kerättäskö nyt jotekin vaikka meseen yhteystietoja, että voisi keskustella reaaliajassa ongelmista ja tunnoista.??
Olisko asiaa???
Hei vielä...
9
420
Vastaukset
- tosi huono
ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset
- tosi huono
ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset
- Raspikurkku
Tällainen palsta toimii ihan hyvin kun nämä keskustelut harvoin ovat ihan on-line-jutustelua (toki monesti sitäkin) voi piipahtaa muualla ja taas palata palstalle eikä ole ehtinyt menettää mitään viestiä. Joskus kokeiltiin chattia mutta ei se oikein toiminut juuri sen takia että se oli tosiaikainen.
- Raspikurkku
Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin. Raspikurkku kirjoitti:
Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin.Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...- parempi palsta
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.
- Elisama
parempi palsta kirjoitti:
nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.
Niin siellä valvojat poistaa asiattomat viestit. Ei onnistu jatkuva toisten mollaus häiriköiltä.
Täytyy varmaan alkaa kysellä tosissaan sheriffiä tänne. - Elisama
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...En minäkään ole oikein tuon mesen kannalla.
- ehdotus
kannatan mutta käytäntö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483