Perustakaa nyt suomi24:ssä kunnon puukkojunkkaripohjalaisvitsipalsta, kun kerran tälle tielle lähditte. Pohjalaisista on kiva laskea herjaa, kun ne piruparat ottavat kaiken tosissaan. Surkeallakin vitsillä saa pilattua pohjalaisen päivän ;)
Ei muuten taida olla Suomessa toista maakuntaa, jossa asiat otettaisiin niin vakavasti. Siis huonokin vitsit.
;) Kylä' lähtee...
Pohjalaisvitsit
7
6813
Vastaukset
- noh
Kyllä yks muukin maakunta tulee mieleen missä tosikkoja löytyy, katteleppa tätä palstaa alaspäin
- timppa
Mitä eroa on pohjalaisella ja metrillä ratakiskonpätkää ? Pohjalainen ei taivu !!!!
Heko heko- rami-49
Nii in timppa...selekärankaa pitää miähes olla :)
- Rumaahinen
En oo ikinä tavannu pohojalaasista kertovaa vitsiä, joka olis mun päivän pilannu, kaikissa pohjalaivitseissä ilmenee jollakin tavalla kunniootus pohojalaasta heimoa kohtaan. Pohojalaaset on rehtiä toiminnan miähiä, jotka ei turhia suutaan soita ja aikaale, vaan pistävät tuulemaan.
Aina oon keherannut ja uskaltanu sanoa, jotta mä oon pohojalaanen. Tietenkin on joskus tullut ihimisiä jotka alakaa mussuttamaan jotakin ja samalla ovat paljastaneet oman sivistymättömyytensä asian suhteen. Useinmiten, kun porukat kuulevat että on lähtöisin Pohjanmaalta, he alkavat ylistää pohjalaista yritteliäisyyttä ja elämäntapaa. Pohojalaisilla uskoisin olevan Suomen heimoista parhaan maineen. - Oon kuullu
Pohojanmaalla meni vanha pappa lääkäriin, kun se oli saanut melekoosen tällin silimäänsä. Lääkäri kysyy, että mistä tuo on tullu.
- Tappelussa, vastasi pappa.
- Hyite, kuinka te vanha miäs kehtaatta tapella tualla lailla!
Pappa alakaa selostaa:
- Eihän musta enää oo tappelemaan, vanhasta ukosta. Kun miehet tappeli, niin minä konttasin lattialla ja katkoon niiltä puukolla akillesjänteitä, silloon joku potkaasi mua vahingossa silimään.
Kortesmarkista oli yksi pahapäinen miäs lähtenyt Härmän puolelle tappelemaan. Kun volttilaaset kuulivat, että sellainen suuri tappelija oli tullu niiren kylään, niin ne keräs oikein isoon miäsporukan ja lähtivät ajamaan takaa sitä markkilaasta. Kortesjärven ukko oli juossut edeltä karkuun ja huutanut takaa-ajajilleen:
- Kyllä ootta hölömöjä kun tuolaisella porukalla juoksette, juoksisin minä karkuun yhdenkin edellä.
Härmäläiset olivat valehdelleet Isoo-Erkille, että Isoo-Antti jaksaa nostaa junan tavaravaunun toisen pään ilimaan. Ei Erkki sitä tietenkään uskonut, mutta härmäläiset alkoivat väittivää, että Erkki olisi salaa kiertänyt asemalle kokeilemaan, että nouseeko se vaunu. - erfghbnjkiolö
Pohjanmaalla meni eräs emäntä lääkäriin valittamaan vasenta jalkaansa. Kun poytilas oli ottanut kengän ja sukan pois, sanoi lääkäri:
-Noin likaista jalkaa en ole ikinä nähnyt. Jos läydätte jostain likaisemman koiven, niin saatte satasen.
Emäntä potkaisi oikean jalkansa paljaaksi ja sanoi:
- Annapas satanen! - Niksnaksnik
Eräs turkulainen mies oli ostanut moottoripyörän ja lähti sillä tutustumaan Pohjanmaahan. Lakeudella tuuli kävi ikävästi vetoketjun raosta rintaan, niinpä hän käänsi takin selkiperin. Kohta hän kuitenkin hurautti pyörällään kahelikkoon. Paikalle sattui pohjalaisisäntä heinäkuormineen ja päätti mennä auttamaan turkulaista. Paikalle tuli myös ambulanssi. Ensihoitaja kysyi isännältä, että elikö turkulainen, kun te tulitte paikalle?
- Kyllä se eli, mutta se kuali, kun mä käänsin sen pään oikeen päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812