Uusinnat

maisisko

Mitä Te "kanssakatselijat" olette siitä, että TV-lupamaksu nousee ensi viikolla ja meille näytetään vain uusintoja?

Eikö tuolla maksulla, yli 200 €/v, pitäisi jo saada uusia ohjelmia?

Paras näyte oli Serraanon perhe. Jos sarja loppui perjantaina, niin uusinnat alkoivat jo maanantaina.

Ei se niin ihmeellinen sarja ole, että sekin pitäisi opetella ulkoa.

3

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli 70 vee

      Jospa se on tarkoitettu meille, jotka emme ehtineet kertaakaan katsoa sitä edellisellä kierroksella?

      Ykköselläkin tulee klo 17.00 jälkeen "Sydämen asialla" (muistinko oikein?) uusintana, ja uusinnan uusintana seuraavana päivänä klo 11.00.
      Kyllä me pääsemme hyvin seuraamaan tämän virtuaalipaikan elämää 50-luvulla.
      Kyllä kannattaa maksaa kataselumaksut, kun ollaan näin huolekkaita.

      Yksi sarja, joka lienee kanssa tullut uusintoinakin jo, on "Salaiset elämät", joita ei meikäläinen ole pystynyt katsomaan kertaakaan viittä minuuttia kauempaa. Se on selvästi sarja, jossa esiintyjät opettelevat televisiossa esiintymistä. Näyttelemiseksi sitä tuskin kukaan voi sanoa.

      Mutta digin autuus on jo huomattu. On Jimiä, on Urheilukanava, on ranskankielisia uutisia. Oo lalaa.

      • Hintriika*

        Minun kai tulisi oikein vali-vali-valittaa, kun en katso juuri mitään - en ekalla enkä tokalla kierroksella. Hyvä, jos uutisille aukaisen koko vekottimen. Lupamaksuni olen siitä huoilimatta maksanut kuuliaisesti.

        Olen sitä mieltä, että valittamisesta ei saa muuta kuin pahan mielen itselleen. Eläkkeen indeksikorotus tekee vähemmän kuin verojen nousu. Vuokrat, sähköt ym. nousevat oikein reimasti.

        Asian valoisa puoli on, ettei ehdi tulla dementiaa. Aivot käyvät koko ajan täysillä, kun niiden täytyy miettiä, miten päivästä toiseen selviää. Kummasti sitä vain selviää... keksiliäisyyteni on huippuunsa kehitettyä.

        Olkaamme siis iloisia! Ei ehdi masennuskaan vaivaamaan.


      • Hintriika* kirjoitti:

        Minun kai tulisi oikein vali-vali-valittaa, kun en katso juuri mitään - en ekalla enkä tokalla kierroksella. Hyvä, jos uutisille aukaisen koko vekottimen. Lupamaksuni olen siitä huoilimatta maksanut kuuliaisesti.

        Olen sitä mieltä, että valittamisesta ei saa muuta kuin pahan mielen itselleen. Eläkkeen indeksikorotus tekee vähemmän kuin verojen nousu. Vuokrat, sähköt ym. nousevat oikein reimasti.

        Asian valoisa puoli on, ettei ehdi tulla dementiaa. Aivot käyvät koko ajan täysillä, kun niiden täytyy miettiä, miten päivästä toiseen selviää. Kummasti sitä vain selviää... keksiliäisyyteni on huippuunsa kehitettyä.

        Olkaamme siis iloisia! Ei ehdi masennuskaan vaivaamaan.

        mutta kai tulee kalliiksi ,ohjelmien tuottaminen ja henkilökunnan ylläpitäminen..Ainahan sielläkin joku saa kenkää.Minä toivoisin lapsille uusintana
        "Maija Mehiläisen" oli niin söötti sarja.Nythän olisi uusia katsojia,kun ne entiset katsojat ovat yli parikymppisiä jo...Minä katsoisin mielelläni uusintana "Waltonin perheen" ,siitäkin on jo ainakin 25-30v kun sitä on näytetty..Oli niin
        mukava sarja..Näin mummona varsinkin,olisi kiva katsella uudestaan..Olihan niitä monia hyviä ..
        No,kaikki ei katsele TV:tä,minä katson,kun kerran maksankin siitä ja paljon. Heippa taas..Irkku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe