Hei vielä...

kerättäskö nyt jotekin vaikka meseen yhteystietoja, että voisi keskustella reaaliajassa ongelmista ja tunnoista.??
Olisko asiaa???

9

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi huono

      ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset

    • tosi huono

      ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset

      • Raspikurkku

        Tällainen palsta toimii ihan hyvin kun nämä keskustelut harvoin ovat ihan on-line-jutustelua (toki monesti sitäkin) voi piipahtaa muualla ja taas palata palstalle eikä ole ehtinyt menettää mitään viestiä. Joskus kokeiltiin chattia mutta ei se oikein toiminut juuri sen takia että se oli tosiaikainen.


      • Raspikurkku

        Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
        Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin.


      • Raspikurkku kirjoitti:

        Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
        Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin.

        Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
        Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)

        Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...


      • parempi palsta
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
        Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)

        Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...

        nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.


      • Elisama
        parempi palsta kirjoitti:

        nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.

        Niin siellä valvojat poistaa asiattomat viestit. Ei onnistu jatkuva toisten mollaus häiriköiltä.
        Täytyy varmaan alkaa kysellä tosissaan sheriffiä tänne.


      • Elisama
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
        Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)

        Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...

        En minäkään ole oikein tuon mesen kannalla.


    • ehdotus

      kannatan mutta käytäntö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe