Torstaipäiväni;)

Hyvää iltaa uudet ja vanhat!

Näin se meni tämäkin torstai;)
Koko helkutin päivä menny asioilla, työkkärit, kelat.Miten niissä onkin nin hidas palvelu???

Sitten vierailin tänään luontaistuotekaupassa..
Joo, uskon vaihtoehtohoidot herättää kesksutelua, mutta kaikkea pitää kokeilla paitsi...vanha vitsi;)
Ostin havupuu uutetta.Luin jostain terveyslehdestä että syöpään sairastuneet on ottanut sitä ja syöpä on jäänyt nukuksiin yms. Niin jälleen kerran kaadoin sitä suuhuni ihan tehokuurin verran.:)
Antioksidantti pitoista.
Kannattaa maistaa jos siltä tuntuu..

Siinä päiväni on pääpiirteissään...
Mitä muille?????

11

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bloody Mary

      Kiertelin alennusmyyntejä miehen kanssa, ja hän sai uudet housut, itse löysin yhden paitapuseron. Sain myös lisää aikaa opiskelulleni, eli olen muutamaa opintoviikkoa vaille tradenomi. Joku kyseli, mitä sairastan, sairastan myeoloproliferatiivista tautia eli veritautia.
      Mutta ei anneta periksi.

      • ##### ###

        'Vakipalstalainen'
        olet kir
        joittanut kauan tänne vaihdoit nimimerkin siksi en tuntenut.Pysy palstalla vaan sinua tarvitaan.


      • Elisama

        Miltä linjalta valmistut ?


    • Raspikurkku

      mutta käys tuolla toisella syöpäpalstalla vilkaisemassa keskustelua sädehoidon keskeyttämisestä ja varsinkin mitä nimimerkki ex-säderölli sanoo vaihtoehtohoidoista. Kunhan niiden uutteiden lisäksi otat kaikki hoidot vastaan mitä kliininen lääketiede sinulle antaa. Ei meitä keski-pohjalaisia liikaa ole, ketään ei ole varaa menettää tyhmyyksien takia.
      Nyt on tietysti kaikki lehtokurppauutteiden ja naavavellien keittäjät kimpussa mutta onneksi minä olen iso ja ruma mies :-) . No oikeasti, kukin tulkoon uskollaan autuaaksi mutta minä luotan lääketieteeseen. Minulla on todistettavasti syöpä parantunut.

      • Kun hoitalalla olen, mutta mä uskon, että jos ja kun hoidot alkaa niin lisäravinteetkaan tuskin pahaa tekee;)
        Liikuntaa, asennetta, ravinteita sekä lääkärien määräämät hoidot niin eiköhän niillä selviä...


      • Raspikurkku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Kun hoitalalla olen, mutta mä uskon, että jos ja kun hoidot alkaa niin lisäravinteetkaan tuskin pahaa tekee;)
        Liikuntaa, asennetta, ravinteita sekä lääkärien määräämät hoidot niin eiköhän niillä selviä...

        Kannattaa ehdottomasti keskustella lääkärin kanssa lisäravinteista. Kun minulla on sellainen mielikuva että ne ei hoitojen aikana olisi hyväksi, ruokkivat syöpäsolujakin lisääntymään. Tämä on tosiaan mielikuva eikä fakta mutta se on paras tarkistaa asiantuntijalta.


      • Vilma-t
        Raspikurkku kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti keskustella lääkärin kanssa lisäravinteista. Kun minulla on sellainen mielikuva että ne ei hoitojen aikana olisi hyväksi, ruokkivat syöpäsolujakin lisääntymään. Tämä on tosiaan mielikuva eikä fakta mutta se on paras tarkistaa asiantuntijalta.

        kuuluvat kiellettyjen listalle ainakin tässä sairaanhoitopiirissä, koska ne aktivoivat solujen uusiutumista (myös syöpäsolujen).


      • Elisama
        Raspikurkku kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti keskustella lääkärin kanssa lisäravinteista. Kun minulla on sellainen mielikuva että ne ei hoitojen aikana olisi hyväksi, ruokkivat syöpäsolujakin lisääntymään. Tämä on tosiaan mielikuva eikä fakta mutta se on paras tarkistaa asiantuntijalta.

        No ei todellakaan kaikki sovi kaikkien syöpälääkkeiden kanssa, mutta osalla ei ilmeisesti ole mitään haittaa.
        Ei kylläkään ole kovin paljon tutkittu.
        Kuitenkin joihinkin syöpälääkkeisiinkin käytetään luonnonaineita ja jotkut ovat perusteeltaan luonnosta.
        Ei missään tapauksessa saa lopettaa lääkärin määräämien aineiden käyttöä eikä kieltäytyä niistä, on minun mielipiteeni.


      • Elisama
        Vilma-t kirjoitti:

        kuuluvat kiellettyjen listalle ainakin tässä sairaanhoitopiirissä, koska ne aktivoivat solujen uusiutumista (myös syöpäsolujen).

        Tarkoitat varmaan vitamiineissakin omin päin otettuja ilman lääkärin ohjeita.


      • Elisama kirjoitti:

        No ei todellakaan kaikki sovi kaikkien syöpälääkkeiden kanssa, mutta osalla ei ilmeisesti ole mitään haittaa.
        Ei kylläkään ole kovin paljon tutkittu.
        Kuitenkin joihinkin syöpälääkkeisiinkin käytetään luonnonaineita ja jotkut ovat perusteeltaan luonnosta.
        Ei missään tapauksessa saa lopettaa lääkärin määräämien aineiden käyttöä eikä kieltäytyä niistä, on minun mielipiteeni.

        Koska mulla ei vielä ole aloitettu mitään hoitoja niin uskallankohan lisäravinteita nyttenmin sitten ottaa?
        On tämä vaikeaa, tämä itsensä hoitaminen:)


      • Elisama
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Koska mulla ei vielä ole aloitettu mitään hoitoja niin uskallankohan lisäravinteita nyttenmin sitten ottaa?
        On tämä vaikeaa, tämä itsensä hoitaminen:)

        Yleensä saa ottaa jos ei ole jotain kovin eksoottista.
        Kuitenkin Mäkikuismaa sisältävät tuotteet jätä pois. Se ei sovi monenkaan aineen kanssa.
        Kysy lääkärioltäsi ne käyttämäsi aineet. Hän tietää mitä lääkettä on suunnitellut sinulle.

        Tuo käsite lisäravinne on kovin laaja joten en uskalla antaa vastausta kyllä tai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe