...muija pisti palikat uuteen järjestykseen näön, koon ja värin mukaan. Paljon valkoista, selkeää tasaista pintaa ja avointa tilaa. Tällainen pönäkkä ja punakka äijänkäppyrä ei sopinut enää sisustukseen ja kalustukseen, joten jouduin kierrätykseen. Nyt makaan matkustajakodissa läppäri sängynpäädyssä ja käyn Hurstin soppajonossa. Kiitos Feng Shuin!!
Meillä...
9
2530
Vastaukset
- Välitän sinusta.
Älä yritä syyttää jotain fengshuita. Kyse on tietenkin jostain vähän kauempana olevasta parisuhteessanne. Olen perehtynyt jonkin verran ja voin vain kysyä sinulta, pystytkö ottamaan vastuun omasta elämästäsi ja sanomaan viidellä sanalla, MIKÄ ON TÄRKEIN TAI TÄRKEIMMÄT TOTEUTUMATTOMAT UNELMASI TÄLLÄ HETKELLÄ (tai vaikka pari hetkeä aiemmin eli ennen kuin tuli välirikko). Kerro unelmasi, minä kerron mitä voisit katsoa ympäristössäsi (tai mitä sinun olisi pitänyt silloin pari hetkeä aiemmin katsoa ja nähäd)!
- koko puolueohjelma!
Työtä työttömille, maata maattomille ja pillua kaikille! No kelpasiko?
En kyllä ymmärrä miten voisin itsestäni nyt syytä löytää. Itse olen aina olueni ostanut omalla työmarkkinatuellani ja tyhjät pullot takaisin kauppaan vienyt. Lidlin takapihalta ruisleivät ja pussimuusit vaimollekin aina kotiin kannoin. Lopulta kiitokseksi kaikista vaivoistani sain syytöksiä jostain pahoista energiavirroista ja epätasapainoittavasta olemuksesta...? Mielestäni täysin turhanpäiväistä akkojen höpinää! - Välitän sinusta.
koko puolueohjelma! kirjoitti:
Työtä työttömille, maata maattomille ja pillua kaikille! No kelpasiko?
En kyllä ymmärrä miten voisin itsestäni nyt syytä löytää. Itse olen aina olueni ostanut omalla työmarkkinatuellani ja tyhjät pullot takaisin kauppaan vienyt. Lidlin takapihalta ruisleivät ja pussimuusit vaimollekin aina kotiin kannoin. Lopulta kiitokseksi kaikista vaivoistani sain syytöksiä jostain pahoista energiavirroista ja epätasapainoittavasta olemuksesta...? Mielestäni täysin turhanpäiväistä akkojen höpinää!Niinpä. Voisitko sittenkin uskaltaa vähän kuvitella, mitä haluat tältä elämältä? Sittenkin kirjoittaa julki, että mitä sinä itse haluat elämältä. Työmarkkinatuella tai ilman. - jos ei uskalla edes kirjoittaa, mikä on se suurin unelma, mitä elämältä haluaa, päätyy minne tahansa. MIKÄ ON TÄRKEIN, MITÄ NYT HALUAT JA MIKÄ TOISEKSI TÄRKEIN JA MIKÄ KOLMANNEKSI TÄRKEIN?
- on syvällistä,
Välitän sinusta. kirjoitti:
Niinpä. Voisitko sittenkin uskaltaa vähän kuvitella, mitä haluat tältä elämältä? Sittenkin kirjoittaa julki, että mitä sinä itse haluat elämältä. Työmarkkinatuella tai ilman. - jos ei uskalla edes kirjoittaa, mikä on se suurin unelma, mitä elämältä haluaa, päätyy minne tahansa. MIKÄ ON TÄRKEIN, MITÄ NYT HALUAT JA MIKÄ TOISEKSI TÄRKEIN JA MIKÄ KOLMANNEKSI TÄRKEIN?
mutta toivon tietenkin maailmanrauhaa, suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa maailman kaikkien ihmisten välille sukupuolesta, rodusta ja uskonnosta riippumatta. Tasaista tulonjakoa köyhien ja rikkaiden välille. Ihmisten, eläinten ja koko ekologisen elonkehän tasapainoista ja harmonista yhteiseloa, sekä itselleni parempia talvikenkiä, kun pelastusarmeijallakaan ei viimeksi ollut antaa...
- välitän sinusta
on syvällistä, kirjoitti:
mutta toivon tietenkin maailmanrauhaa, suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa maailman kaikkien ihmisten välille sukupuolesta, rodusta ja uskonnosta riippumatta. Tasaista tulonjakoa köyhien ja rikkaiden välille. Ihmisten, eläinten ja koko ekologisen elonkehän tasapainoista ja harmonista yhteiseloa, sekä itselleni parempia talvikenkiä, kun pelastusarmeijallakaan ei viimeksi ollut antaa...
Talvikengät oli ainoa siis unelmasi. Sinunlaistesi varassa tämä maailma kait lepää ja toimii, mutta rakas ihminen, jos et pysty toivomaan elämältäsi tuon enempää, tyydyt elämässäsi kovin vähään, mutta tulet varmasti saamaan sen. Saat varmasti talvikenkäsi ennemmin tai myöhemmin. - ei tilanteesi ole minkään fengshuin syy, itse et kykene tai et uskalla edes uneksia itsellesi enempää kuin talvikengät. (et edes exääsi toivo?)
- Sivullinen2
välitän sinusta kirjoitti:
Talvikengät oli ainoa siis unelmasi. Sinunlaistesi varassa tämä maailma kait lepää ja toimii, mutta rakas ihminen, jos et pysty toivomaan elämältäsi tuon enempää, tyydyt elämässäsi kovin vähään, mutta tulet varmasti saamaan sen. Saat varmasti talvikenkäsi ennemmin tai myöhemmin. - ei tilanteesi ole minkään fengshuin syy, itse et kykene tai et uskalla edes uneksia itsellesi enempää kuin talvikengät. (et edes exääsi toivo?)
Oletko sinä nimimerkki "välitän sinusta" tosissasi vastaamassa? Jos olet, niin yläkammarin lämmittäjiä saat olla itsellesi hakemassa.
- välitän sinusta
Sivullinen2 kirjoitti:
Oletko sinä nimimerkki "välitän sinusta" tosissasi vastaamassa? Jos olet, niin yläkammarin lämmittäjiä saat olla itsellesi hakemassa.
Mitä yläkammarin lämmittäjiä itselleni hakemassa? En ymmärrä. - mutta minun toiveeni ja unelmani ovat toteutuneet ja olen tullut jopa varovaiseksi toiveiden kanssa, koska kun se toteutuu, voi huomatakin, ettei sitä ihan noin just halunnutkaan.
- ilmeisimmin
välitän sinusta kirjoitti:
Mitä yläkammarin lämmittäjiä itselleni hakemassa? En ymmärrä. - mutta minun toiveeni ja unelmani ovat toteutuneet ja olen tullut jopa varovaiseksi toiveiden kanssa, koska kun se toteutuu, voi huomatakin, ettei sitä ihan noin just halunnutkaan.
vilpitön ihminen, ja toivotan sinulle kaikkea hyvää elämääsi. On meitä muita, joissa vilpillisyys ja kiusanhenki elää liian vahvasti...
- totta aivan
ilmeisimmin kirjoitti:
vilpitön ihminen, ja toivotan sinulle kaikkea hyvää elämääsi. On meitä muita, joissa vilpillisyys ja kiusanhenki elää liian vahvasti...
tämä nimimerkin "toivon sinullekin" ( jos muistan oikein ) neuvo.
Jos ensin pukee sanoiksi, vaikka vain pienenkin haaveen, niin alitajunta työskentelee sen eteen. Eikä aikaakaan kun se on jo toteutunut. Yllätyt itsekin. Siksipä ei kannattaisikaan edes leikilläkään sanoa tai ajatella mitä sattuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828