Nosti sitten ikärajan 18:sta 20:neen juuri kun olen itse täyttänyt 18. Tosi ikävä juttu. Tulen olemaan kaveripiirin ainut, joka jää ulkopuolelle. Onkohan mulla mahdollisuuksia päästä sisään? Täytyy sanoa, että mulla ei ole mitään käsitystä Amadeuksen portsareista. Olisikohan ne suostuteltavissa? :) Vai päästäisikö ne kyselemättä sisään? Vai pitääkö mun ruveta väärentelemään papereita?
Music Bar Amadeus (Tampere)
5
824
Vastaukset
- anna mun sua panna
joo kannattee vaan koittaa koska on puolituttuja jokka on päässy ihan vaan naamalla sisään vaikka henkkarit on katottu. eräs 15v pääsi nitetrainii ja ja cabarettihan kai sulki sen takia kun oli alaikäsii paikka täynnä(?) semmosta pihtaamista viel pari vuotta;D
- dsasadasd
Cabaret ei ole kyllä sulkenut...
- sama paska
dsasadasd kirjoitti:
Cabaret ei ole kyllä sulkenut...
hyvä tietää vaikka onkin niin vitun kuppanen paikka
- *Ve
Kannattaa yrittää sisälle vaan.
Itse oon samaisessa paikassa käynyt 15-vuotiaasta lähtien.
Jos et muuten, niin kaverilta lainaat paperit. Ei oo niin tarkkaa. - Tsirppi
Ikärajahan nostettiin periaatteessa niiden ulkomaalaisten takia, jotka kävivät (ja käyvät edelleen, joilla ikää riittää) isolla porukalla istumassa iltaa niin että pari joi jotain ja muut sitten vain istuivat. Siinä siis asiakaspaikat viety sitten maksavilta asiakkailta pois. Joten kyllä pitäisi päästä sisälle, vaikka et 20vuotias olisikaan. Ainakin monet tutut käyvät ja ikä ei ole se mitä "vaaditaan".
Nimmerk. Kanta-asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538443- 664704
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404363Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233962Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353503Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423480Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422881- 492644