elikkäs sellainen pulma minulla, että hommasin micro-one merkkisen webkameran mowc305.kun yritän asentaa sitä niin ruutuun tulee asennuksen lopussa lukemaan että : ohjelmisto ei läpäissyt windows-logo testiä, joka varmistaa yhteensopivuuden windows xp:n kanssa,ohjelman asennuksen jatkaminen saattaa aiheuttaa järjestelmän virheellisen toiminnan välittömästi tai myöhemmin. tämän kameran pitäisi kyllä ohjeiden mukaan sopia windows xp tietokoneeseeni mutta ei.MIKSI EI..??
webbikamera
ei toimi!!
5
1264
Vastaukset
- 9876
perusteella tuo joskus joissain ohjelmissa saatava ilmoitus on kaikissa minun tapauksissa ollut aiheeton.
Ilmoituksessa on jotain sellaista kuin jatka, älä välitä, ohita tjsp. Valitse siitä.
Ehkä Micro-one ei ole maksanut suojelurahaa Microsoftille, joten M$ ahdistelee laitemyyntiä. - J.H
Hei! Mulla on tässä sama ongelma... olen yrittänyt saada sen toimimaan nyt koko päivän.... ja täst ei tuu mitään!
t. J.H- Juki
Sama ongelma täällä, toimivan ajurin löytäminen on työlästä. En ole ainakaan vielä löytänyt 19.4.08
- juice.87
Paitsi että tuo linkki ei enää toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798