Luontokuvia
7
1410
Vastaukset
- kuvia..
Paljon todella hienoja kuvia. Tykkäsin erityisesti lintukuvista ja auringonnousuista. Jatka samaan malliin!
- Kanukka
Taitavasti otettuja luontokuvia, kilpailutasoisia joten siitä vaan osallistumaan kilpailuihin.
- Miiah28
Olisin voinut kuvitella piirtäväni "lumiset puut" .. (tai vain istuvani pimeässä)
Otin itse juuri tuollaisia "pimeitä" kuvia harjoituksella, mutta sinä olet onnistunut !
Tunnetta mukana...- Bokeh
Jossain kuvissa, jossa on kirkas tausta objektiivisi bokeh ei ole kaikista kaunein mutta sitten kun rahasi rittää niin siitä pääsee kyllä eroon putkea vaihtamalla. Lintukuvat ja vesi/jää kuvat ovat hyviä, jatka vaan.
- inseparable
sulla oli tosi hyviä luontokuvia. toivottavasti itsekkin kehittyisin paremmaksi. olet tainnut harrastaa kuvaamista jo pidemmän aikaa..
- infosta...
niin saatat yllättyä:
http://www.joonashirvonen.net/info/index.html
Ihme miten noin nuori ja kokematon kaveri tekee "surkeilla" vehkeillä sellaista jälkeä, että siinä kalpenee moni kokeneempikin harrastaja. Kerta kaikkiaan upeita kuvia.
- oikeita kuvia
Upeita kuvia kertakaikkiaan, oletko pannut kuviasi Suomen luononvalokuvaajien foorumille. Jos et ole niin menepä, nousisi palstan taso kertarysäyksellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987