Olisin kiinnostunut tietämään että kuinka suuret "sairaalakulut" bokserille voi tulla ja minkäkin sairauden tai vaivan yhteydessä? Olisiko teillä tietoa?
Ja toinen juttu: Millainen vakuutus/millaisia vakuutuksia bokserille kannattaisi hankkia?
kiitos!
kulut..
3
621
Vastaukset
- koirille yleensä
Ei bokserin kuluissa eroa ole muihin koiriin mitenkään eikä vakuutuksissa.
Juuri käytin koiraa eräässä trelaisessa suuressa ja kalliissa v alkavassa lääkärissä ja maksoi n. 300€ , palvelu on todella tylyä ja ylimielistä, kaikki saa ite kysyä , ei hymyillä eikä sympatiaaa heru. En mene enään ikinä tuohon paikkaan rahastettavaksi.
Olin vuosia sitten todennut saman , en saanut muualle pikaista aikaa ja petyin taas pahemman kerran, lääkkeet pakkomyytiin ylihintaan eikä edes kysytty haluanko apteekista vai heiltä.
Alkaa v ja päättyy r , todella v-mäinen paikka , varmaan suomen kallein. - koirille yleensäkkään
Ei bokserin kuluissa eroa ole muihin koiriin mitenkään eikä vakuutuksissa.
Juuri käytin koiraa eräässä trelaisessa suuressa ja kalliissa v alkavassa lääkärissä ja maksoi n. 300€ ,tutkimuksia ja verikokeita ym. palvelu on todella tylyä ja ylimielistä, kaikki saa ite kysyä , ei hymyillä eikä sympatiaaa heru. En mene enään ikinä tuohon paikkaan rahastettavaksi. Ei kahvia edes tarjottu?
Olin vuosia sitten todennut saman , en saanut muualle pikaista aikaa ja petyin taas pahemman kerran, lääkkeet pakkomyytiin ylihintaan eikä edes kysytty haluanko apteekista vai heiltä.
Alkaa v ja päättyy r , todella v-mäinen paikka , varmaan suomen kallein.
Jos joku ei huomaa tai ei osaa verrata niin ihme trelaisia ovat todella jos käyttävät tuota palvelua?????????????????? - Dempsey
Kovin on sairas ainekin meiän bokseri ollut muihin rotuihin verrattuna..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876