Nanna Susi

huipputaidetta

Mielestäni Nanna Suden impressionistiset öljyvärityöt kuuluvat maamme nykytaiteen kärkikaartiin. Nanna Susi - varjorajojen ja valöörin mestarina on vähintään Van Goghin veroinen taituri ja turhaan aliarvostettu osaaja!

62

7336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmäneula

      voidaan olla monta mieltä mutta on väärin kutsua niitä impressionistisiksi. Jos johonkin vanhaan tyylisuuntaan niitä haluaa verrata, niin lähempänä ne ovat uusekspressionisteja, mutta väärin on niitä sinnekään liittää.

      Suden työt ovat, jos niitä nyt on pakko jotenkin kategorisoida tai luonnehtia, exspressiivisesti toteutettuja symbolisia mielenmaisemia.

    • yks Mieliharmi

      Yhdyn mielipiteeseesi täysin vaikkakin kaikki eivät näköjään hänestä pidä. Sehän tässä onkin metkaa että jokainen saa olla taiteesta mitä mieltä haluaa. Eläköön mielipidevapaus!

      • on syvältä

        pelkkää töherrystä, "taiteilija" ei osaa edes piirtää tai maalata, pelkkää paskaa.


      • silmäneula
        on syvältä kirjoitti:

        pelkkää töherrystä, "taiteilija" ei osaa edes piirtää tai maalata, pelkkää paskaa.

        yksi yksisilmäinen näkemys hänen taiteestaan. Susi on kuitenkin tunnettu ja tunnustettu maalari niin Suomessa kuin ulkomaillakin, joten hänen taitonsa kyseenalaiseksi saattavan olisi syytä perustella muutenkin kuin "ei osaa" ja "paskaa". Sinun omia sanojasi käytettässä: et tiedä maalaustaiteesta paskaakaan.


      • salmiakki on hyvää
        on syvältä kirjoitti:

        pelkkää töherrystä, "taiteilija" ei osaa edes piirtää tai maalata, pelkkää paskaa.

        Suden taide

        Mielemkiintoiseksi nämä teidän kommentit tekee se, että eihän ole pakko "rakastua" tekijään, mikäli pitää teoksista.
        Itse syön ja pidän salmiakista, mutta en ole rakastunut keksijään.

        salmarin ystävä.


      • silmäneula
        salmiakki on hyvää kirjoitti:

        Suden taide

        Mielemkiintoiseksi nämä teidän kommentit tekee se, että eihän ole pakko "rakastua" tekijään, mikäli pitää teoksista.
        Itse syön ja pidän salmiakista, mutta en ole rakastunut keksijään.

        salmarin ystävä.

        outo on kommenttisi, keskusteluhan koskee teoksia, ei tekijää. Harvemmin joku täällä kertoo melipiteensä itse tekijästä, koska heidät tunnetaan yleensä vain töistään.

        Mitä Nanna Suteen tulee niin hän ei töittensä puolesta suinkaan kuulu suosikkeihini mutta en silti kiistä hänen ansioitaan maalarina, en vain satu pitämään hänen tavastaan maalata.


      • taiteen ystävä
        silmäneula kirjoitti:

        outo on kommenttisi, keskusteluhan koskee teoksia, ei tekijää. Harvemmin joku täällä kertoo melipiteensä itse tekijästä, koska heidät tunnetaan yleensä vain töistään.

        Mitä Nanna Suteen tulee niin hän ei töittensä puolesta suinkaan kuulu suosikkeihini mutta en silti kiistä hänen ansioitaan maalarina, en vain satu pitämään hänen tavastaan maalata.

        tiedän taiteesta riittävästi voidakseni sanoa, että Nanna Susi on pelkkä töhertelijä. Piste.


      • silmäneula
        taiteen ystävä kirjoitti:

        tiedän taiteesta riittävästi voidakseni sanoa, että Nanna Susi on pelkkä töhertelijä. Piste.

        sinä luulet, mutta tuo lauseesi

        "..tiedän taiteesta riittävästi voidakseni sanoa, että Nanna Susi on pelkkä töhertelijä."

        jo osoittaa, että sinulla ei ole hajuakaan siitä, mitä taide on. Julkisessa keskustelussa ei pitäisi noin helposti paljastaa täydellistä tietämättömyyttään.


      • yks Mieliharmi
        silmäneula kirjoitti:

        sinä luulet, mutta tuo lauseesi

        "..tiedän taiteesta riittävästi voidakseni sanoa, että Nanna Susi on pelkkä töhertelijä."

        jo osoittaa, että sinulla ei ole hajuakaan siitä, mitä taide on. Julkisessa keskustelussa ei pitäisi noin helposti paljastaa täydellistä tietämättömyyttään.

        Jos tuon kyseisen lauseen uskaltaisi sanoa vaikkapa nimellisenä eikä anonyyminä niin se antaisi lisää painoarvoa tuolle. Luulenpa että tuo nimimerkki ei kehtaakkaan noin vain asettaa itseään naurunalaiseksi. Koko Suomen taideväki kun tiedostaa Nanna Suden ansiot sekä myöskin taidot oikeasti. Ainakin minä kunnioitan häntä taiteilijana, vaikka en aina pidäkkään hänen taiteestaan.


      • getprint
        yks Mieliharmi kirjoitti:

        Jos tuon kyseisen lauseen uskaltaisi sanoa vaikkapa nimellisenä eikä anonyyminä niin se antaisi lisää painoarvoa tuolle. Luulenpa että tuo nimimerkki ei kehtaakkaan noin vain asettaa itseään naurunalaiseksi. Koko Suomen taideväki kun tiedostaa Nanna Suden ansiot sekä myöskin taidot oikeasti. Ainakin minä kunnioitan häntä taiteilijana, vaikka en aina pidäkkään hänen taiteestaan.

        taidetta. mutta eihän kaikki voi olla makuasioista samaa mieltä...


      • Italiasta
        getprint kirjoitti:

        taidetta. mutta eihän kaikki voi olla makuasioista samaa mieltä...

        kun avomiehen menneisyys paljastui, töherryksille naurettiin julkisesti ja Suomesta löytyi hölmöläisiä, jotka pitävät hänen "taiteestaan"


      • vai oliko
        Italiasta kirjoitti:

        kun avomiehen menneisyys paljastui, töherryksille naurettiin julkisesti ja Suomesta löytyi hölmöläisiä, jotka pitävät hänen "taiteestaan"

        tuokin yksi todistus kateudestasi?


      • silmäneula
        Italiasta kirjoitti:

        kun avomiehen menneisyys paljastui, töherryksille naurettiin julkisesti ja Suomesta löytyi hölmöläisiä, jotka pitävät hänen "taiteestaan"

        menneisyyttä ja tekemisiä ei pidä sotkea taiteilijan teoksiin eikä niitä repostella. Yksityiselämä on yksityiselämää ja taiteen teko on ammatti, johon valitettavasti puolisonkin elämä tahtomattakin vaikuttaa. On alhaista ja muokkamaista niillä painaa taiteilijaa.

        Maailma on ollut ja on täynnä taiteilijoita, joita yhdet kiittävät ja toiset pilkkaavat, olipa sitten kyse musiikista, kirjallisuudesta, kuvataiteista ym. Vasta myöhemmin, kuoleman jälkeen, nähdään ketkä todella edustivat oman aikansa taidetta ja ketkä vaipuvat unohduksiin.

        Kirjoituksestasi paistaa läpi monta itsellesi varsin epäedullista seikkaa, mutta jokainenhan antaa kirjoittamisellaan tietoisesti selkeän kuvan itsestään. Siksi nimimerkin käyttö ja sen jatkuva vaihtaminen on niin suosittua, puskasta on anonyyminä helppo ampua .


      • olla nimenä
        silmäneula kirjoitti:

        menneisyyttä ja tekemisiä ei pidä sotkea taiteilijan teoksiin eikä niitä repostella. Yksityiselämä on yksityiselämää ja taiteen teko on ammatti, johon valitettavasti puolisonkin elämä tahtomattakin vaikuttaa. On alhaista ja muokkamaista niillä painaa taiteilijaa.

        Maailma on ollut ja on täynnä taiteilijoita, joita yhdet kiittävät ja toiset pilkkaavat, olipa sitten kyse musiikista, kirjallisuudesta, kuvataiteista ym. Vasta myöhemmin, kuoleman jälkeen, nähdään ketkä todella edustivat oman aikansa taidetta ja ketkä vaipuvat unohduksiin.

        Kirjoituksestasi paistaa läpi monta itsellesi varsin epäedullista seikkaa, mutta jokainenhan antaa kirjoittamisellaan tietoisesti selkeän kuvan itsestään. Siksi nimimerkin käyttö ja sen jatkuva vaihtaminen on niin suosittua, puskasta on anonyyminä helppo ampua .

        silmäneula? Ehkäpä se on Suden sukua?


      • kurkkuun
        olla nimenä kirjoitti:

        silmäneula? Ehkäpä se on Suden sukua?

        kun töhertelijän kehuminen loppui?


    • muro ja

      makuasioista on mielestäni ihan turha kiistellä taiteessakaan. ihan yhtä hyvin joku voi ylistää suden suureksi taiteilijaksi ja toinen pitää täytenä paskana. kumpikin on yhtä oikeassa.

      itse olen nähnyt muutaman suden näyttelyn ja ovathan taulut värikkäitä ja näyttäviä. mutta olisiko susi tyhjentänyt pajatsonsa? uusiutumista ei juuri ole näkyvissä hänen taiteessaan.

      ehkä hän on kuitenkin saanut ekstra-arvoa muiden kuin taiteellisten ansioiden vuoksi, ja eiran mummot ja espoon pappa ostelevat seinät täyteen suden töitä. siinäpähän ostavat.

      itse pidän enemmän esim. marjatta tapiolan ja marianna uutisen töistä. ja lukuisista muista. suden 3x2 m kokoiset "taivaanrannat" eivät edes mahtuisi kämppäni seinille.

      • Olet tutustunut

        Nanna Suden koko tuotantoon. Päättelen niin tästä: "uusiutumista ei juuri ole näkyvissä hänen taiteessaan."
        Oletkin aika yksisilmäinen näköjään.


      • ..jotain henkilökohtaista..

        ..Nannaa kohtaan niinkuin on sitä rovaniemeläistä taiteilijaakin kohtaan jonka nimen joku aika sitten täällä jopa mainitsit. Tiedätkö, se helpottaisi jos vaikkapa nukkisit välillä.


      • muro ja
        Olet tutustunut kirjoitti:

        Nanna Suden koko tuotantoon. Päättelen niin tästä: "uusiutumista ei juuri ole näkyvissä hänen taiteessaan."
        Oletkin aika yksisilmäinen näköjään.

        olen nähnyt 4 tai 5 suden näyttelyä vuoden nuori taiteilija-näyttelystä lähtien. kaksi silmää on ja osaan niitä käyttää.


      • muro ja
        ..jotain henkilökohtaista.. kirjoitti:

        ..Nannaa kohtaan niinkuin on sitä rovaniemeläistä taiteilijaakin kohtaan jonka nimen joku aika sitten täällä jopa mainitsit. Tiedätkö, se helpottaisi jos vaikkapa nukkisit välillä.

        a) eipä ole mitään hlökohtaista sutta vastaan, kun en tätä tapausta tunne

        b) en koskaan ole kirjoittanut mitään rovaniemeläisestä taiteilijasta. onko siellä edes niitä

        c) nukkisit vaan itse ja pitkään


      • ns "taide"
        muro ja kirjoitti:

        a) eipä ole mitään hlökohtaista sutta vastaan, kun en tätä tapausta tunne

        b) en koskaan ole kirjoittanut mitään rovaniemeläisestä taiteilijasta. onko siellä edes niitä

        c) nukkisit vaan itse ja pitkään

        on täyttä paskaa, erehdyksessä valittu vuoden nuoreksi taiteilijaksi. Koulussa surkea piirtäjä, jotkut luulevat,että on niin hienoa kehua sontaa.


    • Hupukka

      Rakastan Suden töitä, varsinkin niitä värikkäämpiä. Nanna on taivava värien käyttäjä.

      • hieman sivusta seurannut

        Nanna on värien käytössä lahjakas mitä maalaamiseen sanalliseen ilmaisuus uskallukseen olla rehellinen ja mielipiteissäänn ottaa välillä niin rajusti kantaa julkisesti että vetää itseltää mattoa alta.

        Maalaamisessaan erittäin lahjakas mutta herkkyys ystävällisyys empaattisuus ihmisenä ajaa hänet kaaokseen ja se saa myös töissä aikaan epätasaisuuden ja levottomuuden joka näkyy läpi.

        Toivon kaikkea hyvää Nanna elämään ja uraan ja kaikille jotka arvostelette kovasanaisesti häntä niin tsemppiä vaan siinä mimmissä on sen verran suden sukua että puudeleihin päin hän ei viitsi edes vilkaista. Nannasta voi tulla vielä kova maalari siihen hänellä on kaikki edellytykset, mutta monen palasen itäis vielä loksahtaa paikalleen jotta mestarityö ilmaantuisi näyttelyyn. Uskon että se odotta vielä aikaansa, mutta on tulossa sillä lähellä ollaan jo käväisty.


      • Lnnu
        hieman sivusta seurannut kirjoitti:

        Nanna on värien käytössä lahjakas mitä maalaamiseen sanalliseen ilmaisuus uskallukseen olla rehellinen ja mielipiteissäänn ottaa välillä niin rajusti kantaa julkisesti että vetää itseltää mattoa alta.

        Maalaamisessaan erittäin lahjakas mutta herkkyys ystävällisyys empaattisuus ihmisenä ajaa hänet kaaokseen ja se saa myös töissä aikaan epätasaisuuden ja levottomuuden joka näkyy läpi.

        Toivon kaikkea hyvää Nanna elämään ja uraan ja kaikille jotka arvostelette kovasanaisesti häntä niin tsemppiä vaan siinä mimmissä on sen verran suden sukua että puudeleihin päin hän ei viitsi edes vilkaista. Nannasta voi tulla vielä kova maalari siihen hänellä on kaikki edellytykset, mutta monen palasen itäis vielä loksahtaa paikalleen jotta mestarityö ilmaantuisi näyttelyyn. Uskon että se odotta vielä aikaansa, mutta on tulossa sillä lähellä ollaan jo käväisty.

        Nanna Suden Taide on koskettavaa .Hän on tosi Lahjakas taiteilija. Tykkään väreistä ja tunnelmasta ,joka välittyy hänen maalauksistaan, ja saa minun sydämeni värisemään ilosta. Siinä on sitä jotakin. Ei taidetta voi kaikki ymmärtää ja sen kosketusta. Itse kirjoittelen runoja ,satuja ja maalaan öljyväreillä. Opiskellutkin olen taidetta. Mut mun maalaus taito on lahjakin toisaalta. Jo Taidekoulussa sanoi ope että Nanna Sudesta kuullaan vielä.En ole koskaan nähnyt Taiteilijaa Livenä ,enkä taulujakaan ,vaan netissä ja Eeva -lehdess.

        Sen tiedän et ihmiset osaavat arvostella ja tosi törkeesti .sanottiin töherrykseski,keskeneräiseksi,tyhmäksi,
        ja verrattiin jopa uskovatkin saarnaaja oikeaan TAITEILIJAAN.sillä etten minä olisi mitään.Maalauksiani neuvottiin tosta puuttuu,,etc,, Mut sairaita persoonia on ,oisko narsismi sen aiheuttaja ett ihminen ei ole empaattinen ,eikä kestä sitä että joku tekee jopa maalauksia. Ei taide ole aina viivasuoraa piirustusta,just ja just tarkkaa näperrystä. Lukekaa taiteesta ja menkää vaikka Taidekouluun ARVOSTELIJAT, siinä teille tekemistä ,sit voisitte mollata vaikka toisianne narsistisesti.


    • blääääääääääääääähhh

      Miten helvetissä te lähette näihin Baren trollauksiin aina mukaan?Baren mielenterveys on selvästi huonossa jamassa,älkää innostako sitä raukkaa ottamalla kantaa henkisesti epätasapainosen ihmisen huuruiluihin.

      • taideläjä

        En pidä Suden töistä liian siirappisia, lapsellisia sydän, taivaanranta ja hahmoineen jos ei nyt mitään niin hyvin vähän sanomattomia. Mielenkintoisia maali pintoja voi löytyä osasta jotain työtä, mutta se ei riitä hyvään työhön minun asteikollani. Jos Susi ei ole yhtä paha kuin kaj stenvall se ankkoihin jämähtänyt niin melkein.
        Monessa taideteoksessa (puhun yleisesti taiteesta) on jotain kiinnostavaa, mutta suurin osa on enemmän ja vähemmän paskaa.
        Maria Abramovic (diggaan eniten), Basquiat ja ei niinkään teoksien puolesta mutta ajatuksien teemu mäki ja Gauguin ja Modigliani ovat ehkä ainoita taiteilijoita jotka tulee nyt mieleen ja joita pystyn suht kritiikittömästi ihailemaan. Olen tosi nirso ja kriittinen mitä taiteeseen tulee mm.


      • Joopas Joo
        taideläjä kirjoitti:

        En pidä Suden töistä liian siirappisia, lapsellisia sydän, taivaanranta ja hahmoineen jos ei nyt mitään niin hyvin vähän sanomattomia. Mielenkintoisia maali pintoja voi löytyä osasta jotain työtä, mutta se ei riitä hyvään työhön minun asteikollani. Jos Susi ei ole yhtä paha kuin kaj stenvall se ankkoihin jämähtänyt niin melkein.
        Monessa taideteoksessa (puhun yleisesti taiteesta) on jotain kiinnostavaa, mutta suurin osa on enemmän ja vähemmän paskaa.
        Maria Abramovic (diggaan eniten), Basquiat ja ei niinkään teoksien puolesta mutta ajatuksien teemu mäki ja Gauguin ja Modigliani ovat ehkä ainoita taiteilijoita jotka tulee nyt mieleen ja joita pystyn suht kritiikittömästi ihailemaan. Olen tosi nirso ja kriittinen mitä taiteeseen tulee mm.

        ...ketä kiinnostaa sinun nirsoutesi!


      • Taide ammattina
        Joopas Joo kirjoitti:

        ...ketä kiinnostaa sinun nirsoutesi!

        Taideläjällä on tervettä suhtautumista näihin taiteen susiin. Täällä meillä on erikoinen kyky nostaa vasta uraansa aloittelevia taiteilijoita ikään kuin mestaritasolle vaikka sinne on vielä pitkä matka jos ollenkaan pääsee perille noilla taidoilla ja tekemisillä.
        Yleensä se sanottava kertyy vasta elämän pitkällisen kokemuksen kautta ja siksi sitä ilmenee vasta myöhemmällä elämänkaarella jos silloinkaan, kun se tekniikkakin pitäisi osata varsinkin, kun ei mikä tahansa pläjäys kankaalla ole sitä mitä taiteeksi kutsutaan. Jos ne pläjäykset ovat vielä kliseen omaisia niin ne eivät herätä kovinkaan suurta huomiota vaikka niitä kehuttaisiin kuinka lähipiirin toimesta.

        Sitten tuo kirjoituksesi jälkiosan luettelo jossa mestareita ja putareita sekaisin herättää sekavia mielikuvia taiteen käsitteistöstä ja sen kokemisesta ilmeisesti tunteen tasolla mihin liittyy luullakseni enemmän henkilöt, kuin teokset, koska siinäkin on sekaisin mestarit ja alkutaipaleen harjoittelijat.

