Elikkäs kumpi noista kannattas ostaa Ps 3:lle
NHL 08 vs NHL 2K8
Ps3 Pulma
3
483
Vastaukset
- mitesmuuten?
Grafiikassa ja pelattavuudessa NHL 08 on perempi, mutta NHL 2K8 on parempi tappeluissa, grafiikka paskana. :(
- jegge19
itte ostin ton nhl 08 ps3:lle jossai marraskuussa enkä ole todellakaan pettynyt siihen. eli ehdottomasti osta nhl 08. nhl 2k8 on kuulemma luistelu aika takkusta. nhl 08 kaikki on parantunu luistelu ja peliäly yms. eli nhl 08
- j.hyttinen
mul on ne molemmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119