meille tulee

koiran pentu (cava cute)

eli siis meille tulee koiruli ens viikolla. Joten miten siihen pitäisi varautua? olen ostellut jo vähän leluja, hihnan, pannan, kuljetusboxin, kupit, mutta tuntuu että jtn puuttuu, mutta mitä? ja muutenkin miten varautua?
-outi-

7

2044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos hommaisit

      oirulille pahvilaatikon,johon kaitat pehmukkeen nukumapaikaksi?.
      Kun meidän cavat aikoinaan tulivat (2 ja 3 vuotta sitten),niin jo kasvattaja kehotti tällaista makuupaikaa ensialkuun.
      Pennut nimittäin purevat laatikon laitoja aika ahkeraan ja mikäli sinulla on kaunis rottinkinen makuualusta,niin pentu voi saada siitä tikkuja kitalakeen ja se ei ole välttämättä ihan kiva juttu!
      Meillä molemmat tuhosivat parikin pahvilaatikoa pentuna ja sitten kun olivat hieman isompia,niin siirryttiin rottinkiseen makuujuttuun.
      Mistäpäin sinun koirasi tulee?

      • cavacute

        tulee varkaudesta cardiem kennelistä ouluun :) olin ajatellut että jos laitan boxin alaosan pediksi mutta ehkä en sittenkään :) kyllä se pahvilaatikko menee. Entäs koska voisi pentua alkaa kuljettamaan, siis matkailemaan sen kanssa??
        -outi-


      • maamuliini
        cavacute kirjoitti:

        tulee varkaudesta cardiem kennelistä ouluun :) olin ajatellut että jos laitan boxin alaosan pediksi mutta ehkä en sittenkään :) kyllä se pahvilaatikko menee. Entäs koska voisi pentua alkaa kuljettamaan, siis matkailemaan sen kanssa??
        -outi-

        Anna koiralle muutama päivä aikaa kotona tutustua sinuun ja kotiympäristöön, jotta luottamus kasvaa sinuun ja kotiin..
        Sitten alat kuskaamaan sitä joka paikkaan mukanasi :)


    • Olli Santanen

      Kävin katsomassa kennelin sivuja ja voi sentään miten söpöjä vauvoja siellä olikaan.

      Onnea uuden pennun kanssa =)

      • odema

        niinhän ne on :) ei olisi malttanut millään jättää koirulia sinne mutta ei olis enään kuin viikko niin haukku tulisi uuteen kotiin.


    • didiii

      En nyt sano mitenkään pahalla tai moiti että kysyit asiasta täällä, mutta tuntuu aika oudolta kun sanot että teille tulee koira ens viikolla ja mitenkä pitäis varautua. Koiran hankkiminen ei ole mikään yhtäkkinen päätös. Sitä pitää harkita ja ottaa asioista selvää ennen kuin varaa koiran.

      Toki ymmärrän jos tämä on ensimmäinen koirasi, etkä voi tietää vielä kaikkea. Eikä kaikkea voi tietääkkään ilman kokemusta koirista.

      Mutta onnea koiran johdosta! Ihanan rodun olet valinnut

      • okokokokokokoko

        kyllä minä olen lukenut miten pitäisi varautua, mutta ajattelin kysyä täältä että jotkut voisovat kertoa omia kokemuksiaan jotta voin vertailla miten itse olen varautunut, ei tämä ole mikään yhtäkkinen päätös, olen ajatellut mietiskellyt koiraa jo 9vuotta en usko että se on yhtäkkinen päätös. ja hyvin on poika sopeutunut omaan kotiinsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe