kerättäskö nyt jotekin vaikka meseen yhteystietoja, että voisi keskustella reaaliajassa ongelmista ja tunnoista.??
Olisko asiaa???
Hei vielä...
9
420
Vastaukset
- tosi huono
ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset
- tosi huono
ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset
- Raspikurkku
Tällainen palsta toimii ihan hyvin kun nämä keskustelut harvoin ovat ihan on-line-jutustelua (toki monesti sitäkin) voi piipahtaa muualla ja taas palata palstalle eikä ole ehtinyt menettää mitään viestiä. Joskus kokeiltiin chattia mutta ei se oikein toiminut juuri sen takia että se oli tosiaikainen.
- Raspikurkku
Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin. Raspikurkku kirjoitti:
Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin.Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...- parempi palsta
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.
- Elisama
parempi palsta kirjoitti:
nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.
Niin siellä valvojat poistaa asiattomat viestit. Ei onnistu jatkuva toisten mollaus häiriköiltä.
Täytyy varmaan alkaa kysellä tosissaan sheriffiä tänne. - Elisama
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...En minäkään ole oikein tuon mesen kannalla.
- ehdotus
kannatan mutta käytäntö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392000
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 63534
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447