        Joopas joo, ketäs tämä kritiikki nyt kiinnostaisi varsinkin jos se sattuu omaan kantapäähän välillisesti.


      • paella compostela
        taideläjä kirjoitti:

        En pidä Suden töistä liian siirappisia, lapsellisia sydän, taivaanranta ja hahmoineen jos ei nyt mitään niin hyvin vähän sanomattomia. Mielenkintoisia maali pintoja voi löytyä osasta jotain työtä, mutta se ei riitä hyvään työhön minun asteikollani. Jos Susi ei ole yhtä paha kuin kaj stenvall se ankkoihin jämähtänyt niin melkein.
        Monessa taideteoksessa (puhun yleisesti taiteesta) on jotain kiinnostavaa, mutta suurin osa on enemmän ja vähemmän paskaa.
        Maria Abramovic (diggaan eniten), Basquiat ja ei niinkään teoksien puolesta mutta ajatuksien teemu mäki ja Gauguin ja Modigliani ovat ehkä ainoita taiteilijoita jotka tulee nyt mieleen ja joita pystyn suht kritiikittömästi ihailemaan. Olen tosi nirso ja kriittinen mitä taiteeseen tulee mm.

        ketään. Mulla menee pääsääntöisesti siten että taiteilijoiden teoksia tulee ja menee, enkä erityisesti takerru 'ihailemaan' mitään saati ketään. Se on jotenkin riippumista ja roikkumista eikä joku ihme fanittaminen ole kiinnostanut henkilökohtaisesti koskaan. Jotkut ovat pääsääntöisesti hyviä, joillakin on hyviä kausia, joillakin vain hyviä yksittäisiä teoksia. Jotkut eivät yllä mihinkään tuollaiseen koskaan.

        Taide on yhtä kuin elämä. Kun menee hyvin, voi tuottaakin jotain. Väkisin väännettynä taas ei tule lasta eikä paskaa.


    • krit1

      Millähän avuilla tämä taide-eliittimme oikein on ansainnut arvostuksensa?
      Ihmetyttää myös kuinka mafiaan tai vapaamuurareihin verrattavat taidejärjestöt ovat saaneet kaikkien lahjakkuuksien pääsyn estetyksi jäsenistöönsä.
      Taide-eliitti on liian suuri loisiva porukka muiden elättien lisäksi - tunteeko joku taiteilijan joka elää omilla tuotoksillaan - tuskin.
      Onneksi Guggenheim-farssi ei edennyt pidemmälle, ja toivottavasti taloustilanteen kiristyessä tämä pelleshow saadaan loppumaan.

      • Älä nyt...

        ...vain ihmeessä laske itseesi noiden "lahjakkuuksien" mukaan kuuluvaksi!! Sähän olet niin tuntematon taiteilijana kuin ihminen vain voi olla. Googleta vaikka! Kokeile sitten googlettaa vaikkapa omaa nimeesi. Ei löydy ei vaikka suurennuslasilla etsisi.
        Jos on lahjakas niin se näkyy ennen kaikkea netissä höpise mitä höpiset!

        Siinähän odottelet "taloustilannettasi". Se ei muuttaisi mitään usko pois!


      • kri4
        Älä nyt... kirjoitti:

        ...vain ihmeessä laske itseesi noiden "lahjakkuuksien" mukaan kuuluvaksi!! Sähän olet niin tuntematon taiteilijana kuin ihminen vain voi olla. Googleta vaikka! Kokeile sitten googlettaa vaikkapa omaa nimeesi. Ei löydy ei vaikka suurennuslasilla etsisi.
        Jos on lahjakas niin se näkyy ennen kaikkea netissä höpise mitä höpiset!

        Siinähän odottelet "taloustilannettasi". Se ei muuttaisi mitään usko pois!

        Kiitän tästä. Mukavaa kun tunnustit kusetuksen olemassaolon.


      • Siis "kusetuksen"...
        kri4 kirjoitti:

        Kiitän tästä. Mukavaa kun tunnustit kusetuksen olemassaolon.

        ...olemassaolon!? Voisitko hiukan selventää? Olen ihan pihalla tästä?


    • uteliasnainen4

      Todella hintavia tauluja. Maksaako taide yleinsä noin paljon vain mikä niissä maksaa? Toki ymmärrän, että ne ovat käsityötä jne, mutta kuitenkin. Tiedän, olen ihan pihalla tästä hinnoittelusta, mutta voisiko joku valaista asiaa.

      Tämän lisäksi olisi mukava kuulla, että millaiset ihmiset ostavat taidetta, jonka hinta on noinkin kova?

      • Se että...

        ..kehoituksesta olet viimeinkin vetänyt mekon päällesi jo pelkästään riittäisi. Mutta se että nyt jo uskot olevasi nainen, menee hiukan överiksi. Voit silti kirjoitella täällä ihan miehenäkin.


    • Arvaa kuka

      Sutta tosiaan, eikä tehnyt yhtään nannaa. Vaatii huippu myyjän, että saa kukkaron nyörit heltiämään moisista töherryksistä.

      Ja kehutaan vielä.....pientä rajaa.

      • Juuri noin!

        Vaikka mekko onkin päällä niin isketään miehen lailla edelleenkin!!


      • Etpä taida....

        ...tietääkään että Nanna Susi myy jo nimensä ansiosta. Hän elää tolla ja todella äveriästä elämää! Kuinkas on sulla "Arvaa kuka"? Kai sä sen takii juuri pyöritkin tällä palstalla kun hatuttaa ja turhauttaa se että "kukaan ei mua halua". Heh! Sä kun sentäs olet ihan "huippulahjakas".
        Tässä näät. Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää. Ja Susi senkun porskuttaa! Voi poloista kun kateus vaivaa!!!


      • Arvaa kuka
        Etpä taida.... kirjoitti:

        ...tietääkään että Nanna Susi myy jo nimensä ansiosta. Hän elää tolla ja todella äveriästä elämää! Kuinkas on sulla "Arvaa kuka"? Kai sä sen takii juuri pyöritkin tällä palstalla kun hatuttaa ja turhauttaa se että "kukaan ei mua halua". Heh! Sä kun sentäs olet ihan "huippulahjakas".
        Tässä näät. Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää. Ja Susi senkun porskuttaa! Voi poloista kun kateus vaivaa!!!

        Väärin meni päätelmäsi; ei kannata leikkiä viisasta, sinusta kun ei siihen ole.
        Minua ei pätkääkään kiinnosta, millaista elämää ko. hlö elää. Siitä ei ollut kyse.

        Enpä muuten ole viimeaikoina pahemmin "pyörinyt" palstoilla, ja toisin kuin väität, vaikuttimeni eivät ole mainitsemiasi ; kateus jne.

        Lähinnä minua ärsyttää henkilöt, jotka nostavat kyvyttömiä parrasvaloihin. Kaltaisesi rassukat, jotka eivät erota lahjakkaita lahjattomista.
        Ja sitten ollaan niin taidetta tuntevaa että.... Säälittävää.

        Lahjakkuuttani olet täysin väärä henkilö arvioimaan; miten sen voisitkaan tehdä.
        A) Et tunne minua
        B) Kykysi arvioida on pahasti puutteellinen

        Niinpä, nimen ansioista myydään.....kukas sen nimen on nostanut....no ne sairaat taidepiirit....heh, silloin on nousu varma kun kuulut piireihin, teet sutta tai sekundaa.

        Tiedoksi: en tule vastaamaan kirjoitukseesi, kun et muuta osaa kuin vääristellä ja panetella. Hyi hyi.


      • "Arvaa kukalle"
        Arvaa kuka kirjoitti:

        Väärin meni päätelmäsi; ei kannata leikkiä viisasta, sinusta kun ei siihen ole.
        Minua ei pätkääkään kiinnosta, millaista elämää ko. hlö elää. Siitä ei ollut kyse.

        Enpä muuten ole viimeaikoina pahemmin "pyörinyt" palstoilla, ja toisin kuin väität, vaikuttimeni eivät ole mainitsemiasi ; kateus jne.

        Lähinnä minua ärsyttää henkilöt, jotka nostavat kyvyttömiä parrasvaloihin. Kaltaisesi rassukat, jotka eivät erota lahjakkaita lahjattomista.
        Ja sitten ollaan niin taidetta tuntevaa että.... Säälittävää.

        Lahjakkuuttani olet täysin väärä henkilö arvioimaan; miten sen voisitkaan tehdä.
        A) Et tunne minua
        B) Kykysi arvioida on pahasti puutteellinen

        Niinpä, nimen ansioista myydään.....kukas sen nimen on nostanut....no ne sairaat taidepiirit....heh, silloin on nousu varma kun kuulut piireihin, teet sutta tai sekundaa.

        Tiedoksi: en tule vastaamaan kirjoitukseesi, kun et muuta osaa kuin vääristellä ja panetella. Hyi hyi.

        Näin ulkopuolelta keskustelun oikaisen ensi töikseni noita ilmeisiä harhaluulojasi.
        Nanna Susi on kyllä ihan itse kasvattanut tuon suosionsa. Siihen yleensä ei tarvita kenenkään apuja kun on noin taitava kuin hän. Vai millä selität sen että hänen teoksiaan myydään gallerioissa niin täällä suomessa kuin maailmallakin.
        Voiko olla enää paljonkaan kyvykkäämpää noihin "parrasvaloihin" mistä näytät todella olevan kateellinen, sorry vain!
        Eikä valitettavasti ole niin että edellinen kirjoittaja- tai esimerkiksi minäkään pystyisimme nostamaan ketään parrasvaloihin vaan sen tekevät taidehankintoja tekevät ihmiset galleristit kautta maailman. Eli juuri niin kuin suuresti kunnioittamasi Juhani Palmunkin aikanaan.

        Edellisestä vastauksestasi minun on pakko käyttää tässä tuota omaa "viisauttasi" sinua itseäsi vastaan: "B) Kykysi arvioida on pahasti puutteellinen" -sillä toi asia kylläkin sopii juuri sinulle ja ihan nappiin!

        Sinähän näytät tuon "maalaisuutesi" ihan häpeilemättä täällä. Ainoa pelastuksesi on että kirjoitat anonyyminä. Tuollaista sontaa et edes kehtaa kirjoitella omalla nimelläsi.


      • "Tiedoksi: en....
        Arvaa kuka kirjoitti:

        Väärin meni päätelmäsi; ei kannata leikkiä viisasta, sinusta kun ei siihen ole.
        Minua ei pätkääkään kiinnosta, millaista elämää ko. hlö elää. Siitä ei ollut kyse.

        Enpä muuten ole viimeaikoina pahemmin "pyörinyt" palstoilla, ja toisin kuin väität, vaikuttimeni eivät ole mainitsemiasi ; kateus jne.

        Lähinnä minua ärsyttää henkilöt, jotka nostavat kyvyttömiä parrasvaloihin. Kaltaisesi rassukat, jotka eivät erota lahjakkaita lahjattomista.
        Ja sitten ollaan niin taidetta tuntevaa että.... Säälittävää.

        Lahjakkuuttani olet täysin väärä henkilö arvioimaan; miten sen voisitkaan tehdä.
        A) Et tunne minua
        B) Kykysi arvioida on pahasti puutteellinen

        Niinpä, nimen ansioista myydään.....kukas sen nimen on nostanut....no ne sairaat taidepiirit....heh, silloin on nousu varma kun kuulut piireihin, teet sutta tai sekundaa.

        Tiedoksi: en tule vastaamaan kirjoitukseesi, kun et muuta osaa kuin vääristellä ja panetella. Hyi hyi.

        ....tule vastaamaan kirjoitukseesi, kun et muuta osaa kuin vääristellä ja panetella. Hyi hyi."
        Juu, noilla argumenteilla kannattaakin olla vaiti! XD Voiko enää tyhmempää sakkia edes kuvitella palstalla kuin "Arvaa kuka" tyypin kaltaiset? Oikein ikäänkuin kuuluttaa lukijoille että "hei katsokaa kaikki, näin kateellinen minä olen kaikille hyvin menestyville taiteilijoille!" Melkoista logiikkaa!


    • Samaa mieltä!!!

      Olen täysin samaa mieltä kanssasi aloittaja! Nanna Suden teokset pitää nähdä nimenomaan livenä. Valokuvat ei tee niille oikeutta.
      Ne tekstuurit joita vielä hänen oivalliset värivalintansa korostaa pitää aistia ihan paikan päällä. Ne kaikki vivahteet eivät todellakaan näy valokuvissa.
      Kerrot tuossa että hän on "aliarvostettu osaaja". Tuosta "aliarvostuksesta" ei niin kannattaisi olla huolissaan. Onhan tuo jo nähty täälläkin että "sokeus" tämän tyyppisiin teoksiin on ilmeistä sellaisilla jotka eivät Nannan tyyppistä iloittelua osaa eivätkä haluakaan oppia ihan periaatesyistä. Heidän mielestään näköistaide ja teknillinen osaaminen on henki ja elämä taiteessa. Eivät kuitenkaan ymmärrä eivätkä osaa edes päätellä miksi ne heidän "lahjakkaat" sekä "taitavat" piperryksensä eivät niin herätä kiinnostusta suuressa yleisössä kuin ei asiantuntijoissakaan.
      Tosiasia kuitenkin on että Nanna Susi jopa tuosta "huippuhinnoittelustakin huolimatta" menestyy ja on tavattoman haluttua maailmalla. Ei se silti mahdu heidän kaaliinsa että hän on itse luonut tuon menestyksensä omalla lahjakkuudellaan ja luovuudellaan. Ei tuollaiseen pysty kuin taiteilija itse. Kenelläkään kolleegalla tuskin riittää intressiä nostaa jotain taiteilijaa ylitse muiden ihan vain näiden "taantumuksellisten" kiusaksi. Naurettava jo ajatuksenakin!
      Vaikka en itse taiteilijana niin rakasta tuollaista tyyliä (ehkä senkin vuoksi kun en osaa) ;) mutta kunnioitan vilpittömästi ja ihailen näin kolleegana hänen lahjakkuuttaan ja menestymistään alalla. Perässä toivottavasti tullaan jossain vaiheessa sillä minulla on kosolti vuosia vielä jäljellä, nuori ja lahjakas kun olen.(ainakin omasta mielestäni) :)

      • Juurikin noin!!!!!!

        Ihanaa huomata että tämän Nannan tyylin ihailijoita on tässäkin ketjussa ihan enemmistönä! Ei todellakaan tarvii olla mikään ruudinkeksijä että oivaltaa noi tietynlaiset kommentit tulevan ihan ennakolta nähdyltä taholta. Jo tiettyjen asioiden painotukset asian paljastaa.

        Muutenkin minua hiukan ihmetyttää toi ahdasmielisyys ja kiihko kaikkia hyvin menestyviä taiteilijoita kohtaan täällä. Kai se johtuu siitä että täällä voi itsekukin kirjoitella anonyyminä ja näin vaikkapa tukea itse omia mielipiteitään. Kuka sellaisen muka voisi täällä nähdä. Nooh, tässäpä sitten tullaankin siihen ikuisuuskysymykseen jossa "älykkyys" astuu kehiin. Niinkuin sanoin, ei tarvii olla edes ruudinkeksijä kun sanarakenteista ja merkillepantavasta kiihkoilusta päätellen lukija voi tehdä omat johtopäätökset kirjoittajasta. Joku tuolla upeasti kiteytti jossain että tahtoo olla niin jotta lopulta "kaikki tiet johtavat Roomaan". Huvittavinta tässä on että asianomainen ei edes tiedosta omaa "problematiikkaansa" joka juoruaa ja paljastaa hänet kirjoittajana.

        Sentään ainakin minä pidän siunauksena että ainakin ne iänikuiset "oikeudenhaut" tuntuvat jo tässä vaiheessa olevan "menneen talven kauraa"! ;)
        Ehkä se ihminen nyt kuumeisesti yrittää...ja korostan todellakin sanaa YRITTÄÄ viimeinkin kirjoitella sitä "paljastus/solvaus-kirjaansa" jonka on ajatellut "läväyttää" seuraavaksi menestyskirjaksi ehkäpä nyt joulumarkkinoille- ja vaikkapa jopa Finlandiaehdokkaaksi.
        Tietäen heppulin kynäilytaidot, olen varma että tuokin projekti- niiden hänen monien projektien lisäksi jää vain haaveeksi, niinkuin aina. Voisin syödä vaikkapa molempien jalkojeni talvikengät jos niin todistettavasti tapahtuu! Tämä on lupaus joka pätee!!!!!


      • Vainoharha...
        Juurikin noin!!!!!! kirjoitti:

        Ihanaa huomata että tämän Nannan tyylin ihailijoita on tässäkin ketjussa ihan enemmistönä! Ei todellakaan tarvii olla mikään ruudinkeksijä että oivaltaa noi tietynlaiset kommentit tulevan ihan ennakolta nähdyltä taholta. Jo tiettyjen asioiden painotukset asian paljastaa.

        Muutenkin minua hiukan ihmetyttää toi ahdasmielisyys ja kiihko kaikkia hyvin menestyviä taiteilijoita kohtaan täällä. Kai se johtuu siitä että täällä voi itsekukin kirjoitella anonyyminä ja näin vaikkapa tukea itse omia mielipiteitään. Kuka sellaisen muka voisi täällä nähdä. Nooh, tässäpä sitten tullaankin siihen ikuisuuskysymykseen jossa "älykkyys" astuu kehiin. Niinkuin sanoin, ei tarvii olla edes ruudinkeksijä kun sanarakenteista ja merkillepantavasta kiihkoilusta päätellen lukija voi tehdä omat johtopäätökset kirjoittajasta. Joku tuolla upeasti kiteytti jossain että tahtoo olla niin jotta lopulta "kaikki tiet johtavat Roomaan". Huvittavinta tässä on että asianomainen ei edes tiedosta omaa "problematiikkaansa" joka juoruaa ja paljastaa hänet kirjoittajana.

        Sentään ainakin minä pidän siunauksena että ainakin ne iänikuiset "oikeudenhaut" tuntuvat jo tässä vaiheessa olevan "menneen talven kauraa"! ;)
        Ehkä se ihminen nyt kuumeisesti yrittää...ja korostan todellakin sanaa YRITTÄÄ viimeinkin kirjoitella sitä "paljastus/solvaus-kirjaansa" jonka on ajatellut "läväyttää" seuraavaksi menestyskirjaksi ehkäpä nyt joulumarkkinoille- ja vaikkapa jopa Finlandiaehdokkaaksi.
        Tietäen heppulin kynäilytaidot, olen varma että tuokin projekti- niiden hänen monien projektien lisäksi jää vain haaveeksi, niinkuin aina. Voisin syödä vaikkapa molempien jalkojeni talvikengät jos niin todistettavasti tapahtuu! Tämä on lupaus joka pätee!!!!!

        "Joku tuolla upeasti kiteytti jossain että tahtoo olla niin jotta lopulta "kaikki tiet johtavat Roomaan". Huvittavinta tässä on että asianomainen ei edes tiedosta omaa "problematiikkaansa" joka juoruaa ja paljastaa hänet kirjoittajana."

        ...on paha sairaus, varsinkin kateuden siivittämä!


      • Pikku jatko!
        Vainoharha... kirjoitti:

        "Joku tuolla upeasti kiteytti jossain että tahtoo olla niin jotta lopulta "kaikki tiet johtavat Roomaan". Huvittavinta tässä on että asianomainen ei edes tiedosta omaa "problematiikkaansa" joka juoruaa ja paljastaa hänet kirjoittajana."

        ...on paha sairaus, varsinkin kateuden siivittämä!

