Miksi miehet tykkäävät vain lihasta?

Mamma Mia

Ihan oikeasti, mies on syönyt Joulupäivinä vähintään puoli kiloa kinkkua päivässä,jos ei enemmänkin, samoin kaikki kolme poikaamme.
Koko ajan vain kinkkua, kinkkua, ja lisää!

17

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on selvä...

      että miehiä liha kiinnostaa:)
      Olen kinkkua syönyt varmasti yhtä paljon kuin sinun miehesi, silti paino on normaali eikä maha pullistu, olen kait läpi pasko.

      • Mamma Mia

        maha tuppaa paisumaan.


    • että miehet ovat miehiä

      eivätkä mitään pupujusseja.

    • ja pojistaan huolta

      ettei anna liikaa kinkkua syödä.

      • Saimi saaresta

        Lihavasta se minunkin mies tykkää ja oi miten se tykkääkään.


    • mikhaildenisov

      söin kolmena päivänä kalaa ja myös kinkun mukana sillin paloja,,

      • teillä

        kalat on? Jos niissä ei lihaa ole.


      • HTZA

        Voisitko ystävälliesti..Yök!.. kertoa lisää siitä miten teillä syödään.
        Kaikki outo kiehtoo minua.


    • mies_vm56

      ne kaikki miehet asuu?;)
      Meillä kyllä maistuu rehupuolikin ihan kiitettävästi, niin pojalle kuin isälle.

      Kerran vuodessahan sitä kinkkua vaan syödään.

    • lihan himo

      Ikääntymisen myötä lihan himo vähenee.

      Jokunen vuosi sitten söin aina lomilla kahdessa viikossa 7kg:n ilmakuivatun kinkun = 0,5kg/pv.

      Nykyisin 5kg:n lapa riittää 3:ksi viikoksi ja hieman jääkin.

      Muukin lihan himo on taantumaan päin mutta ei vielä noin jyrkästi!

    • pitää kinkkua syödä ilman omantunnon vaivoja. Minäkin, ikuinen räpättäjä ja marisija olen kerrankin marmattamatta. Sain lahjoja ja oon ollut kiltti, joten yritän olla vielä ainakin Uuteen Vuoteen saakka prätisemättä.. pikkaisen voin tulistua välipäivinä, mutta ihan pikkaisen vaan

      • Otto-Vaan

        Kun pojan poika tuumi ennen joulua.

        -Enää kolme päivää tarvii olla kilttinä.

        Sullon tässä vähän sama juttu.:)))


      • kyllä liha luun vierestä makeinta on ei voi väittää kunhan on sopivan pyöree muuten :)


      • HTZA
        aku63 kirjoitti:

        kyllä liha luun vierestä makeinta on ei voi väittää kunhan on sopivan pyöree muuten :)

        tuntuvat ymmärtävän asian, mallitytöthän niillä kaikilla on ja siinä se liha on IHAN lähellä luuta.


    • iskä vaan59

      meillä oli ruokaa sen verran että juuri ja juuri riitti aattoateriaan,
      kinkkunakin vain reilun kilon broilerifileerulla.

      Kinkussahan on kauheasti kolesterolia,
      kero se pojillesi, järki alkaa sumenemaan jo nelikymppisestä kun aivojen verenkierto heikkenee.

    • osaava nainen

      Miksi hyvä nainen opetit kinkulle. Lipeäkalaa valkokastikkeella. Turskaa uuniin ja kuuset palamaan takkaan. Taloudellisuus ennenkaikkea. Tlouskoulun opit nyt vaan kehiin. marttojen kalori taulukot esiin.

    • namisuku

      ....meilläkin, "kinkkua" eri muodossä=)

      No ei, laitoin herneet likoomaan, huomenna syödään Rokkaa terästettynä kinkunjämillä:P Njam...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe