Luontokuvia
7
1402
Vastaukset
- kuvia..
Paljon todella hienoja kuvia. Tykkäsin erityisesti lintukuvista ja auringonnousuista. Jatka samaan malliin!
- Kanukka
Taitavasti otettuja luontokuvia, kilpailutasoisia joten siitä vaan osallistumaan kilpailuihin.
- Miiah28
Olisin voinut kuvitella piirtäväni "lumiset puut" .. (tai vain istuvani pimeässä)
Otin itse juuri tuollaisia "pimeitä" kuvia harjoituksella, mutta sinä olet onnistunut !
Tunnetta mukana...- Bokeh
Jossain kuvissa, jossa on kirkas tausta objektiivisi bokeh ei ole kaikista kaunein mutta sitten kun rahasi rittää niin siitä pääsee kyllä eroon putkea vaihtamalla. Lintukuvat ja vesi/jää kuvat ovat hyviä, jatka vaan.
- inseparable
sulla oli tosi hyviä luontokuvia. toivottavasti itsekkin kehittyisin paremmaksi. olet tainnut harrastaa kuvaamista jo pidemmän aikaa..
- infosta...
niin saatat yllättyä:
http://www.joonashirvonen.net/info/index.html
Ihme miten noin nuori ja kokematon kaveri tekee "surkeilla" vehkeillä sellaista jälkeä, että siinä kalpenee moni kokeneempikin harrastaja. Kerta kaikkiaan upeita kuvia.
- oikeita kuvia
Upeita kuvia kertakaikkiaan, oletko pannut kuviasi Suomen luononvalokuvaajien foorumille. Jos et ole niin menepä, nousisi palstan taso kertarysäyksellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1294388
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233072Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132564- 462131
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471639- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201456- 281440
- 951211