Haluaisin kysyä neuvoa teltä, jotka olette jo nähneet elämää enemmän kuin minä.
Mitä mieltä te olette salaisesta rakkaudesta?
Olen naimisissa, lapsia on kaksi, he ovat jo isoja koululaisia.
Kaiken yhteisen elämän jälkeen huomasin, etten rakasta miestäni enää. Tunteeni eivät kertakaikkiaan enää syttyneet. Me emme riitele, kaikki on päällisin puolin hyvin.
Rakastuin työkaveriini. Rakastan häntä syvästi. Rakastan kaikkia ihania juttutuokioita, kaikkea sitä lämpöä ja rakkautta, jota häneltä saan.
Myös hän on naimisissa.
Meillä ei ole mitään tarkoitusta rikkoa perheitämme, muuttaa yhteen tms.
Saako tällaisen rakkauden pitää teidän mielestänne?
Anni
Mitä teen?
30
904
Vastaukset
- Tapsa
Miehinen mielipiteeni on, että ihan itse pitää tuollaiset asiat miettiä puhki. Eihän siun sydämmesi asioista voi muut tietää kuin sie itse.
Ei se siusta huonoa naista tee jos etsit rakkautta muualta, jos et sitä kotoa saa.
Naiset tarvitesee paljon hellyyttä, niinkuin miunkin vaimo. Hää haluaa puhella ja helliä. Se on tärkeää ihmiselämässä.
Hyvää jatkoa
Tapsa - Anu
Hyvää huomenta Anni.
Kysyt neuvoa rakastumiseesi,
minulta saat sellaisen neuvon,älä missään nimessä särje kotiasi,jos sinulla on hyvä mies,sillä tisen miehen vuoksi ei kannata riskeerata.
Ajattele lapsiasi,ja tämän toisen miehen perhettä,kyllä se aina julki tulee,kuinka monta ihmistä sinä siinä laittaisit kärsimään.Ei tälläiset asiat pysy salassa,kyllä omatuntosi jossain vaiheessa alkaisi kolkuttaa.Mitä tämä toinen mies perheelleen antaa,jos sinä saat häneltä lämmön ja rakkauden,ehkä hän löytäisi taas uuden jollekka jakaa näitä.Luulet nyt rakastavasi häntä,mitä sen jälkeen.Onko sinulla mitään tunteita miestäsi kohtaan,entä jos hän lähtisi niiltä jalansijoiltaan,etkä näkisi häntä enää ikinä,olen hyvin läheltä seurannut tälläistä salaista rakkaus suhdetta,ja kun mies sai tietää hän sai sydänkohtauksen,sen jälkeen naisella silmät avautuivat mutta se oli myöhäistä,lapsetkin halusivat sen jälkeen lähteä kotoa pois.Jätä hyvä ihminen ajoissa tälläinen,niin kauan kuin voit.Älä riko kokonaan sitä,minkä vielä ehdit korjata,,,sillä salassa tälläiset asiat eivät tule pysymään ikinä,näkeehän sen jo tästäkin kun tänne kirjoitit,kyllä kaikki pimeyden työt tulevat päivän valoon. - Äiti
pettäjän tie on tuskaisa ja harmaa.
eikö teille oma mies riitä,rakkautta käytetään väärin,intohimoa luullaan rakkaudeksi,minä rakastan miestäni,vaikka hän minut petti,tunne on liian syvä pois heitettäväksi,toisen naisen vuoksi jolla itsellään oli myös rakastava perhe ympärillään,niinpä annoin anteeksi ja kaikki on hyvin taas,ja uskon ja luotan nyt mieheeni,hän ei valehtele minulle,tunnen hänet niin hyvin.toivon että sinäkin tulet järkiisi,älä laita kaikkia osapuolia kärsimään,salaista rakkautta ei olekkaan,jos todella rakastat kerro se myös avoimesti,jos luulet että miehesi ja teidän kummankin perheet ovat sen ansainneet.- mummo 68 v
Kyllä se on niin,niin kuin Tapsa sanoo, minun mielestäni.
Minulla on ollut onneton avioliitto.Mieheni on pettänyt ja ollut kova ja olen pitänyt kaiken koossa lasten takia,että heillä olisi oikea perhe.Rakastuin erääseen naapurin mieheen kärsineenä ja alakuloisena vuosikymmenet sitten.Hänen kanssaan koin suuren rakkauden,josta saan voimaa vielläkin jokaisena aamuna.Olemme edelleen ystäviä hänen kanssaan,vaikka muuta kanssa käymistä ei enää ole.Asiat eivät ole ihan mustaa ja valkeaa.Ihmisen sydän on se joka tietää.
En tiedä miten olisin pärjännyt elämässä ilman salaista rakkauttani ja voimanlähdettäni.
- Saman kokenut
sokaisee ja että olet jonkin aikaa kuin järkensä menettänyt!
Itse olin nelikymppinen kun olin samassa tilanteessa kuin sinä nyt. Olin aivan kauhun vallassa: tällaistako loppu elämäni tulee olemaan, harmaata ja tylsää tuon miehen kanssa, joka ottaa kaikki itsestään selvänä. Meillä tuntui olevan ainoa yhteinen asia ruokapöytä ja katto päämme päällä.
Mies oli rauhallinen, kiltti, kunnon mies. Olisin halunnut saada hänet juttelemaan jonkun kanssa ongelmistamme, mutta hän sanoi että mene yksin, ei hänellä ole ongelmia.
Rakastuin työkaveriini ja hän minuun, hänkin naimisissa. Jonkin ajan kuluttua hän alkoi puhua eroavansa. Minä ehdin ensin. Mieheni sai shokin, kaikki tuli hänelle yllätyksenä, hänkin sai infarktin mutta toipui siitä.
Työkaverillani tuli pupu housuun, olisimme voineet hänen mielestään jatkaa niinkuin ennenkin.
Tunsin itseni vain hyväksikäytön välineeksi ja sanoin että ei käy.
Vaihdoin työpaikkaa ja muutin koko paikkakunnalta pois.
Nyt olen yksineläjä, enkä varmasti ikinä enää lankea pehmeisiin ja helliin puheisiin, se on varma.- Hilppa
Rakkaus on vakava asia aina. Siihen kuuluu paljon erilaisia tunteita. Viha ja rakkaus kulkee käsikkäin, muista sekin.
Minäkin turhauduin avioliittooni ja mieheni yhden yön suhteisiin.Kyllästyin siihen,että hän arvosteli minua aina. En ollut hänen mielestään hyvä.
Tapasin rakkauden,jota en koskaan halua luopua.Hänen kanssaan elän ja olen onnellinen, tunnen itseni naiseksi.Hänen ansiostaan olen tänä päivänä tasapainoinen ja onnellinen.
Olemme eläneet salaista suhdettamme jo toistakymmentä vuotta, enkä kadu.
Elämme kumpikin avioliitossa tahollamme.Emme voi loukata läheisiämme niin, että suhteemme tulisi julki.
Olen Anni erittäin onnellinen ihminen.
Hilppa
- Kirsikka
Ehkä vuosien jälkeen kun suhteenne on bangs, ajattelet se oli vain kokemus kokemusten joukossa, ei sen enempää. Järjellähän niitä tunteitakin ohjataan ja se on tärkeää tapauksessasi. Joskus avioliitossa tulee liiaksi ns. jokapäiväisyyttä, mutta sekin on elettävä.
Kuinkahan monta sydäntä särkee salainen suhde sen tullessa ilmi? Sitten vasta osaa antaa arvoa omalle ja ystävän perheelle kun kaikki on jo liian myöhäistä. Milloin on liian myöhäistä se
on ajan kysymys. Eräs vanha meriä seilannut
kapteeni totesi: vieraan tytön luona vierailu, on sama asia, kun kävisi tekemässä veneerisen p----n, tapaus jää aina selän taakse, ei kahta naista voi rakastaa, oma vaimo on joka tapauksessa numero 1.
Soivatko hälyytyskellot?- höh!
moralisti muita neuvoessaan!!
- Mikko
Ei kannata sanoa asioita toisten puolesta.
Minä rakastan vaimoani ja rakastajatartani, molempia!!!
Rakkaus vaimooni on toisenlaista kuin rakkaus rakastajattareeni. Kumpikin nainen on minulle tärkeä.
Siinä teille heiniä, moraalin saarnaajat! - Kirsikka
höh! kirjoitti:
moralisti muita neuvoessaan!!
Pitääkö olla joku "jees" tyttö? Pöh, senverran on kanttia oltava että uskaltaa tilanteen vaatiessa sanoa EI käy, se ei vaan käy. Kyllä niitä onnen onkijoita on tielle sattunut ja olen tuntenut olevani vapaasti ammuttavaa riistaa. Etsiä saa,mttei eksyä.
Miksi yrittää tehdä mahdoton mahdolliseksi , tulee eteen tilanne mahdollinen on tullut mahdottomaksi, taas pitäisi tehdä mahdoton mahdolliseksi. Kyllä näitä tyttöjä ja poikia on tarpeeksi jeesattu ongelman työstämisessä. On rassattu korvienvälistä pururataa ym. mutta kaikkihan tapahtuu omasta vapaasta tahdosta.
Mitäköhän sisältää sana :TAHDON, joka joskus on kumppanille luvattu? - Kirsikka
Mikko kirjoitti:
Ei kannata sanoa asioita toisten puolesta.
Minä rakastan vaimoani ja rakastajatartani, molempia!!!
Rakkaus vaimooni on toisenlaista kuin rakkaus rakastajattareeni. Kumpikin nainen on minulle tärkeä.
Siinä teille heiniä, moraalin saarnaajat!Kyllä se testosteronitaso siitä laskee Luonnon lakien mukaan kaikilta miehiltä ja tulee suorituspaineita. Suoritteiden taso laskee iskee mieleen kysymys: mikä nyt? Siinä ei aina auta Ameriikan pilleritkään, vaikka kävisi Mexicossa urologin vastaanotolla.
- Anu
Kirsikka kirjoitti:
Kyllä se testosteronitaso siitä laskee Luonnon lakien mukaan kaikilta miehiltä ja tulee suorituspaineita. Suoritteiden taso laskee iskee mieleen kysymys: mikä nyt? Siinä ei aina auta Ameriikan pilleritkään, vaikka kävisi Mexicossa urologin vastaanotolla.
Ethän vain rakasta omaa ekoasi,luuletko tosiaan että kukaan nainen haluaa olla se toinen nainen,huom/asumme suomessa,joissahan maissa saa olla useita vaimoja.Et ole varmaan kertonut vaimollesi rakastajatteresi olemassa olosta,entä sitten kun hän saa tietää.eikö miehisyytesi tule muuten esiin,kuin näin uhoamalla.
- kati
En ole moralisti ja tiedän, että ihminen voi ihastua, hullaantua moniin ihmisiin ehkä jollain tasolla myös samanaikaisesti. Minä itse olen joutunut petoksen "uhriksi" ja tiedän, ettei siitä toivu pitkään aikaan. Kaikki tälläiset suhteet joskus paljastuu - jotain kautta ja siksi olisi hyvä jos itse olisit päättämässä mitä teet.
Oikea rakastumista ei voi estää eikä salata.
Vain sinä itse joudut miettimään asiat halki ja tekemään ratkaisut. Toivotan mahdollisimman onnelista aikaa - myös tulevaisuudessa. - mara
Vastaus on selvä: totta kai sen saat pitää.
Rikastutatte toistenne elämää. Tärkeää kuitenkin on, että perheenne pysyvät koossa.
Eihän tuossa mitään pahaa ole. Se mitä teette, ei nähtävästi ole keneltäkään pois.
Ihania hetkiä edelleen!- tatu
Minäkin rakastuin 10 vuotta sitten avioliiton ulkopuolella.
Kaikki on sujunut hyvin. Olen onnellinen.
Kukaan ei ole kärsinyt.
Onnea teille!
Tatu - isoäiti
tatu kirjoitti:
Minäkin rakastuin 10 vuotta sitten avioliiton ulkopuolella.
Kaikki on sujunut hyvin. Olen onnellinen.
Kukaan ei ole kärsinyt.
Onnea teille!
TatuKyllä noita neuvojia näyttää olevan ja useimmilta
paistaa tyytymättömyys omaan elämään.
Kukaan ei tiedä huomisesta, joten nauti tästä
päivästä. Rakkaus on ehtymätön luonnonvara eli
sitä voi antaa useammallekin. Ei se siitä vähene.
Se on vaan erillaista kutakin kohdettaan kohtaan.
Rakastuneet ihmiset tuovat iloa ympärilleen.
Tietenkin vaarana voi olla pettymys mutta niin on
jokaisessa ihmissuhteessa, avioliitossakin.
Naurettavaa sanoa, että joku vie toiselta aviopuolison,,heh,, tai jos näin on, niin siitä kannattaa tehdä rikosilmoitus.
Salaista rakkautta on osattava hoitaa aivan samoin kuten muitakin suhteita, niin tuovat
silloin paljon rikkautta elämään.
Elämän helminauhassa voi olla monia *oikeita* helmiä. Jotkut eivät niitä löydä koskaan, valitettavasti. - ihmeissään
Jollei pettäjää se vaivaa,mitäs jos lapset saa tietää?Olet isä lapsillesi kuitenkin!
- Anu
Eipä ole mokomaa kuultu vai ei ole keltään pois.
et varmaan ymmärrä mitä lapset saavat kestää,jos sinulla itselläsi on lapsia,ja olette kokonainen perhe,kysy heiltä miltä tuntuu,kun meidän äidillä on rakastaja,eikähän lapset halua ehjän kodin,jos se suinkin on mahdollista,ja entäpä nämä toiset osapuolet sitten,vai ei tee heillekkään pahaa,mitä sitten pidetään kulissi-avioliittoja yllä ei ne ketään rikastuta särkevät vain,mahtaakohan perhe enää huolia takaisin kun saavat tietää. - Anni
isoäiti kirjoitti:
Kyllä noita neuvojia näyttää olevan ja useimmilta
paistaa tyytymättömyys omaan elämään.
Kukaan ei tiedä huomisesta, joten nauti tästä
päivästä. Rakkaus on ehtymätön luonnonvara eli
sitä voi antaa useammallekin. Ei se siitä vähene.
Se on vaan erillaista kutakin kohdettaan kohtaan.
Rakastuneet ihmiset tuovat iloa ympärilleen.
Tietenkin vaarana voi olla pettymys mutta niin on
jokaisessa ihmissuhteessa, avioliitossakin.
Naurettavaa sanoa, että joku vie toiselta aviopuolison,,heh,, tai jos näin on, niin siitä kannattaa tehdä rikosilmoitus.
Salaista rakkautta on osattava hoitaa aivan samoin kuten muitakin suhteita, niin tuovat
silloin paljon rikkautta elämään.
Elämän helminauhassa voi olla monia *oikeita* helmiä. Jotkut eivät niitä löydä koskaan, valitettavasti.Hei Isoäiti!
Kiitos ihanasta kirjeestäsi ja ihanista neuvoistasi. Ajattelen aika paljon samalla tavalla kuin Sinä.
Tämä on oma elämäni, itse täytyy tietää tekemiset ja vastata niistä.
En vain sille mitään voi, että olen niin kauhean rakastunut. Ja niin kauhean onnellinen.
Olen ihan varma, että jos luopuisin tästä salaisesta rakkaudestani, olisin surullinen pitkän aikaa. Tällä hetkellä jaksan paljon paremmin olla esim. äiti ja tehdä näitä jokapäiväisiä töitäni.
Jaksan kuunnella mieheni arvostelua siitä, että teen useimmiten asiat jotenkin väärin hänen mielestään, jaksan kuunnella murkkuikäisten lasteni valitukset, oikuttelut.
Salaisesta rakkaudestani saan voimaa, sanovatpa muut mitä hyvänsä. Kun saan sähköposti tai teksiviestin: "Minulla on ikävä, olet rakkaani",
se on kuin auringonvalo suoraan sydämeen!
Kiitos!
Anni - Anu
Anni kirjoitti:
Hei Isoäiti!
Kiitos ihanasta kirjeestäsi ja ihanista neuvoistasi. Ajattelen aika paljon samalla tavalla kuin Sinä.
Tämä on oma elämäni, itse täytyy tietää tekemiset ja vastata niistä.
En vain sille mitään voi, että olen niin kauhean rakastunut. Ja niin kauhean onnellinen.
Olen ihan varma, että jos luopuisin tästä salaisesta rakkaudestani, olisin surullinen pitkän aikaa. Tällä hetkellä jaksan paljon paremmin olla esim. äiti ja tehdä näitä jokapäiväisiä töitäni.
Jaksan kuunnella mieheni arvostelua siitä, että teen useimmiten asiat jotenkin väärin hänen mielestään, jaksan kuunnella murkkuikäisten lasteni valitukset, oikuttelut.
Salaisesta rakkaudestani saan voimaa, sanovatpa muut mitä hyvänsä. Kun saan sähköposti tai teksiviestin: "Minulla on ikävä, olet rakkaani",
se on kuin auringonvalo suoraan sydämeen!
Kiitos!
AnniMitä teet sitten kun se rakkaus loppuu,ehkä tämä rakastettusi ajatteleekin,että on taas parempi vaihtaa,ettei käy liian tutuksi,ja ottaa ja menee ja rakastuukin taas toiseen,ja sitten jos miehesi saa tietää,kyllä nyt tuntuu tietysti siltä,että murkkuikäiset lapset ovat vaivana ja aviomies mitään saamaton ketale ei ole muuhun kuin arvostelemaan,huomaatko,että sinä itse jo arvostelet perhettäsi kuinka sinun pitää jaksaa heidän kanssa,tuossa vastauksessasi isoäidille.
Ole rehellinen perhettäsi kohtaan,ettet joudu katumaan katkerasti.JOS SINULLA TODELLA MENEE HUONOSTI AVIOMIEHESI KANSSA KERRO SE HÄNELLE,TEHKÄÄ JOTAIN ASIAN HYVÄKSI,EROTKAA,JOS SE ON TARPEELLISTA,SITTEN VOIT ALOITTAA UUDEN ELÄMÄSI PUHTAALTA PÖYDÄLTÄ.EI TARVITSE KANTAA HUONOA OMAATUNTOA.MITÄ TODELLA TEET KUN TÄMÄ ON OHITSE,EHKÄ JOKU VIELÄ KERTOO TOISILLE OSAPUOLILLE,JOS SAAT TEKSTIVIESTIN PUHELIMEESI,JOKU EHKÄ VOI LUKEA SEN,MUTTA ONKO REHELLISYYS MENNYT OHI KAIKEN MUUN,KUN VAIN JOKU MUU KUIN OMA PERHE ON TÄRKEÄMPI,NIIN MIKÄS SIINÄ SITTEN,ITSEPPÄ ITKUSI SITTEN ITKET.IHMETYTTÄÄ MIKSI YLIPÄÄTÄÄN KYSYT NEUVOA TÄÄLTÄ KUN TIEDÄT NIIN TASANTARKKAAN,ETTÄ VOIT ELÄÄ VALHEESSA JA KAKSOIS ELÄMÄÄ. - mara
Anu kirjoitti:
Eipä ole mokomaa kuultu vai ei ole keltään pois.
et varmaan ymmärrä mitä lapset saavat kestää,jos sinulla itselläsi on lapsia,ja olette kokonainen perhe,kysy heiltä miltä tuntuu,kun meidän äidillä on rakastaja,eikähän lapset halua ehjän kodin,jos se suinkin on mahdollista,ja entäpä nämä toiset osapuolet sitten,vai ei tee heillekkään pahaa,mitä sitten pidetään kulissi-avioliittoja yllä ei ne ketään rikastuta särkevät vain,mahtaakohan perhe enää huolia takaisin kun saavat tietää.Suhde sinänsä voi jopa helpottaa jokapäiväisten perheen aiheuttamien huolien kestämistä.
Eihän suhde tietysti sellainen saa olla, että lapset siitä joutuvat kärsimään. Voihan perhe koossa pysyä.
Jos taas puoliso sattumoisin joutuu kärsimään, syyttäköön vain itseään. - petetty
mara kirjoitti:
Suhde sinänsä voi jopa helpottaa jokapäiväisten perheen aiheuttamien huolien kestämistä.
Eihän suhde tietysti sellainen saa olla, että lapset siitä joutuvat kärsimään. Voihan perhe koossa pysyä.
Jos taas puoliso sattumoisin joutuu kärsimään, syyttäköön vain itseään.itku pitkästä ilosta,pieru kauan naurattamasta,
petturi kärsiköön,vaikka ikuisesti,
kirjoitti tyytyväinen aviomieheensä.
- höpö höpö
vastaa seurauksista ja niitähän siitä tulee vielä
Avioliiton voi monella tavalla rikkoa mutta sitä oikein hyvää suhdetta kun voisi mieluimmin vähän miettiä ja korjata ja puhua asioita eikä pelleillä ihastuksen kanssa joka on vielä työkaveri . On typerää työpaikka romanssit.
Kuka sitä kuormasta syö ??????
Ei tule olemaan onnellista ja taitaa olla sulla vielä kovinkin yksipuolista sellaisen kuvan siitä suhteesta sai . mies voi leikkiä sulla helppo nakki kun olet .
Varo vain voi olla että jäätkinkaiken keskellä ihan yksin .
Annin tannin talleroinen puolenmarkan pulleroinen voi voi minkä itsellesi teit .
Älä leiki enää ole rehellinen ja reilu tee päätös jompi kumpi kun molempia ei voi pitää.
Miehet jos saa nyt tuossa päättää luulenpa että jäät ihan yksin . Mieti miten kauan haluat leikkiä ja ajattele asia toisinpäin mitä sä tekisit jos miehesi tekisi sulle tuon saman tai ehkä on huomannut ja hänellä onkin rakastajatar kaunis ja ihana hmmm toivonpa niin ,niin saat sitä mitä tilaat , - Olli
Moi Anni!
Olen itsekkin rakastunut avioliitossa oleviin rouviin, joilta on mennyt elämä miesten kanssa sukset ristiin(ei ole halua rakkaudessa).
Olen itsekkin avioliitossa mutta olen asiat pitänyt hyvin salassa, en puhu asiasta kenenkään kanssa, vaan pidän omana asiana ja myös rouvat ovat niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, pitää omana salaisuutena. Ja se on salaista seuraa
ei ole halua mennä yhteen, tapailee salaisessa paikoissa ja niitähän on vaikka kuinka paljon.- Anu
Mikä saa tekemään tuollaista,ette varmasti ole onnellisia tuollaisissa suhteissa,jotain on pahasti vialla,eikö ole omaatuntoa,entä sitten jos jotakin vakavaa tapahtuisi,heräättekö silloinkaan tietämään mitä olette saaneet aikaiseksi.Nythän nämä asiat tietävät jo koko suomen kansa,ja aina joku tuttava saattaa tunnistaa jostain muodosta tai vaikkapa yhdestä sanasta vain.tapahtuu niin paljon kaikenlaista,ja mennään äärimmäisyydestä toiseen.
- Juulia
Anu kirjoitti:
Mikä saa tekemään tuollaista,ette varmasti ole onnellisia tuollaisissa suhteissa,jotain on pahasti vialla,eikö ole omaatuntoa,entä sitten jos jotakin vakavaa tapahtuisi,heräättekö silloinkaan tietämään mitä olette saaneet aikaiseksi.Nythän nämä asiat tietävät jo koko suomen kansa,ja aina joku tuttava saattaa tunnistaa jostain muodosta tai vaikkapa yhdestä sanasta vain.tapahtuu niin paljon kaikenlaista,ja mennään äärimmäisyydestä toiseen.
Kuule Anni. Minusta sinä et tee ollenkaan väärin. Jos ihmisen sielussa on tyhjä paikka se pitää yrittää täyttää. Täällä sinulle vastanneista ihmisistä hyvin moni on katkera ja onneton. Älä tule samanlaiseksi. Olet vielä nuori, elä elämääsi niin vanhempana ei tarvitse ihmetellä katkerana ja arvostella toisia ihmisiä. Jos rakastat salaista rakkauttasi, rakasta häntä niin että hän sen tuntee.
Kyllä sinulta riittää rakkautta myös perheellesi. Rakkaushan on tunnetusti rikkaus joka kasvaa vaan sitä mukaa kun sitä tuhlaa.
Kyllä naisella on oikeus elää ihan täyttä elämää. Kuka sellaiset säännöt on keksinyt että ei saa kuunnella sydäntään. Sydän tietää. Se sydän sykkii sinun rinnassasi. Sinä itse tiedät tekemisesi parhaiten, ei nämä vanhat koiranleuat täällä.
Ja toisekseen, ei kukaan kärsi jos et heille kerro. Uskon kyllä että osaatte pitää asianne salassa.
Juulia
65 v elämänkokemuksella - Anu
Juulia kirjoitti:
Kuule Anni. Minusta sinä et tee ollenkaan väärin. Jos ihmisen sielussa on tyhjä paikka se pitää yrittää täyttää. Täällä sinulle vastanneista ihmisistä hyvin moni on katkera ja onneton. Älä tule samanlaiseksi. Olet vielä nuori, elä elämääsi niin vanhempana ei tarvitse ihmetellä katkerana ja arvostella toisia ihmisiä. Jos rakastat salaista rakkauttasi, rakasta häntä niin että hän sen tuntee.
Kyllä sinulta riittää rakkautta myös perheellesi. Rakkaushan on tunnetusti rikkaus joka kasvaa vaan sitä mukaa kun sitä tuhlaa.
Kyllä naisella on oikeus elää ihan täyttä elämää. Kuka sellaiset säännöt on keksinyt että ei saa kuunnella sydäntään. Sydän tietää. Se sydän sykkii sinun rinnassasi. Sinä itse tiedät tekemisesi parhaiten, ei nämä vanhat koiranleuat täällä.
Ja toisekseen, ei kukaan kärsi jos et heille kerro. Uskon kyllä että osaatte pitää asianne salassa.
Juulia
65 v elämänkokemuksellaKyllä valheella on lyhyet jäljet,en ole katkera,mutta mielipiteeni olen julki tuonut,ja aivan ilman katkeruutta,sanon,että pettäjän tie on tuskaisa ja valheellinen,ei voi syntyä mitään hyvää tälläisistä suhteista,vain jos on niin itsekäs,mutta maallistahan tämä kaikki on.Ellei pysty totuudessa elämään ,niin eläköön sitten valhe maailmassa.mutta voi näiden perheitä.
- Topi
Anu kirjoitti:
Kyllä valheella on lyhyet jäljet,en ole katkera,mutta mielipiteeni olen julki tuonut,ja aivan ilman katkeruutta,sanon,että pettäjän tie on tuskaisa ja valheellinen,ei voi syntyä mitään hyvää tälläisistä suhteista,vain jos on niin itsekäs,mutta maallistahan tämä kaikki on.Ellei pysty totuudessa elämään ,niin eläköön sitten valhe maailmassa.mutta voi näiden perheitä.
haluaa elää onnellisena avioliitossaan hautaan asti. Niin vaan ei useimmiten käy. Ihmissuhtteet jotenkin kuluu loppuun. Kai me tämän ikäiset ihmiset se tiedetään.
Itse kadun syvästi kun päästin elämäni naisen menemään lasten takia. Nyt on lapset lentäneet pesästä. Mitään ei ole jäljellä. Ei Anni kenellekään pahaa tee, hän haluaa vaan nauttia nuoruudesta ja elämästä. Se hänelle suotakoon.
Tsemppiä Annille. Kuuntele sydäntäsi niinkuin joku sanoi tällä palstalla. - elämää kokenut
Topi kirjoitti:
haluaa elää onnellisena avioliitossaan hautaan asti. Niin vaan ei useimmiten käy. Ihmissuhtteet jotenkin kuluu loppuun. Kai me tämän ikäiset ihmiset se tiedetään.
Itse kadun syvästi kun päästin elämäni naisen menemään lasten takia. Nyt on lapset lentäneet pesästä. Mitään ei ole jäljellä. Ei Anni kenellekään pahaa tee, hän haluaa vaan nauttia nuoruudesta ja elämästä. Se hänelle suotakoon.
Tsemppiä Annille. Kuuntele sydäntäsi niinkuin joku sanoi tällä palstalla.Sanon sen Sinulle myös paljon elämästä kokeneena.
- kyllästyy
tee mitä teet perheitten pettäjä oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565