kerättäskö nyt jotekin vaikka meseen yhteystietoja, että voisi keskustella reaaliajassa ongelmista ja tunnoista.??
Olisko asiaa???
Hei vielä...
9
407
Vastaukset
- tosi huono
ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset
- tosi huono
ehdotus ja tappaisi tämän palstan lopullisesti.kuka tänne enää kirjotaisi kun mesessä sais vaihtaa kuulumiset
- Raspikurkku
Tällainen palsta toimii ihan hyvin kun nämä keskustelut harvoin ovat ihan on-line-jutustelua (toki monesti sitäkin) voi piipahtaa muualla ja taas palata palstalle eikä ole ehtinyt menettää mitään viestiä. Joskus kokeiltiin chattia mutta ei se oikein toiminut juuri sen takia että se oli tosiaikainen.
- Raspikurkku
Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin. Raspikurkku kirjoitti:
Nyt menee lujaa, peräti kaksi ajatusta saman illan aikana, minä olen nero !
Tuo mesehomma veisi viestienvaihdon täysin sisäpiirihommaksi, miten sinne uudet osaisivat tulla ? Täällä kun muutenkin joskus syytellään sisäpiirimäisyydestä niin tuo se vasta sitä olisikin.Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Vaikka eihän se Mese sitä tietenkään takaa myöskään:)
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...- parempi palsta
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.
- Elisama
parempi palsta kirjoitti:
nykyään on www.cancer.fi, siellä jutellaan asiallisesti ja paljon vilkkaammin kuin täällä. ei pelkkää löpinää, tosin sitäkin vähän ja hyvä niin.
Niin siellä valvojat poistaa asiattomat viestit. Ei onnistu jatkuva toisten mollaus häiriköiltä.
Täytyy varmaan alkaa kysellä tosissaan sheriffiä tänne. - Elisama
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Mä olen vaan niin hätähinen ihiminen että olisi mukavaa kun olisi heti vertaistukea saatavilla kun ahistus iskee...
Hyvää Yötä ,palataan perjantai tunnelmissa asiaan...En minäkään ole oikein tuon mesen kannalla.
- ehdotus
kannatan mutta käytäntö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54688Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434498Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1373559Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063466Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313460Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm432924Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121050Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap74877Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63799- 93752