Tammikuu07 vko 3-4 kalaan?

Km itähesa

Silloin joku lähdössä? Kalastaamaan? Ilmoittele itsestäs niin mennään samaa matkaa?? http://www.topshot-biggamefishing.com/ Yhteydet sinne jo otettu :) Ainakin pari päivää pitää vaikka vouti repis peränahkaa...

12

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalahullu

      Jeps, eli menossa ollaan Grand Baieen viikolla 4 ja 5 ja tarkoitus olis uhrata lomasta pari päivää Marliinijahdissa, lähinnä tuolla Black riverin alueella. Minkälainen tuo kipparisi on, onko saamamies, vai rahastaja? Missäpäin toimii? Itse ajattelin tarkastella kalastusmahkut vasta paikanpäällä, ja riskihän on että parhaat kipparit/veneet on menneet, mutta on siellä niitä aika monta. Tuon linkin firmalla on ainakin näyttöä osaamisesta kun katsoo noita menestyksiä Marlin World cupissa. Tiedot löytyy veneiden kohdalta "crew" napin alta

      http://www.blackriver-mauritius.com/

    • menossa

      Tarkoitus olis päästä kalaan. Menossa viikolla 4-6 Gran Baien alueelle. Vois mieetiä kimppaa ?

      • 25.2

        tuolla alueella olen ja tunnen tuon topshotin omistajan hyvin, hollantilainen kaveri, frank adriaans , ollut 6 reissulla hänen veneillään ja homma toimii

        tarkempia tietoja löytyy:

        www.kalamies.com ja siellä yleistä kalastuksesta otsikolla mauritius , jos tuo linkki ei toimi
        kirjoittelu vaatii ainakin osaan topikeista rekisteröitymisen

        http://www.kalamies.com/foorumi/viewtopic.php?p=481266#481266


        sieltä saa myös yhteyden minun sähköpostiini, neuvon lisää vaikka yksityisesti .

        nypy


      • Kalahullu

        Joo, vois suunnitella jotain. En halua kalaan millekään ryhmämatkalle, sillä saattaa käydä ettei itse saakkaan sitä ISOA väsyttää, vaan joutuu yleisöksi. Siksi korkeintaan kahden kimppa, vaikka se vähän maksaakin enemmän, niin tyyliin tuollainen elämys kerran elämässä, ei tuollaiset kustannukset tunnu missään. Lisäksi pitänee hakea charter joka homman todella osaa, eikä toimi vain rahankiilto silmissä, vaikka nuo todelliset prot ovat hieman ehkä hintavampia. Jos saalis on edes hitusen varmempi kokemuksen ansiosta niin toimii.. Noin se ainakin Suomessa menee, on saamamiehet ja kalastelijat eri sarjassa. Missä hotellissa nimim. menossa asuu?


      • Kalahullu
        25.2 kirjoitti:

        tuolla alueella olen ja tunnen tuon topshotin omistajan hyvin, hollantilainen kaveri, frank adriaans , ollut 6 reissulla hänen veneillään ja homma toimii

        tarkempia tietoja löytyy:

        www.kalamies.com ja siellä yleistä kalastuksesta otsikolla mauritius , jos tuo linkki ei toimi
        kirjoittelu vaatii ainakin osaan topikeista rekisteröitymisen

        http://www.kalamies.com/foorumi/viewtopic.php?p=481266#481266


        sieltä saa myös yhteyden minun sähköpostiini, neuvon lisää vaikka yksityisesti .

        nypy

        Millaisia saaliita olet saanut Topshotin kyydissä? Onko firmalla jotain yhteistä Sportfishersin kanssa, joka toimii myös tuolla Grand Baiessa? Ennakkoon olen kuullut että Black riverissä on kalaisammat vedet?? Sinnehän käsittääkseni keskittyy valtaosa saaren Chartereista ja mm. Marlin World Cup kisatkin? Kerrotko vähän faktoja.


      • riverissä
        Kalahullu kirjoitti:

        Millaisia saaliita olet saanut Topshotin kyydissä? Onko firmalla jotain yhteistä Sportfishersin kanssa, joka toimii myös tuolla Grand Baiessa? Ennakkoon olen kuullut että Black riverissä on kalaisammat vedet?? Sinnehän käsittääkseni keskittyy valtaosa saaren Chartereista ja mm. Marlin World Cup kisatkin? Kerrotko vähän faktoja.

        on ehkä enemmän kaloja, mutta tietääkseni eniten todella isoja kaloja on saatu nimenomaan grand baystä pohjoiseen/länteen sektorissa, joten molempi parempi, heh


      • kalakimppa

        Terve ollaan lähdössä 05.02.2008
        Jos haluatte kalastusseuraa pidetään yhteyttä ja katsotaan miten marliinit nousee???????tai sitten ei
        yrittää voi aina.Terv.Tamperelaiset


      • kalahullu
        riverissä kirjoitti:

        on ehkä enemmän kaloja, mutta tietääkseni eniten todella isoja kaloja on saatu nimenomaan grand baystä pohjoiseen/länteen sektorissa, joten molempi parempi, heh

        Varailin alustavasti matkaa tuonne Black Riveriin torstaiksi 24.1 Valitsin tuon JP Henry Charterin, kun muutama Suomalainen kehui saamaansa palvelua (ja kaloja) heidän kyydissään. Ko. Firmalla useita World Cupin voittoa, joten osaavat taatusti asiansa. Lisäksi Black Riverissä kuulemma pääsee melkein heti satamasta vetämään, kun Grand baiessa menee erään käyneen mukaan pahimmillaan 1,5h ajoa kalapaikoille, joten sehän on kalastusajasta iso siivu pois. Mikäli jotakuta kiinnostaa lähteä kimppaan, voin harkita yhtä kaveriksi. Rannalle jäävälle perheelle on sillä aikaa saman firman toimesta tarjolla delfiinisafaria ja katamaraani retkeä, ruokailuineen. Linkissä lisätietoa.
        http://www.blackriver-mauritius.com/index.html


    • mauritius matkaaja

      Olen katsonut noita kalastusreissuja ja kiinostaa kyllä sellainen. Ajattelimme sitten paikanpäältä käydä kyselemässä hintoja ja siellä "varata" matkaa sinne. Vai kannattaaisko nyt jo sitä tiedostella tuolta?

      • KM taas

        Olen vahvistanut jo meneväni 17 päivä kalaan vaimon kanssa ja paattiin mahtuu 4 kalastajaa. Koko päivä on 400€ mutta hintoja nostettu vuoden alusta (en tiedä tarkkaan kuinka paljon). Olen kuullut, että ko. firma on ihan pätevä, jopa saaren parhaita. Jos joku haluaa tuolloin mukaan, niin meiliä äkkiä mulle päin. Toisen kerran aion mennä vielä 21-26 päivien tienoilla, jos saan sopivasti tyhjän paikan, kun ei viitsi ihan yksi venettä ottaa noilla hinnoilla :)


      • kalastaja
        KM taas kirjoitti:

        Olen vahvistanut jo meneväni 17 päivä kalaan vaimon kanssa ja paattiin mahtuu 4 kalastajaa. Koko päivä on 400€ mutta hintoja nostettu vuoden alusta (en tiedä tarkkaan kuinka paljon). Olen kuullut, että ko. firma on ihan pätevä, jopa saaren parhaita. Jos joku haluaa tuolloin mukaan, niin meiliä äkkiä mulle päin. Toisen kerran aion mennä vielä 21-26 päivien tienoilla, jos saan sopivasti tyhjän paikan, kun ei viitsi ihan yksi venettä ottaa noilla hinnoilla :)

        Minä ja mieheni ollaan menossa mauritiukselle viikko 2-4 eli 15.1-30.1. Ajattelimme jonnain päivänä käydä kalastamassa mutta tuo 17 päivä taitaa olla liian aikasin siihen. Tuo 21-26 voisi olla meille sopiva. Missä hotellissa olette?


      • Fishing, fishing na-na-na-n...
        kalastaja kirjoitti:

        Minä ja mieheni ollaan menossa mauritiukselle viikko 2-4 eli 15.1-30.1. Ajattelimme jonnain päivänä käydä kalastamassa mutta tuo 17 päivä taitaa olla liian aikasin siihen. Tuo 21-26 voisi olla meille sopiva. Missä hotellissa olette?

        Hotel Ambre jos nyt ihan oikein muistan. Tuo kalapaatti lähtee sieltä pohjoisesta Grand Baie:sta. Olen varaamassa toista reissua ajelle 26-29 päivä ja siihen olisi jo tulossa minä yksi pariskunta joista toinen tulisi vaan katsojaksi. Missä päin saarta itse? Sopisiko tuo paikka ja aika? Vataatko yst. [email protected] osoitteeseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe