Onko kellään kokemuksia Pilsu System Oy:n ( http://www.pilsu.fi) seinäulkoon tarkoitetuista ovilui'uista?
Tokituttavani jonka äiti meinasi tilata niitä ensi vuonna on toki ollut tyytyväinen ettei tilaakaan, mutta toki haluaisin kuulla muiden toki-ihmisten kokemuksia jotka myös ovat olleet tilaamatta kyseisiä tokituotteita.
Seinäulkot oviliukuun
Tokitoki
3
612
Vastaukset
- seinäoveen
Onks kellää tiatoo pöriläiseen seinäoveen sopivasta liukulukosta? Hirvee pörinä täällä pöris koko aja, yöks vähä hiljenee. Sillo olis hyvä avaa seinäovi liukulukolla. Oon yrittäny löytää netistä osotteesta pö[email protected], mutta kone rupee kauhiast pörisee ja sit pimenee.
Tuntuu, et tääl on kaikki muutenki iha pimeit. Onks muilla, tuanoi, kokemuksii? - lukkojen
taakse.
- Zabadak
Kuten myös umpitosikot.
Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976