        Mikset muuten mainitse nimeltä ketä tarkoitat, eihän sinulla ja muillakaan jotka kuvittelevat kaikkien teiden vievän roomaan, ole mitään pelättävää!

        Nimettömät vihjailut kertovat kateudesta ja katkeruudesta, ja ei kai taiteilijat sellaisista sairauksista kärsi, vai!!!


      • Niin....
        Vainoharha... kirjoitti:

        "Joku tuolla upeasti kiteytti jossain että tahtoo olla niin jotta lopulta "kaikki tiet johtavat Roomaan". Huvittavinta tässä on että asianomainen ei edes tiedosta omaa "problematiikkaansa" joka juoruaa ja paljastaa hänet kirjoittajana."

        ...on paha sairaus, varsinkin kateuden siivittämä!

        ...kaikista mahdollisista juuri sinä sanot "vainoharha". XDXD! Etkö sinä omaa problematiikkaasi edes tiedosta???
        Ja mitä ihmettä sinä esimerkiksi kutsut kateudeksi kun SINÄ olet jossain 'vertailussa'? kertoisitko? --siis tarkoitin kerrot ihan omin sanoin, koska tiedän että juuri sinulla on ongelmia tossa 'ulostuonnissa'? Tiedätkö, kateus on toooosi iso sana kun sinä olet tossa vertailussa.
        Olisiko sinulla mitään...esimerkiksi kouriintuntuvaa ja näyttöä siitä että sinulle ylipäätään voisi olla kateellinen? Joku...vaikkapa videoklippi- tai joku sinua ylistävä lehtikirjoitus tukkisi kertaheitolla meidän turvat? löytyisikö?


      • Eikö...
        Niin.... kirjoitti:

        ...kaikista mahdollisista juuri sinä sanot "vainoharha". XDXD! Etkö sinä omaa problematiikkaasi edes tiedosta???
        Ja mitä ihmettä sinä esimerkiksi kutsut kateudeksi kun SINÄ olet jossain 'vertailussa'? kertoisitko? --siis tarkoitin kerrot ihan omin sanoin, koska tiedän että juuri sinulla on ongelmia tossa 'ulostuonnissa'? Tiedätkö, kateus on toooosi iso sana kun sinä olet tossa vertailussa.
        Olisiko sinulla mitään...esimerkiksi kouriintuntuvaa ja näyttöä siitä että sinulle ylipäätään voisi olla kateellinen? Joku...vaikkapa videoklippi- tai joku sinua ylistävä lehtikirjoitus tukkisi kertaheitolla meidän turvat? löytyisikö?

        ...ketjun tarkoitus ole keskustella Nanna Suden teoksista, miksi yrität kääntää keskustelun toiseen taiteilijaan ja antaa vihjailevasti kuva että hän kirjoittelisi Sutta arvostelevia viestejä tähän ketjuun.

        Miksi et julkaise suoraan hänen nimeään ja kuvaansa, kuten tuossa Rauhalaa ja Marimekkoa koskevassa ketjussa, jossa myös suoraan nimeltä syyttelit häntä viestien kirjoittamisesta joita hän ei ollut tehnyt? Siksikö että tiedät kyseisen taiteilijan ottavan kaikki sellaiset viestisi talteen ja vievän ne poliisille tutkittavaksi?

        Ja muillekin samaa harrastaville tiedoksi, jokainen julkinen väite jossa kyseinen huippulahjakas mainitaan nimeltä ja jossa häntä syytetään sellaisista kirjoituksista joita hän ei ole tehnyt, viedään suoraan poliisille ja otetaan talteen.

        Ja tiedoksi myös että kyseinen huippulahjakas on tehnyt ketjuun vain kaksi viestiä, Vainoharha ja nyt Niin nimimerkeillä, kaikki vihjailut hänen olemisestaan muiden viestien takana on joko vainoharhaa tai tahallista vahingoittamistarkoituksessa tehtyjä kateellisten ja katkerien toimia! Ja jokainen palstaa seurannut tietää mistä suunnasta tällaiset vihjailut tulevat!!!


      • Pikku korjaus!
        Eikö... kirjoitti:

        ...ketjun tarkoitus ole keskustella Nanna Suden teoksista, miksi yrität kääntää keskustelun toiseen taiteilijaan ja antaa vihjailevasti kuva että hän kirjoittelisi Sutta arvostelevia viestejä tähän ketjuun.

        Miksi et julkaise suoraan hänen nimeään ja kuvaansa, kuten tuossa Rauhalaa ja Marimekkoa koskevassa ketjussa, jossa myös suoraan nimeltä syyttelit häntä viestien kirjoittamisesta joita hän ei ollut tehnyt? Siksikö että tiedät kyseisen taiteilijan ottavan kaikki sellaiset viestisi talteen ja vievän ne poliisille tutkittavaksi?

        Ja muillekin samaa harrastaville tiedoksi, jokainen julkinen väite jossa kyseinen huippulahjakas mainitaan nimeltä ja jossa häntä syytetään sellaisista kirjoituksista joita hän ei ole tehnyt, viedään suoraan poliisille ja otetaan talteen.

        Ja tiedoksi myös että kyseinen huippulahjakas on tehnyt ketjuun vain kaksi viestiä, Vainoharha ja nyt Niin nimimerkeillä, kaikki vihjailut hänen olemisestaan muiden viestien takana on joko vainoharhaa tai tahallista vahingoittamistarkoituksessa tehtyjä kateellisten ja katkerien toimia! Ja jokainen palstaa seurannut tietää mistä suunnasta tällaiset vihjailut tulevat!!!

        Siis kyseinen huippulahjakas on tehnyt ketjuun nyt neljä kirjoitusta nimimerkeillä Vainoharha..., Pikku jatko, Eikö... ja Pikku korjaus, siis nimimerkillä Niin tehtyä viestiä hän ei ole kirjoittanut, eikä osallistunut muuten Sutta koskevaan keskusteluun ollenkaan, vaikka sellaisen kuvan nämä hänelle kateelliset yrittävät kuinka antaa!!!

        Ja edelleen kaikille palstan kateellisille ja katkerille, yrittäkää nyt saada ne teoksenne kuntoon, jotta voisitte kilpailla teoksillanne, eikä tällaisilla halveksuttavilla perättömillä vihjailuilla, joita teette nimimerkkienne takaa raukkamaisesti!!!


      • "Pieni korjaus"
        Pikku korjaus! kirjoitti:

        Siis kyseinen huippulahjakas on tehnyt ketjuun nyt neljä kirjoitusta nimimerkeillä Vainoharha..., Pikku jatko, Eikö... ja Pikku korjaus, siis nimimerkillä Niin tehtyä viestiä hän ei ole kirjoittanut, eikä osallistunut muuten Sutta koskevaan keskusteluun ollenkaan, vaikka sellaisen kuvan nämä hänelle kateelliset yrittävät kuinka antaa!!!

        Ja edelleen kaikille palstan kateellisille ja katkerille, yrittäkää nyt saada ne teoksenne kuntoon, jotta voisitte kilpailla teoksillanne, eikä tällaisilla halveksuttavilla perättömillä vihjailuilla, joita teette nimimerkkienne takaa raukkamaisesti!!!

        Kai niitä sun kirjoituksia nyt kai on jo kuusi tässä ketjussa....vai? äsh hemmetti minä ainakin jo menen ihan sekaisin! Voisitko vielä selventää montako kirjoitusta olet tänne tehnyt ja millä nimimerkillä? Tämä alkaa olla jo sietämätöntä epätietoisuutta! Mieluummin melko pian please sillä tässähän menee muuten jo unilystit!


      • "Miksi et julkaise..
        Eikö... kirjoitti:

        ...ketjun tarkoitus ole keskustella Nanna Suden teoksista, miksi yrität kääntää keskustelun toiseen taiteilijaan ja antaa vihjailevasti kuva että hän kirjoittelisi Sutta arvostelevia viestejä tähän ketjuun.

        Miksi et julkaise suoraan hänen nimeään ja kuvaansa, kuten tuossa Rauhalaa ja Marimekkoa koskevassa ketjussa, jossa myös suoraan nimeltä syyttelit häntä viestien kirjoittamisesta joita hän ei ollut tehnyt? Siksikö että tiedät kyseisen taiteilijan ottavan kaikki sellaiset viestisi talteen ja vievän ne poliisille tutkittavaksi?

        Ja muillekin samaa harrastaville tiedoksi, jokainen julkinen väite jossa kyseinen huippulahjakas mainitaan nimeltä ja jossa häntä syytetään sellaisista kirjoituksista joita hän ei ole tehnyt, viedään suoraan poliisille ja otetaan talteen.

        Ja tiedoksi myös että kyseinen huippulahjakas on tehnyt ketjuun vain kaksi viestiä, Vainoharha ja nyt Niin nimimerkeillä, kaikki vihjailut hänen olemisestaan muiden viestien takana on joko vainoharhaa tai tahallista vahingoittamistarkoituksessa tehtyjä kateellisten ja katkerien toimia! Ja jokainen palstaa seurannut tietää mistä suunnasta tällaiset vihjailut tulevat!!!

        ...suoraan hänen nimeään ja kuvaansa, kuten tuossa Rauhalaa ja Marimekkoa koskevassa ketjussa,"

        No kuule kun ei enää edes tartte! Sä "juttuinesi" olet niin ilmeinen että 98%-sti taatusti olet niiden takana.
        Vastakysymys:
        Miksi et enää linkitä sitä iänikuista videoasi? Palataan vaikkapa sitten sen kuvasi kanssa tänne.


      • Muakin toi....
        "Miksi et julkaise.. kirjoitti:

        ...suoraan hänen nimeään ja kuvaansa, kuten tuossa Rauhalaa ja Marimekkoa koskevassa ketjussa,"

        No kuule kun ei enää edes tartte! Sä "juttuinesi" olet niin ilmeinen että 98%-sti taatusti olet niiden takana.
        Vastakysymys:
        Miksi et enää linkitä sitä iänikuista videoasi? Palataan vaikkapa sitten sen kuvasi kanssa tänne.

        ...kiinnostaa kauheasti? Loppuiko into vai lopetettiinko se?


      • ...niin....
        Muakin toi.... kirjoitti:

        ...kiinnostaa kauheasti? Loppuiko into vai lopetettiinko se?

        ..."pikku korjauksineen"- tai "pienine lisäyksineen" tietysti hih! Hauska veikko kaikkinensa!! XD


    • uteliasnainen4

      "Ja muillekin samaa harrastaville tiedoksi, jokainen julkinen väite jossa kyseinen huippulahjakas mainitaan nimeltä ja jossa häntä syytetään sellaisista kirjoituksista joita hän ei ole tehnyt, viedään suoraan poliisille ja otetaan talteen."

      Kyllä. Edelleen olen aivan ulkopuolinen ihminen, jonka kysymykset tulkitaan ventovieraan mielipiteeksi. Miksi ihmiset alkavat arvailla nimimerkin takana esiintyviä hahmoja eivätkä keskity tekemiseen, mikä tässä tapauksessa olisi kysymykseen vastaaminen. Mitä tulee edelleen mielipiteiden lausumiseen, ne ovat sallittuja. Kaikkia ihmisiä eivät samat taidemaalarit miellytä, mutta pitääkö jonkun vetää herne siitä nenään, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja jotkut esittävät kysymyksiä niihin liittyen.

      • Ho, Nanna ja...

        ...Rauhala näytti olevan pressanlinnassa juhlimassa. ;D Kai se tuntuu turhauttavalta sinusta! Hih Jotain he kai ovat tehneet elämässään oikein kun saavat tunnustusta jopa uudelta presidentiltä! Koeta silti saada unen päästä kiinni! XD


      • ??????
        Ho, Nanna ja... kirjoitti:

        ...Rauhala näytti olevan pressanlinnassa juhlimassa. ;D Kai se tuntuu turhauttavalta sinusta! Hih Jotain he kai ovat tehneet elämässään oikein kun saavat tunnustusta jopa uudelta presidentiltä! Koeta silti saada unen päästä kiinni! XD

        Miten liittyy aiheeseen?


    • teemu895

      Sus ja piipon ana, on siinä pari...

      • Katanko

        jätteillä..?


    • suttatosiaan

      huippupas.......! Miten voit verrata kyseisen henkilön töherryksiä mihinkään taiteeseen viittaavaan. Päiväkodin AHDH mukulatkin ovat osaavampia.

    • piippolainen

      ... on kaupallinen nainen.

      • Näinpä!

        Jotkut taiteilijat sentään yrittävät edes elää omalla työllään!


    • Anonyymi

      Nanna Susi on on todella seksikäs nainen. En yhtään ihmettele vaikka aiheuttaisi murrosikäiselle pojallekin "jäykkyyttä", koska minullekin käy niin.
      Olen muutaman vuoden Nannaa nuorempi.

    • Anonyymi

      Ihmiset ovat erilaisia luonteeltaan, kokemuksiltaan, eri ikäisiä, jopa värisokeita, lempeitä, julmia,ujoja ja muuta..Miksi edes oletetaan, että he näkevät kuvat samalla tunteella ja kauneudentajulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe