paskaa asiakaspalvelua TELEFINLANDILLA

pettynyt entinen asiakas

en siis taida olla ainut jolla on ollut telefinlandin kanssa ongelmia....
kuinka voi olla mahdollista että samat laskut laskutetaan kolmeen kertaan?

minulla on kuitit kyseisistä laskuista että kaikki ovat maksettu ajallaan, mutta silti tf lähettää kyseiset laskut perintään.

soitin telefinlandin asiakaspalveluun (todella ystävälliseen sellaiseen)

ei niillä ole siellä mitään haluja selvittää asiaa.

sanovat vaan että soita perintätoimistoon soita perintätoimistoon.....ja blaaa blaaa blaaa

eihän laskua voi laittaa perintään jos se on kerran maksettu jo ajat sitten!!!

ja kaikenlisäksi, perintätoimistosta ei ole tullut minkäänlaista laskua!!!

kysympä vaan että miten mahdollista???

jos joku vielä harkitsee liittymänvaihtamista telefinlandiin,niin voin sanoa että ei kannata.
asiakaspalvelu on täysin amatöörimaista, ei minkäänlaista halua kellään selvittää mitään asiakkaan ongelmia jotka kuitenkin ovat lähtöisin telefinlandin omalta puolelta...

jos jollain on samaisia kokemuksia kyseiseltä operaattorilta niin laittakaa ihmeessä tekstiä tänne.

5

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt Tele Finlandiin!!

      Itselläni ei ole ihan samanlainen probleema.
      Olen alkanut ihmettelemään laskujeni suuruutta, omistan sen mega liittymän eli 1000min puheaikaa. 35,80eur. Puolen vuoden aikana laskut on suurentuneet järjestään yli sadan euron. Enkä todellakaan ole alkanut puhumaan enemmän päin vastoin. TF:llä on ollut ennen se ns. omaliittymä netissä, mistä olet voinut tarkistaa vanhat laskut. Eipä ole enää..mistähän mahtaa johtua. Kyselin asiakaspalvelusta laskussani olevia ulkomaille lähetettyjä teksitiviestejä joita en todellakaan ole lähettänyt. Vastaus: "meillä on käynyt virhe, ihmisille on tullut tällaisia virheellisiä laskuja..korjaamme ensi laskussa virheemme". Mahtaakohan puhelin laskuissakin olla tullut muutama tunti lisää.

      • Ja jos on mega käytössä

        kannattaa ottaa Saunalahden Totaali niin saa puhua 3x enemmän samalla rahalla.
        Itellä oli dna urho liittymä ja joka lasku yli 100€ .Vaihdoin totaalin niin ei koskaan ole ollut yli 50€.


      • mospa

        Nyt kun tuli tämä uusi omaliittymä netissä niin en sen jälkeen ole pystynyt asioimaan, saldoa ym. Käyttäjätunnukset on kuulemma lähetetty "tervetulokirjeessä", jota en ole koskaan saanut. Olen pyytänyt salasanan tekstiviestinä, joka oli yhtä tyhjän kanssa. Seuraavaksi piti kirjautua pankkitunnuksilla, eikä sekään onnistu. En siis enää voi käyttää omapalvelua. Lasku on vähintään 20, vaikka liittymää ei käyttäiskään. Ei vois enää vaikeammaksi mennä. Prepaidiin siiryimme.


    • saunantaakse

      kyllä on ottaneet örvelöt töihin Tele Finlandiin. eivät osaa asiaansa millään vaika kuinka pyytäisi. nyt oma liittymä osio ei ole toiminut meidän perheen puhelimilla enään puoleen vuoteen. eivät mulkvistit tee asialle mitään. nyt tein valituksen viestintävirastoon

      • **P

        Soittakaa ja kuulkaa ihmeeksenne, että tunnuksia saa myös kirjeitse. Ei tullut mieleen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe