Miten viettelet naisen?

Jennifer

Viime aikoina täällä on keskusteltu vaikka mistä, mutta onkohan tämä viettelypuoli kokonaan unohtunut.?;)

Eli mitä teet, kun ihastuttava nainen, tuttu tai tuntematon, on lähettyvilläsi ja haluat vietellä hänet?

Toimitko jonkun totutun kaavan mukaan vai vaikuttaako esim. vastapuolen ihmistyyppi asiaan?
Mitkä viettelytyylit olet hyväksi havainnut?
Mitä ei kannata missään nimessä tehdä?

45

4475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QueenZ

Täytyy sanoa että minun kohdallani se on varmaankin hymy.

=)

En minä tietääkseni muuta tee jos joku miellyttää minua.. Minä vain tunnen sisälläni kuinka minä hymyilen tietyllä tavalla, ja sitten katseet ja kosketukset ikäänkuin kuuluvat jo keskusteluun.

Minun kohdallani tulee aina olla aloitteen tekijä. itse en sitä tee, voin viedä "viekottelun" vaikka kuinka pitkälle mutta en tee itse ratkaisevaa aloitetta. Se on kuulunut minun viekotteluuni aina. Muutamia kiinostavia ihmisiä on mennyt ohitse, epävarmuus on ollut liikaa heille. Mutta muutamat ovat osanneet katsoa minua oikein ja tulkita minut oikein.

Lieneekö tämä totuttu kaava, en tiedä, ehkä, mutta tottakai vieteltävä ihminen vaikuttaa asiaan kuinka minä tuon asian teen.

Mieleeni ei tule mitään viettelytyyliä mitä olisi minuun käytetty mikä tuntuisi paremmalta kuin muut. Ja niitä toisia ei taida haluta edes muistaa.. Kännissä tapahtuva "viettely" ei toimi minuun pätkääkään.

Ja jos joku minut haluaisi vietellä niin olen romanttinen tyyppi, eli suloinen piknic, ehkä se suloinen voikukka sieltä rannan penkereeltä ja minä olisin sulaa vahaa =P kunhan kaikki tapahtuu täysin vapaasti, ilman mitään kankeutta.

Vapaus viettelee..

• Neuvoja todellakin tarvitaa...

Mutta sinut olisi pitänyt ennen sitä piknic:iä jo jossain määrin vietellä. Miten muuten sinut olisi saanut sinne rantapenkereelle houkuteltua mukaansa? Tuskin lähdet ihan noin vaan, jos minä, täysin vieras nainen, tulen kadulla ruokakori käsivarrella ja ehdotan, että tulepa tyttönen tuonne rannalle kanssani piknic:ille...

• QueenZ
        Neuvoja todellakin tarvitaa... kirjoitti:

Mutta sinut olisi pitänyt ennen sitä piknic:iä jo jossain määrin vietellä. Miten muuten sinut olisi saanut sinne rantapenkereelle houkuteltua mukaansa? Tuskin lähdet ihan noin vaan, jos minä, täysin vieras nainen, tulen kadulla ruokakori käsivarrella ja ehdotan, että tulepa tyttönen tuonne rannalle kanssani piknic:ille...

..no itse asiassa jos joku minulle todellakin tulisi noin sanomaan niin sen verran kummallista se olisi että lähtisin!! =D

ihanaa!

hmm.. en tiedä mutta eihän sitä aina alusta asti tarvitse vietellä, tutustua ja sitten kiinostuksen herätessä viettely vois alkaa.

Niin monia tilanteita ja niin monia erilaisia ihmisiä että kaikkien kanssa kai sitä eritavalla tavallaan käyttäytyy =)

Mut tuo olisikin aika jännää.. tuo pikkinikki korin kanssa ehdottelemaan tuleva naikkonen =D

Onneksi kesä on yllätyksiä pullollaan ehkä niin käy? vitsit..kävispä niin =9

QueenZ kirjoitti:

..no itse asiassa jos joku minulle todellakin tulisi noin sanomaan niin sen verran kummallista se olisi että lähtisin!! =D

ihanaa!

hmm.. en tiedä mutta eihän sitä aina alusta asti tarvitse vietellä, tutustua ja sitten kiinostuksen herätessä viettely vois alkaa.

Niin monia tilanteita ja niin monia erilaisia ihmisiä että kaikkien kanssa kai sitä eritavalla tavallaan käyttäytyy =)

Mut tuo olisikin aika jännää.. tuo pikkinikki korin kanssa ehdottelemaan tuleva naikkonen =D

Onneksi kesä on yllätyksiä pullollaan ehkä niin käy? vitsit..kävispä niin =9

Pitää heti huomenna ostaa kori ja täyttää se herkuilla ja lähteä kyttäilemään rantatielle. Toivottavasti en mene erehdyksessä pikniciä ehdottamaan isolle pahalle heteronaiselle ja saa turpaani. =D

• LeSbO

Tuntemattomia en rupea viettelemään ja tutun ihmisen vietteleminen onkin sitten oma asiani jonka yksityiskohtia en kerro;)

• Myyrä

En osaa vietellä. En siis viettele millään tavalla. Minulta puuttuu tällaiset taidot.
      Jos näen jonkun ihastuttavan tytön, niin yleensä vain huomaan katsovani sitä ja kääntäväni katseen muualle, jos sekin katsoo. Jälkeen päin huomaan, etten edes hymyillyt. :(

Lohduttaa hieman. Viimeksi olen jotain yrittänyt, kerrankin rohkaissut mieleni, ehkä puoltoista vuotta sitten. Juttu luisti ihan hyvin, mutta eipä tytöstä mitään kuulunut myöhemmin. En siis tehnyt haluamaani vaikutusta...

• memory

..on paheeni. :(
      tämä johtaa siihen että minulla ei ole paljonkaan fiksua sanottavaa..tai edes mitään sanottavaa. Hymyilen vain ja odotan toisen kysyvän tai tekevän jotain.
      Mutta tämähän tilanne on vasta silloin kun on jo jotenkin herättänyt mielenkiinnon..

Epävarmuuteni, kokemattomuuteni ja "viattomuuteni" vetoaa moniin :)
      Annan periaatteessa toiselle vapauden näyttää kokeneisuutensa tai jotain... kuitenkin toimii.

Ihmistyyppi vaikuttaa, sillä jos toinenkin on vähän ujompi ja kokematon niin silloin meni minun suunnitelmat! Täytyy sitten olla se varmempi osapuoli.. :/
      Mutta kun en ole varma.

Siis kyllä minä uskallan katsoa kaunista naista ja näyttää kiinnostukseni jos on tarpeen.
      Etsin katsekontaktin ja kun huomaan toisenkin katselevan minua, pyrin lähestymään häntä. En liian lähelle, mutta niin lähelle että hän huomaa ja sitten vain periaatteessa odotan toisen aloitetta.. ei ole pokkaa mennä pidemmälle... :(

• Pokata

Katseet... lähellä liikuskelu. Mutta ei uskalla ihminen enempää. Puhumattakaan siitä, että on pienessä kaupungissa ja samoissa (valtaväestön) ympyröissä. Miten, miten... ;(

• Hapsu

se on sekin, että ääripäät vaihtelee. Minun kohdalla näin.
      Joskus, kun uskallan hypätä tilanteeseen mukaan ja olen elämäni vedossa iskiessäni typsyä, niin typsypä ei pidäkään niin suorasta toiminnasta. Sitten, kun vaihdan "hellävaraisemmalle" linjalle ja lähestyn juuri ja juuri huomaamatta, niin onkin vastassa typsy, joka innostuisi vähän kokeneemman iskijän toimintatavoista.

Oli miten oli. Ensikerralla lähestyn typsyjä kirjeitse. Kirjoitan kauniin "iskentäkirjeen" jo kotona valmiiksi ja annan sen sitten ihailuni kohteelle. Suunnittelen kahdenlaisia iskukirjeitä, toinen hieman ujommille kiltseille ja toinen sitten koville mimmeille. Sitten dtm:ssä jaan niitä teille ja vastauksen saapi antaa rasti ruutuun menetelmällä.

Näin jatkossa meillä ;)

Mitä ei kannata missään nimessä tehdä? Ei pidä jättää toimimatta, kuten minä yleensä teen, kun uskon kuitenkin tulevani torjutuksi, niin en viitsi edes yrittää mitään.

• Jennifer

..antaudun vieteltäväksi..;)

Nykyisen rakkaani kanssa olemme eri mieltä siitä kumpi vietteli kumman. Hänen mielestään se olin minä ja minun mielestäni ehdottomasti hän.

Muistan sen kyseisen illan todella hyvin. Olimme jo melkoisen tuttuja toisillemme, kiinnostuneitakin tavallaan, mutta etenkin minä välttelin häntä vielä.

Sinä iltana halasin häntä, katselin häntä, liikehdin tavallista enemmän, hän kosketteli minua kuin ohimennen. Kiusoittelimme toisiamme ja vähän väliä taas halattiin..
      Hän katseli huuliani ja suuteli kaulaani.
      Ja minä kujeilin ja kiinnitin kaiken huomioni häneen..

No niin. Kumpi sitten vietteli kumman? Molemmat toisensa ja hyvä niin.

• Ruma, köyhä ja muutenkin om...

Kauniilla ihmisellä on varaa jäädä vieteltäväksi. Ruma saa odotella koko ikänsä, että joku tulisi ja viettelisi.

• LeSbO
        Ruma, köyhä ja muutenkin om... kirjoitti:

Kauniilla ihmisellä on varaa jäädä vieteltäväksi. Ruma saa odotella koko ikänsä, että joku tulisi ja viettelisi.

että rumia ihmisiä on olemassakaan. jokaisessa on varmasti jotain kaunista!

• Jennifer
        Ruma, köyhä ja muutenkin om... kirjoitti:

Kyl toi mun tyyli on taktikointia..;)

• Ruma, köyhä ja muutenkin om...
        Jennifer kirjoitti:

Kyl toi mun tyyli on taktikointia..;)

Itsevarmuus luo illuusion kauneudesta, sille jolla on itsevarmuutta niin paljon... =)

• LeSbO

sanana kuullostaa jotenkin...no, en osaa sanoa. Mutta jos sillä tässä yhteydessä tarkoitetaan toisen "iskemistä" niin yleensä menen ihan normaalisti juttelemaan mahdolliselle kiinnostavalle ihmiselle enkä rupea heti "iskuhommiin". Minuunkaan sellainen ei kyllä tehoa. kyllä sitä täytyy ensin tutustua ennenkuin mennään pidemmälle.

• ex Naispaholainen

KOKEMUKSEN SYVÄLLÄ RINTAÄÄNELLÄ ;)

Naiset voi karkeasti jaotellen jakaa kahteen luokkaan: toiset vietellään sanoilla, toiset teoilla.

Ensimmäinen askel on ottaa katsekontakti, ei siis mitään idioottimaista tuijotusta,vaan katse toisen silmiin ja iloinen hymy perään, siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Tämän voi toistaa parikin kertaa ja vaikka parinkin viikon aikajänteellä (hätäilemällä ei tule kuin xxxxpäisiä kersoja)...

Niistä vastapuolen silmistä sitten näet kyllä kannattaako tehdä seuraava askel, eli mennä joko juttelemaan tai hakea tanssimaan. Tässä juuri on yksi ratkaiseva kohta: tällainen keskustelija-älykkö tyyppi ei välttämättä innostu tanssista ja joku sporttisempi tyyppi ei jaksa keskustella. (ei tietenkään noin voi suoraan jakaa, mutta en voi tähän ton konkreettisemmin laittaa, käytä järkeäsi, jokainen nainen on kuitenkin erilainen!)

Tämä verbaalisesti iskettävä nainen voi myös lähteä kanssasi tanssimaan, mutta älä ole niin moukka että yrittäisit heti suudella tms, ENNEN KUIN olet vakuuttanut hänet keskustelutaidoillasi.

Tämä teoilla iskettävä nainen voi myös ensin haluta keskustella, mutta älä pitkästytä häntä, vaan kun tajuat että tilanne on oikea - toimi. (tässä täytyy kyllä osata lukea naista kuin avointa kirjaa, nimittäin ääripäitä löytyy: olen mm. iskenyt naisen baarista siten että katsoin häntä, hymyilin, sain vastareaktion, menin hänen luokseen ja aloin suudella hänen rintojaan. Näin suoria tekoja haluavia naisia on kuitenkin aniharvassa joten ole tarkkana!!!). Paitsi hänkään ei ollut tajunnut että joku uskaltaisi tehdä niin ja että hän pitäisi siitä!!!

En ehdi nyt enempää selvitellä, mutta jos olet jostakusta kiinnostunut, älä ainakaan jätä "yrittämättä"! Valitettavasti juuri väärä lähestymistapa pilaa monen iskuyrityksen, niin se vain on, onnea vaan kaikille yrityksissänne!!!

• Pir

ahmaisin nämä spesialistin neuvot. Yhtä jäin ihmettelemään teknisessä mielessä: miten tansseissa vakuutat sen älykkökeskustelijan keskustelutaidoillasi? Huudat musan yli?

Minulla ainakin on vaikeuksia kuulla edes vieruskaverin juttua, saati sitä mitä pöydän toisella puolella on meneillään. Ja niin sitä ollaan ikäänkuin yksin, kaiken keskellä yksin, kuten Eino-vainaa on sanonut. Tanssin aikainen keskustelu taas pitäisi lailla kieltää, ääh, tai olkoon, kuka mistäkin tykkää.

• ex-naispaholainen
        Pir kirjoitti:

ahmaisin nämä spesialistin neuvot. Yhtä jäin ihmettelemään teknisessä mielessä: miten tansseissa vakuutat sen älykkökeskustelijan keskustelutaidoillasi? Huudat musan yli?

Minulla ainakin on vaikeuksia kuulla edes vieruskaverin juttua, saati sitä mitä pöydän toisella puolella on meneillään. Ja niin sitä ollaan ikäänkuin yksin, kaiken keskellä yksin, kuten Eino-vainaa on sanonut. Tanssin aikainen keskustelu taas pitäisi lailla kieltää, ääh, tai olkoon, kuka mistäkin tykkää.

Ei mielestäni musa ole niin kovalla etteikö normaalia keskuteluääntä kuuluisi, ei ainakaan Nallessa, DTM.ssä tai Kaisaniemessä.

Tai sitten ei pidä valita juuri sitä meluisinta paikkaa kun aikoo toista lähestyä, tuskinpa se ihanuus siinä kajarin vieressä koko iltaa nyhjää - tai jos nyhjää voi olla ihan hyvä ettet SINÄ kuule mitä hän sanoo...et varmaan menetä mitään...

Tanssin aikana ei pidä keskustella.

Muuten "Pir" osaatko selittää miksei kukaan muu ole kommentoinut tekstiäni - ainakin lukijoita on numeroista päätellen ollut paljon. Luulin että saisin kauheat vastustusryöpyt osakseni, "ettei se noin mene"!!!

• LeSbO
        ex-naispaholainen kirjoitti:

Ei mielestäni musa ole niin kovalla etteikö normaalia keskuteluääntä kuuluisi, ei ainakaan Nallessa, DTM.ssä tai Kaisaniemessä.

Tai sitten ei pidä valita juuri sitä meluisinta paikkaa kun aikoo toista lähestyä, tuskinpa se ihanuus siinä kajarin vieressä koko iltaa nyhjää - tai jos nyhjää voi olla ihan hyvä ettet SINÄ kuule mitä hän sanoo...et varmaan menetä mitään...

Muuten "Pir" osaatko selittää miksei kukaan muu ole kommentoinut tekstiäni - ainakin lukijoita on numeroista päätellen ollut paljon. Luulin että saisin kauheat vastustusryöpyt osakseni, "ettei se noin mene"!!!

kukin tekee tavallaan.

• oppilas

...ettei tanssin aikana saisi jutella. Miksi ei?

Muuten mikä teki sinusta ex-paholaisen?

• ex-naispaholainen
        oppilas kirjoitti:

ne 80-100 naista jotka iskin ja hylkäsin...

• Pir

joka sana, oletan. Niin että mitä ryöppyjä siihen kellään? Ainakin minuun purisi tuo keskusteleva aloitus, todennäköisesti hakeutuisin sellaisen seuraan toisenkin kerran, voisin jopa kiintyä, tuskin sen enempää. Mutta että iskeminen onnistuisi? Tekniikkasi on kuitenkin koeteltu käytännössä, joten mitäs tässä väittelemään.

Minulla on kai sitten kuulossa vikaa, musan lisäksi jo ympäristömelu on melkoista, olen aina tykännyt hiljaisesta jutustelusta, äänensävyistä ja ilmeiden vaihteluista, falsetti riipii. No joo, jytämusa myös, klassinen hemmottelee (muttei vetäisi porukkaa lattialle). Kun en kuule selvästi, hymyilen vain yleismyönteisti ja pyydän tanssimaan, ettei tarvitse pinnistellä jatkuvasti kuullakseen. Minua ei siis tansseissa hurmata puheilla, niitä toiminnallisia hyökkäyksiä tosiaan kartan, kuten olet kuvaillut. Aika taitava olet.

• Pir
        oppilas kirjoitti:

on ilo antaa rytmin viedä. Tai olla unelmissaan. Tai katsoa toista silmiin, jos siltä tuntuu. Pikkupuhetta voi yritellä kappaleenvaihdon aikana. Tanssien aikaiset lausahdukset ovat minusta yhtä tyhjän kanssa, kliseitä enimmäkseen, eivät ota jos eivät annakaan. Pikaiset kommentit tai huudahdukset ovat eri juttu kuin keskustelun aloittaminen.

Mutta makuasia tämäkin, not a big deal. Enkä minäkään niistä harmistu sentään, kivaahan se vain, kun joku on hakenut tanssimaan tai on saanut jonkun mukaansa, juttelee tai ei.

• oppilas

ne 80-100 naista jotka iskin ja hylkäsin...

Seurusteletko nyt vakituisesti, paholainen? Oletko löytänyt onnen? tasapainon? Oletko ns. hyvännäköinen?

Yritän tässä vain hahmotella millä lihaksilla olet naisesi pokannut. :)

• ex-naispaholainen
        Pir kirjoitti:

joka sana, oletan. Niin että mitä ryöppyjä siihen kellään? Ainakin minuun purisi tuo keskusteleva aloitus, todennäköisesti hakeutuisin sellaisen seuraan toisenkin kerran, voisin jopa kiintyä, tuskin sen enempää. Mutta että iskeminen onnistuisi? Tekniikkasi on kuitenkin koeteltu käytännössä, joten mitäs tässä väittelemään.

Minulla on kai sitten kuulossa vikaa, musan lisäksi jo ympäristömelu on melkoista, olen aina tykännyt hiljaisesta jutustelusta, äänensävyistä ja ilmeiden vaihteluista, falsetti riipii. No joo, jytämusa myös, klassinen hemmottelee (muttei vetäisi porukkaa lattialle). Kun en kuule selvästi, hymyilen vain yleismyönteisti ja pyydän tanssimaan, ettei tarvitse pinnistellä jatkuvasti kuullakseen. Minua ei siis tansseissa hurmata puheilla, niitä toiminnallisia hyökkäyksiä tosiaan kartan, kuten olet kuvaillut. Aika taitava olet.

Kiitos Pir!

Harmi että olen EX-naispaholainen, voisin kernaasti koetella taitoja kaltaiseesi älykkääseen naiseen!!! Minullakin voisi olla hauskaa!!!

Tuo on aika hyvä kohta kirjoituksessasi "että voisin jopa kiintyä, tuskin sen enempää"...

Kuulostaa ihan haasteelta, mutta jätetään sikseen!!!

Olen muuten seurannut nykyisiä naispaholaisia ja sen verran voin todeta että useimmat ovat kyllä tökeröitä, lahjakkaan orangin ÄO:llä varustettuja kovaäänisiä turbojyllääjiä ja se näkyy! Omaa tyyliäni voin kuvailla vanhan Saden laulun sanoin "SMOOTH OPERATOR".

Tässä tarkkavaisille lukijoille yksi viettelyn perusasia. Se toinen pitää saada haluamaan Sinua ja ihminen haluaa usein sitä mitä se ei tunnu saavan. Ihminen on kuin iso lapsi jos tarjoat SILLE kahta tikkaria: punaista ja sinistä ja tyrkytät että ota punainen, SE haluaa sinisen...

Ois muuten mieltä lämmittävää saada selville onko minulla Suomen ennätys naisten iskemisessä kun ottaa huomiooon lukumäärän ja siihen käytetyn ajan. Haluisin Guinessin ennätysten kirjaan ;)

• ex-naispaholainen
        oppilas kirjoitti:

Seurusteletko nyt vakituisesti, paholainen? Oletko löytänyt onnen? tasapainon? Oletko ns. hyvännäköinen?

Yritän tässä vain hahmotella millä lihaksilla olet naisesi pokannut. :)

Juu kyllä, siksi olenkin EX-naispaholainen.

Välillä kyllä tekisi mieli ryhtyä vanhaan puuhaan, mutta flirtti riittää, tiedän jo mihin se halutessani johtaisi, enää ei tarvitse todistaa sitä itselleen "loppuun saakka".

En ole mikään hyvännäköinen missikaunis, mutta en kyllä mikään rumiluskaan, mutta on vähän vaikea kuvailla. Olen normaali ;)

Iskin ne naiset kyllä ihan jumalan lahjoilla, eli olemalla loppujen lopuksi aika oma itseni, hyväntuulinen, iloinen, mukava, siisti, rohkea, toisen huomioon ottava, ei-tyrkky, aktiivinen, kohtelias, hyvällä ja sopivalla huumorilla varustettu, olen myös keskimääräistä sopivasti älykkäämpi (ÄO noin 150) josta on hyötyä eri asioista (politiikasta urheiluun) keskusteltaessa. Ja todellakin jumalan lahjalla: mielettömän hyvällä ominaisTUOKSULLANI!!! En tiedä mistä se kumpuaa. Ja ihan oikeasti rakastan naisia, siis ylipäätään jokaista.

Naiset sanoivat aina että kanssasi on niin hyvä ja helppo olla. En ikinä arvostellut toisen ulkonäköä tms. henkilökohtaisia fyysisiä ominaisuuksia, niillehän harva voi itse mitään... mielipiteitä tai tekoja tms. kylläkin, koska eihän muuten ole haastetta. En todellakaan ollut/ole "nössö".

• oppilas

Välillä kyllä tekisi mieli ryhtyä vanhaan puuhaan, mutta flirtti riittää, tiedän jo mihin se halutessani johtaisi, enää ei tarvitse todistaa sitä itselleen "loppuun saakka".

En ole mikään hyvännäköinen missikaunis, mutta en kyllä mikään rumiluskaan, mutta on vähän vaikea kuvailla. Olen normaali ;)

Iskin ne naiset kyllä ihan jumalan lahjoilla, eli olemalla loppujen lopuksi aika oma itseni, hyväntuulinen, iloinen, mukava, siisti, rohkea, toisen huomioon ottava, ei-tyrkky, aktiivinen, kohtelias, hyvällä ja sopivalla huumorilla varustettu, olen myös keskimääräistä sopivasti älykkäämpi (ÄO noin 150) josta on hyötyä eri asioista (politiikasta urheiluun) keskusteltaessa. Ja todellakin jumalan lahjalla: mielettömän hyvällä ominaisTUOKSULLANI!!! En tiedä mistä se kumpuaa. Ja ihan oikeasti rakastan naisia, siis ylipäätään jokaista.

Naiset sanoivat aina että kanssasi on niin hyvä ja helppo olla. En ikinä arvostellut toisen ulkonäköä tms. henkilökohtaisia fyysisiä ominaisuuksia, niillehän harva voi itse mitään... mielipiteitä tai tekoja tms. kylläkin, koska eihän muuten ole haastetta. En todellakaan ollut/ole "nössö".

...kun sä olet karmiva. ;-D
        Mun ongelma pokailussa on se että kun saan toisen kiinnostumaan itsestäni niin oma mielenkiintoni tyssää siihen paikkaan :-( se on ihan kamalaa...

• Pir

Kiitos Pir!

Harmi että olen EX-naispaholainen, voisin kernaasti koetella taitoja kaltaiseesi älykkääseen naiseen!!! Minullakin voisi olla hauskaa!!!

Tuo on aika hyvä kohta kirjoituksessasi "että voisin jopa kiintyä, tuskin sen enempää"...

Olen muuten seurannut nykyisiä naispaholaisia ja sen verran voin todeta että useimmat ovat kyllä tökeröitä, lahjakkaan orangin ÄO:llä varustettuja kovaäänisiä turbojyllääjiä ja se näkyy! Omaa tyyliäni voin kuvailla vanhan Saden laulun sanoin "SMOOTH OPERATOR".

Tässä tarkkavaisille lukijoille yksi viettelyn perusasia. Se toinen pitää saada haluamaan Sinua ja ihminen haluaa usein sitä mitä se ei tunnu saavan. Ihminen on kuin iso lapsi jos tarjoat SILLE kahta tikkaria: punaista ja sinistä ja tyrkytät että ota punainen, SE haluaa sinisen...

Ois muuten mieltä lämmittävää saada selville onko minulla Suomen ennätys naisten iskemisessä kun ottaa huomiooon lukumäärän ja siihen käytetyn ajan. Haluisin Guinessin ennätysten kirjaan ;)

Voisit ruveta pitämään palstaa, olet selvästi alan suuria guruja. Onneksi emme ole kohdanneet ja jos ikinäkään se vaara uhkaisi, minut pitää sitoa Odysseuksen lailla mastoon (tai lähimpään tolppaan), kunnes ollaan turvallisesti ohitettu ;)

• Jennifer

Minunkin kullallani on ihana ominaistuoksu:)

• Jennifer

Kiitos Pir!

"Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti", mutta en sittenkään voi olla ottamatta kantaa, niin kovin "miehisen" kuuloinen on tekstisi!!:D

Ehkä on niin, että kaikki "iskijätyypit" muistuttavat jollain tavoin miehen käyttäytymistä, joka sinällään saa jokaisen karvani pystyyn, eikä innostuksesta..:(

Tuo tikkarivertaus ei ainakaan minuun päde.

Ja minulle viisaus on älykkyyttä korkeampi kriteeri.

Mutta kuten sanottu, kaikki taaplaatten tyylillään. Eikä kaik tykkää jokasest tyylist! Niin ja lyylist.

• ex-naispaholainen
        Jennifer kirjoitti:

"Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti", mutta en sittenkään voi olla ottamatta kantaa, niin kovin "miehisen" kuuloinen on tekstisi!!:D

Ehkä on niin, että kaikki "iskijätyypit" muistuttavat jollain tavoin miehen käyttäytymistä, joka sinällään saa jokaisen karvani pystyyn, eikä innostuksesta..:(

Tuo tikkarivertaus ei ainakaan minuun päde.

Ja minulle viisaus on älykkyyttä korkeampi kriteeri.

Mutta kuten sanottu, kaikki taaplaatten tyylillään. Eikä kaik tykkää jokasest tyylist! Niin ja lyylist.

Varmaan tökkii, koska laiskuuksissani en viitsi niin juurta jaksaen selittää asioita kaikki vivahteet huomioon ottaen, eli tuo tikkari esimerkki on raakile, mutta periaate toimii kyllä - on nääs ihan sykoloooogien tutkima juttu (ja minä käytännössä huomannut mm. näin olevan).

"Jennifer" on selvästi monimuotoinen, monitasoinen jne persoona, joita yksinkertaiset tikkari vertailut pöyristyttävät - MINÄ nyt en ainkanaa noin tampio ole...ENKÄ TARKOITA ETTÄ OLISITKAAN, ei kukaan ole,tuo vaan oli yksi perusjutuista, jotka on iskemisen taidetta harrastettaessa hyvä snaijata.

Jos aktiivisuus ja aloitteellisuus = miehisyys, niin olet oikeassa, muutoin et...

Viisaus vrt. älykkyys, luulen ymmärtäväni kyllä mitä ajat sillä takaa, ja olen siitä samaa mieltä.

En tietenkään saanut jokaista yrittämääni lyyliä pokattua, mutta niitä pokattavia oli niin paljon että jos joku näytti olevan liian hankala tapaus, en entinyt jäädä "ruuvailemaan" - harmi, olisin kehittynyt vielä taitavammaksi.

• ex-naispahomainen
        oppilas kirjoitti:

...kun sä olet karmiva. ;-D
        Mun ongelma pokailussa on se että kun saan toisen kiinnostumaan itsestäni niin oma mielenkiintoni tyssää siihen paikkaan :-( se on ihan kamalaa...

Tuttu tilanne. Sitä voidaan sanoa vajavaiseksi saalistusvaistoksi - eli kun antilooppi ei enää pakene, saalistus loppuu siihen - ei viitsi edes niskaa puraista poikki, vaan jättää kitumaan...

No olet varmaan nuori (kuten minäkin silloin) ja löydät kyllä sen oikean. Minä löysin niin että se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja onneksi molemminpuolista. Ei siihen kulunut aikaa kuin 5 vuotta...

• oppilas

Varmaan tökkii, koska laiskuuksissani en viitsi niin juurta jaksaen selittää asioita kaikki vivahteet huomioon ottaen, eli tuo tikkari esimerkki on raakile, mutta periaate toimii kyllä - on nääs ihan sykoloooogien tutkima juttu (ja minä käytännössä huomannut mm. näin olevan).

"Jennifer" on selvästi monimuotoinen, monitasoinen jne persoona, joita yksinkertaiset tikkari vertailut pöyristyttävät - MINÄ nyt en ainkanaa noin tampio ole...ENKÄ TARKOITA ETTÄ OLISITKAAN, ei kukaan ole,tuo vaan oli yksi perusjutuista, jotka on iskemisen taidetta harrastettaessa hyvä snaijata.

Jos aktiivisuus ja aloitteellisuus = miehisyys, niin olet oikeassa, muutoin et...

Viisaus vrt. älykkyys, luulen ymmärtäväni kyllä mitä ajat sillä takaa, ja olen siitä samaa mieltä.

En tietenkään saanut jokaista yrittämääni lyyliä pokattua, mutta niitä pokattavia oli niin paljon että jos joku näytti olevan liian hankala tapaus, en entinyt jäädä "ruuvailemaan" - harmi, olisin kehittynyt vielä taitavammaksi.

...hassua kun ihmiset on erilaisia. Minun tapauksessa juuri hankalasti valloitettavat namupalat kiinnostavat, niissä kun on jotain haastetta. Outo on ihmismieli.. jos nainen on ihan tarjottimella pikku flirtin jälkeen niin johan on latteaa.

• oppilas
        ex-naispahomainen kirjoitti:

Tuttu tilanne. Sitä voidaan sanoa vajavaiseksi saalistusvaistoksi - eli kun antilooppi ei enää pakene, saalistus loppuu siihen - ei viitsi edes niskaa puraista poikki, vaan jättää kitumaan...

No olet varmaan nuori (kuten minäkin silloin) ja löydät kyllä sen oikean. Minä löysin niin että se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja onneksi molemminpuolista. Ei siihen kulunut aikaa kuin 5 vuotta...

...sä todella tunnut tietävän kuvailemani tilanteen. Lohduttavaa.
        Vajavainensaalistusvaisto :) todella huvittavaa. Vajavaisuus tietysti riippuu katsontakannasta, mun mielestä taktiikallani saan seulottua minua kiinnostavat naiset kohderyhmästäni, jotka ovatkin sitten osoittautuneet varsin itsenäisiksi ja henkisesti vakaiksi... ominaistuoksua unohtamatta.:)
        Sinkkuaikoina, kuten nyt, alkaa vaan välillä tuskastuttamaan älykkään riistan puute.:(
        Onko sinulla ex-paholainen jokinlainen naismaku vai miten valitsit kohteesi? Pelkän saatavuuden perusteella?

• ex-naispaholainen
        oppilas kirjoitti:

...sä todella tunnut tietävän kuvailemani tilanteen. Lohduttavaa.
        Vajavainensaalistusvaisto :) todella huvittavaa. Vajavaisuus tietysti riippuu katsontakannasta, mun mielestä taktiikallani saan seulottua minua kiinnostavat naiset kohderyhmästäni, jotka ovatkin sitten osoittautuneet varsin itsenäisiksi ja henkisesti vakaiksi... ominaistuoksua unohtamatta.:)
        Sinkkuaikoina, kuten nyt, alkaa vaan välillä tuskastuttamaan älykkään riistan puute.:(
        Onko sinulla ex-paholainen jokinlainen naismaku vai miten valitsit kohteesi? Pelkän saatavuuden perusteella?

Valitsin omasta mielistä kauneimmat ;) ja halusin rakastua, mutta heidän kanssaan se pettymys olikin suurin, koska usein sitä älyä ei sitten löytynytkään.

Suurimmat saalistusvaistoni herättivät isotissiset ja/tai pitkätukkaiset naiset. Myös pieni pyöreys ( = ylipaino) ei minusta ole vastenmielistä.

Todellisuudessa mulla oli paljon kierrossa naisia yhtä aikaa, eli en ehtinyt usein valitsemaankaan kovin tarkasti. Vauhti oli niin kova.

Valitsin usein sattumalta myös varattuja naisia, eipä heitäkään tilaisuuden tullen tuntunut paljoa hidastavan se että olivat varattuja.

Muuten usein hillitymmänkin oloiset naiset, varsinkin sellaiset älykkötyypit olivat pahimpia suuttuessaan (kun he tajusivat etten ole heistä enää kiinnostunut). He nimittäin kävivät käsiksi = heittivät jos jollakin, repivät vaatteista ja retuuttivat esim. käsistä, tönivät ja potkivat.

Onko tuttua?

Kukaan ei muistaakseni tainnut sentään nyrkillä lyödä.

Seikkaillessani sattui muuten jotain niin hulluja juttuja että niistä saisi hauskan lyhytnovellin tms. Terveisiä vaan yhdellekin kissalle, joka teki kaikknesa estääkseen meitä rakastelemasta, herranjumala mikä peto!!! kakkoseksi jäin...

• oppilas

Valitsin omasta mielistä kauneimmat ;) ja halusin rakastua, mutta heidän kanssaan se pettymys olikin suurin, koska usein sitä älyä ei sitten löytynytkään.

Suurimmat saalistusvaistoni herättivät isotissiset ja/tai pitkätukkaiset naiset. Myös pieni pyöreys ( = ylipaino) ei minusta ole vastenmielistä.

Todellisuudessa mulla oli paljon kierrossa naisia yhtä aikaa, eli en ehtinyt usein valitsemaankaan kovin tarkasti. Vauhti oli niin kova.

Valitsin usein sattumalta myös varattuja naisia, eipä heitäkään tilaisuuden tullen tuntunut paljoa hidastavan se että olivat varattuja.

Muuten usein hillitymmänkin oloiset naiset, varsinkin sellaiset älykkötyypit olivat pahimpia suuttuessaan (kun he tajusivat etten ole heistä enää kiinnostunut). He nimittäin kävivät käsiksi = heittivät jos jollakin, repivät vaatteista ja retuuttivat esim. käsistä, tönivät ja potkivat.

Onko tuttua?

Kukaan ei muistaakseni tainnut sentään nyrkillä lyödä.

Seikkaillessani sattui muuten jotain niin hulluja juttuja että niistä saisi hauskan lyhytnovellin tms. Terveisiä vaan yhdellekin kissalle, joka teki kaikknesa estääkseen meitä rakastelemasta, herranjumala mikä peto!!! kakkoseksi jäin...

...on tuttua, on. Älyköt ovat pahimpia suuttuessaan, heittävät kengillä tai vaikka cd:llä, mitä nyt käden ulottuvilla sattuu löytymään ja yrittävät ajaa autolla päälle yms.

• Jennifer
        oppilas kirjoitti:

...on tuttua, on. Älyköt ovat pahimpia suuttuessaan, heittävät kengillä tai vaikka cd:llä, mitä nyt käden ulottuvilla sattuu löytymään ja yrittävät ajaa autolla päälle yms.

..minusta tuntuu, että älykkö ei viitsi korvaansa lotkauttaa, jos joku on niin pelle kuin tuo äärimmäinen iskuvimma naisesta kuvastaa.

Olenko muka erehtynyt?

• oppilas
        Jennifer kirjoitti:

..minusta tuntuu, että älykkö ei viitsi korvaansa lotkauttaa, jos joku on niin pelle kuin tuo äärimmäinen iskuvimma naisesta kuvastaa.

Olenko muka erehtynyt?

...älykötkin on ihmisiä ja tarvitsee sitä.

• ex-naispaholainen
        Jennifer kirjoitti:

Olenko muka erehtynyt?

Olet erehtynyt!!!

Kyllä "saaliinani" oli ihan tasaisesti sekä älykkäitä, että vähemmän älykkäitä naisia - "kelkkaani" halusivat lähteä ihan tasapuolisesti.

Tarkoitin sitä että kuitenkin tällaiset ns. fiksummat ja älykkäämmät naiset joiden taholta sitä vähiten odotti, käyttäytyivät väkivaltaisesti.

Ja sitä paitsi luuletko todella että käyttäydyin kuin pelle??? - juu sillä konstillahan sitä naisia isketäänkin, kokeilkaa vaan jokainen :o)

• ex-naispaholainen
        oppilas kirjoitti:

...hassua kun ihmiset on erilaisia. Minun tapauksessa juuri hankalasti valloitettavat namupalat kiinnostavat, niissä kun on jotain haastetta. Outo on ihmismieli.. jos nainen on ihan tarjottimella pikku flirtin jälkeen niin johan on latteaa.

Niin mutta halusinkin että se nainen on tarjottimella.

Sisimmässäni en siis iskenyt iskemisen vuoksi, vaan tyttöystävän toivossa!!!

En vaan millään löytänyt tarpeeksi hyvää...

• Jennifer

Olet erehtynyt!!!

Kyllä "saaliinani" oli ihan tasaisesti sekä älykkäitä, että vähemmän älykkäitä naisia - "kelkkaani" halusivat lähteä ihan tasapuolisesti.

Tarkoitin sitä että kuitenkin tällaiset ns. fiksummat ja älykkäämmät naiset joiden taholta sitä vähiten odotti, käyttäytyivät väkivaltaisesti.

Ja sitä paitsi luuletko todella että käyttäydyin kuin pelle??? - juu sillä konstillahan sitä naisia isketäänkin, kokeilkaa vaan jokainen :o)

..että nainen, joka iskee iskemisen ilosta naisia on pelle.

Minun ei tarvitse iskeä ketään, ei asettua edes iskettäväksi, olla vaan ihan oma itseni ja jutustella kavereitteni kanssa, niin naisia pyörii siinä ympärilläni yrittelemässä kaikenlaista..

No, minuahan tuo kiinnostaa todella vähän. En jaksa edes noteerata..

Minusta tämä ei ole hauskaa ollenkaan.

Aivan eri tilanne, jos joku nainen kiinnostaa minua itseäni;)

• jaah

Tämä kikka toimii vain jos viettelijä omaa oikeasti hyvän itsetunnon, muuten se näyttää naurettavalta. Ja se kikka on hienovarainen mutta päättäväinen haluan-sinut-ja-saan-sinut -asenne. Mutta siis liian päällekäyvä ei missään nimessä saa olla, muuten se menee vain todella tökeröksi ja korniksi, suorastaan luotaantyöntäväksi. Mulle on sanottu että mulla on hyvin itsevarma ja vähän auktoriteettinenkin olemus, tällöin tilanteeseen sopivat heitot tyyliin "otan omani" esim. purkkaa tai röökiä toiselta ottaessa ilkikurisen hymyn kera on yleensä toimineet paremmin kuin hyvin. :)

Mutta ei voi tarpeeksi alleviivata sitä että yli ei saa lyödä ja välillä pitää antaa siimaa että pyydys todella tarttuu koukkuun. Ja luonnollisesti on myös osattava lopettaa jos toinen ei osoita kiinnostusta.

• Jennifer

..jo aika hyvältä..;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      783
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      724
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    Aihe