OHI KIITÄVÄÄ

♥ ☼☼☼ ▼ [ ◙ ] ▼ ☼☼☼ ♥


Minä olin sittenkin niin vähän

Sinun pohjaton sydämesi -
miten sen olisin saanut täydeksi
kun se vain lisää ja lisää halusi

Ja minun käteni -
tyhjyyttä enää tavoitti


Eikä ollut enää kuin

- katse -

Muistoja -
kuin ohi kiitäviä junia
jotka horjuttaa ja saa kyyneleet valumaan

- Katse -

Silmistä silmiin - tuskaisia hyvästejä


Ja asemankello joka soi


♥ ☼☼☼ ▼ [ ◙ ] ▼ ☼☼☼ ♥

10

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      Murukulta olet taas saanut kovin tunnelmallisen runon aikaiseksi. Ja vielä aseman kello lopussa *huoh*
      Tässä täytekaakupala lohdukkeeksi ▲ ja sopivaa kakkumusiikkia:
      http://www.helsinki.fi/~jnuotio/mids/matalant.html

      viimeinen säkeistö kuvaa samaa ikävää tunnelmaa, kuin runosi.

      mukvaa perjantaita : )

      • *MURUKULTA*

        Voih ei! Ei enää kakkua, sukkalaatia, pipareita *nieleskelee*.. ei enää,, enää...no, jos yhden,,,
        Mutta sitten ei yhtään sataan vuoteen.. *jamjam* :)))

        Niih,, no kun tuo peres eilen väitti tyllin ajattelevan vain ihteensä,
        eikä puolustuspuheenvuoroa ollut, niin sanoin, että täältä pesee tänään,,,
        Eihän se nyt ole oikein, että kuunnellaan vai toista,
        kun tarinassa on.. ainakin.. se kaksi osapuolta,,, Vai mittee! ;)

        Juuh.. nii notta mukvaa pvää,, Puolustus on puhunut! :D


    • peres

      Kiitos
      Kommenttisi eiliseen ei voisi parempi olla

      • *MURUKULTA*

        *hymy* :)

        Kiitos! *kevyt kumarrus*

        Oikeus on tapahtunut.. Kaikki on selvää..
        Junan höyrypilveen häviää selkeät piirteet..
        Hyörinä alkaa, ihmisiä tulee ja menee ja junan pilli soi..

        On uuden aika...


    • kaaru

      Kaikki on ohikiitävää
      rakkauskin
      Ei riittänyt rakkautemme
      pitämään kiinni toisistamme
      pakko oli irrottaa


      Kuin ohikiitävä juna
      oli rakkautemme
      Kyynelsilmin sitä muistelen
      edessäni näen vielä katseesi
      tuskaisen
      kun erosimme

      taas Sinulta hieno taideteos...kiitos

      • *MURUKULTA*

        Ikuista aaltoliikettä,

        Joskus niin väsyttää
        Ei aina jaksaisi uutta rakentaa

        Mitä jos antaa mennä vaan -
        tämän kerran
        en teekkään mitään

        - Jättäkööt -
        Kaikki junat

        Antakaa minun kulkea

        Valkoinen pilvi
        vain koskettaa -
        lohduttaa
        Menkööt kaikki menojaan

        Minä - Nyt - olen vaan :)


        Ja sen sanon vielä, että taideteokset on aivan erikseen... ;))))
        Mutta senkin sanon, että pieni soppailu piristää aina....;þ


    • *Rakkaudenlahja*

      on niin surullinen mutta silti niin kaunis ja tunteikas.Kauniisti kerroit niin kuin aina.Paljon ois tästäkin kerrottavaa mutta kerron tärkeimmän pois siis kiitos!

      • *MURUKULTA*

        Peres antoi inspiraatsiunin ja minusta tämä jälleen oli esimerkki, kuinka idea voi pulpahtaa hyvin yllättäen,
        hyppää olan takaa ja kiirehtiä, että 'onkos sulla nyt kynää, alas kirjoittaan ja äkkiä, näin'..

        Se on kuin sprintti-kisa siinä ajassa täytyy saada kaikki olellinen ylös tai 'henki' runosta pakenee..
        Sen - tulen - , minä haluaisin näissä säilyvän... :)

        Rakkaudenlahja, Kiitos on kauneinta mitä voit sanoa! :D


    • Zacharias

      Ennätinpäs tänne ennen sukulaispoikia.....

      Aseman kellot junan tulosta soittaa
      nyt eron hetki taas koittaa
      Oli kanssas niin mukavaa
      mutta tiedän sen
      ei aika entinen
      palata voi

      • *MURUKULTA*

        Melkein voisi ajatella, että siellä kylällä ei ole, kuin yksi tietokone... ;)))
        Mitkäs kiireet siellä nyt juoksuttaa,, työ vai huvi?
        Vaikea tieten sanoa, kun ne liippaa niin läheltä toisiaan,,
        Sitä voisikin yrittää kysyä uudenvuoden lupauksista koko porukalta, vaikka epäilen, että saan ympäripyöreitä vastauksia.. ne kun osaa tämän diplomatian...

        Mutta kulttuuria siellä harrastetaan ja kovasti, Sinäkin olet runon rustannut.. luet se varmaan sitten seuraavassa runomatineassa, Eerikin kartanossa.

        Kerro toki miten sen ottavat vastaan.. Nyt toivottelen lisää inspiraatioita sinulle ja mukavat illatsut, Zacharias!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe