Hei vielä...

kerättäskö nyt jotekin vaikka meseen yhteystietoja, että voisi keskustella reaaliajassa ongelmista ja tunnoista.??
Olisko asiaa???

9

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi huono

      ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset

    • tosi huono

      ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset

      • Raspikurkku

        Tällainen palsta toimii ihan hyvin kun nämä keskustelut harvoin ovat ihan on-line-jutustelua (toki monesti sitäkin) voi piipahtaa muualla ja taas palata palstalle eikä ole ehtinyt menettää mitään viestiä. Joskus kokeiltiin chattia mutta ei se oikein toiminut juuri sen takia että se oli tosiaikainen.


      • Raspikurkku

        Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
        Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin.


      • Raspikurkku kirjoitti:

        Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
        Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin.

        Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
        Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)

        Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...


      • parempi palsta
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
        Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)

        Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...

        nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.


      • Elisama
        parempi palsta kirjoitti:

        nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.

        Niin siellä valvojat poistaa asiattomat viestit. Ei onnistu jatkuva toisten mollaus häiriköiltä.
        Täytyy varmaan alkaa kysellä tosissaan sheriffiä tänne.


      • Elisama
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
        Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)

        Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...

        En minäkään ole oikein tuon mesen kannalla.


    • ehdotus

      kannatan mutta käytäntö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe