Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten saan musiikkia tietokoneesta puhelimeen?

Tuntematon

Ostin uuden puhelimen nokian 6151. Nyt pitäis saada siihen musiikkia. Puhelimessa on musiikkisoitin, bluetooth ja infrapuna. Haluaisin tietokoneelta musiikkia puhelimeen, miten onnistuu? Pakkauksessa tuli vain puhelin, akku, laturi ja ohjekirja.

33

8762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näppärästi

      Bluetootilla, eli mars kauppaan ostaan bluetooth sovitin usb-porttiin. Maksaa jotain 20 ekee.Ja sit puhelimen asetuksista bluetooth käyttöön ja sitten voitkin lähettää tietokoneelta musaa puhelimeen.

      Sama juttu jos infrapunaa käytät, erillinen sovitin pitää ostaa. Mut bluetooth parempi, infrapuna aika tarkka et on just kohdallaan.

    • _makke_

      jos ostat microSD muistikortin sun puhelimeen, niin sinne mahtuu enempi musiikkia, ja sinne on helppo siirtää musiikkia muistikortinlukijan kautta. nekään ei ole kauhean kalliita, 512mt kortti maksaa alle 15e ja kortinlukija maksaa noin 20e. 512mt:n kortille saa musiikkia laadusta riippuen noin 100 kappaletta

      • .....

        Mulla on puhelin 6720 classic. On muistikortti ja johto tietokoneen ja puhelimen välille. Mutta jostain syystä musiikin siirto ei onnistu. Missä vika. Pitääkö tietokoneessa olla jokin kortti, vai mistä johtuu. Valokuvat saan laitettua tietokoneeseen, mutta musiikki ei mene tietokoneesta puhelimeen.


      • maire12

        Moro! Tunnut tietävän näistä asioista, niin valaisetko blondia??? Ostin uuden puhelimen ja nyt pitäis saada vanhan puhelimen tiedot kuvat yms. uuteen puhelimeen. Olen tehnyt varmuuskopion pc suiten kautta. Ostin muistikortinlukija, ja kun yritän saada sitä koneelle, niin se ei niikun aukea... ei anna tallentaa siihen mitään, pyytää vaan alustamaan... mitä, mitä???? ei ymmärrä!!!


      • yesshe
        maire12 kirjoitti:

        Moro! Tunnut tietävän näistä asioista, niin valaisetko blondia??? Ostin uuden puhelimen ja nyt pitäis saada vanhan puhelimen tiedot kuvat yms. uuteen puhelimeen. Olen tehnyt varmuuskopion pc suiten kautta. Ostin muistikortinlukija, ja kun yritän saada sitä koneelle, niin se ei niikun aukea... ei anna tallentaa siihen mitään, pyytää vaan alustamaan... mitä, mitä???? ei ymmärrä!!!

        Sitten alustat.
        Uudet kortit voivat sitä vaatia, sen ns. luo pohjan kortille ja tekee sinne tarvittavan tilan tallennusta varten. Onnistuu esim. niin, että lyöt kortin muistikortin lukijaan, jos kortti tulee uutena asemana (esim. muistikortti (F:) ) tai vast. C: ja D: ym. asemien yhteyteen oma tietokone valikkoon. Sitten klikkaat sitä hiiren oikeanpuolimmaisella painikkeella ja valitse alusta/format ja sitten vaan OK.
        Tai jos siinä alustus kohetuksen yhteydessä voi sen alustaa, niin sitten sitä kautta.


      • Muistikortti muista
        maire12 kirjoitti:

        Moro! Tunnut tietävän näistä asioista, niin valaisetko blondia??? Ostin uuden puhelimen ja nyt pitäis saada vanhan puhelimen tiedot kuvat yms. uuteen puhelimeen. Olen tehnyt varmuuskopion pc suiten kautta. Ostin muistikortinlukija, ja kun yritän saada sitä koneelle, niin se ei niikun aukea... ei anna tallentaa siihen mitään, pyytää vaan alustamaan... mitä, mitä???? ei ymmärrä!!!

        Mulla o ollu älypuhelimissa aina muistikortti. Ekassa on 256mb ja seuraavassa 2GT.

        Nyt kun hain kolmannen älypuhelimen kytkyllä sonerapisteestä, niin kysyin muistikorttia, niin se myyjä tsekkas vaan, että onko tuossa mun puhelimessa olevassa kortissa sovitin. Ja sit se vaan siirsi sen kortin puhelimesta tuohon uudempaan. Siinä tuli kuvat ja kivat.

        Nyt siis hakee vaan korttia ja sit kopsata ne vanhan puhelimen jutut kortille ja sieltä sit uuteen tai sit tietty tietsikan låpi.

        Viestien siirrosta en tiedä mitää... Ongelma voi olla sekin, että puhelimen valmistaja muuttuu niinkuin minulla teki. Mutta sain yhteystiedot paria vaille sekä musiikin ja kuvat.

        Sain paremman puhelimen edullisesti ja tarvittavat asiat sinne


    • Ingay

      Miten saan samsung galaxy gio puhelimeen musiikkia : mukana tuli laturi muistikortti ja semmonen isompi kortti (samankokonen ku kamerassa yleensä) ja sitten usb johto ! auttakaa pliis :c

    • happy_not_

      mulla on ihan sama ongelma samsung galaxy gion kanssa !! en vaan saa siirrettyä mitään, koska kone ei edes tunnista puhelinta ! helpppiä ! :( yleensä tälläiset asiat luonnistuu mutta nyt en vaa saa toimimaaa...

      • Muistikortti muista

        Mulla o anroid puhelin Huawei ideos X5. Siinä ei ole softaa niinkuiin nokiassa on tuo OVI tai PC-suite. Mutta kun laitoin puhelimen johdolla, joka on osa laturia, kiinni tietokoneeseen, niin yhteys koneseen muodostui niin, että puhelimesta tuli yksi ulkoinen asema tietokoneeseen. Sitten vaan tietoa siirtelemään.

        Sinäänsä dataa voi siirrellä ilman kaapeleita, jos laitteet saa keskustelemaan keskenään Bluetoothin kautta


    • lovenokia

      jokainen joka samasuniin päätyy on ongelmissa,nokia onnistuu kaikki,ovi suite koneeseen ja kuvat menee helposti ..helppoa kuin heinäpaalien teko

    • tfjd

      mistä saa niitä biisejä

    • nastionparas

      joo mullaki on vähä problemos, tänään haettiin mulle postista samsung galaxy gio, on ollut muistikorttien vähän hässäkkää mutta se asia korjaantuu, mutta siis paketin mukana tuli usbjohto joka menee koneeseen ja saan kyllä siirrettyä kuvia koneelle, mutta näin etukäteen kysyisin mistä ja miten siirrän musaa puhelimeen? huom, ei oo koneessa bluetoothia.... helppii?

      • *******

        kerrotko miten gioon saa niitä kuvia


    • imatranpoiqq

      mul on sama ongelma sen samgsung gion kanssa ? yleensä osaan tälläset mutta nyt en !

    • Kuvien/musiikin siirto onnistuu, kun laitat puhelimen asetuksista massamuistitilan päälle:

      ›Liittäminen massamuistilaitteena
      Jos asetat laitteeseen muistikortin, voit käyttää muistikortin
      tiedostohakemistoa käyttämällä laitetta muistikortinlukijana.
      1 Aseta laitteeseen muistikortti.
      2 Liitä laitteesi monitoimiliitin tietokoneeseen PC datakaapelin avulla.
      3 Valitse Yhdistä USB-muisti→ OK.
      4 Avaa kansio, jotta näet tiedostot.
      5 Kopioi tiedostot tietokoneesta muistikorttiin.
      6 Kun olet valmis, valitse Poista USB-muisti käytöstä.
      Voit irrottaa laitteen tietokoneesta napsauttamalla
      Windowsin tehtäväpalkin USB-laitekuvaketta ja
      valitsemalla toiminnon, jonka avulla voit poistaa
      massamuistilaitteen turvallisesti. Irrota sen jälkeen
      PC-datakaapeli tietokoneesta. Muutoin voit menettää
      muistikorttiin tallennettuja tietoja tai vioittaa
      muistikorttia.

      Näin sanotaan Gion ohjeessa: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201106/20110621172915133/GT-S5660_UM_Open_Gingerbread_Fin_Rev.1.0_110621_Screen.pdf

      • Hermotmenee

        Mistä massamuistitila nyt tarkalleen kytketään päälle


    • Nnowe

      Heippa! En yleensä ole ihan käsi tekniikan juttujen kanssa mutta nyt en ymmärrä, ostin HTC titan puhelimen,mukana tuli USB piuha kyllä ja kun kytken puhelimen tietokoneeseen niin puhelin alkaa latautua, puhelin näkyy laitteet ja tulostimet kansiossa, mutta kun menee tietokoneen tietokone kansioon ei sitä näy siellä joten en osaa siirtää musiikkia tai kuvia, en tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä. APUA ?

      • luutuutti

        Itsellä on Huawei ideos X5 ja se tekee samalailla.

        Jos käytät johtoa, niin siirtele niitä musiikeja yms. vetämällä se sieltä tiedostokansiosta sinne puhelimen kuvakkeen päälle.

        Mutta jos sinulla on kone jossa toimii bluethoot, niin tee siirrot sen kautta. Eli laitat puhelimessa bluetoothin päälle ja koneella valitset tiedostot jotka haluat siirtää ja valitse hiiren kakkoselle lähetä ja määritä siellä bluetooth jolloin laite alkaa etsimaan laitteet ja sieltä sitten valitaan tuo puhelin.

        Hyväksy siirto sitten puhelimessa ja suorita toiminto loppuun!

        Muista lopuksi varmistaa että bluetooth ei jää puhelimessa päälle.


    • joku

      lataus johtuu usb portista tulevasta virrasta.muuta en tiiä.

    • heipähei!

      mistä samsung galaxy giosta löytää massamuistitilan jotta voi kytkeä sen päälle? :O USB liittimen käyttö ei muuten onnistu. AUTTAKAA!

    • lemonada22

      olen ollut nokialla töissä kysykää siis multa kysymyksiä jotka liittyy puhelimeen! ;) :D

      • pinkki800

        Mulla on nokia lumia 800 en tiiä ootko ollut sillon enään töissä mutta tiedätkö saako siihen musiikkia muuten kuin zunella???


      • H.E.L.P.

        No Auta miten USB-piuhan kautta voi ladata koneelta musiikkii siis jos ne on jo koneella ???


    • Vaikeuksia

      Mulla on ongelma ton USB-kaapelin kanssa. Mul on itellä toi ZTE-Blade puhelin mut nyt pitäs sen kautta laata musiikkia puhelimeen koneelta.Osaisko joku vähä helppii tässä asiassa:)

    • HELP

      muki on ongelma siin...
      Mul on samsungmobile ja pystyn lähettää koneelle kaikkee mut koneelt en pysty puhelimeen... pitääks siihen sit ostaa joku usb johto????

      • dsvsdv

        miten saat konellle sil kuvii


    • k

      Samsungin galaxy gioni on yhdistetty usb:eellä koneeseen se latautuu ja gion yläreunaan tulee että puhelin on yhdistetty tietokoneeseen mutta en löydä tietokoneelta gioa???????

    • TeräsDamage

      Helppoa kuin heinänteko:

      Tee Macin tietokoneella iTunekseen soittolista joka synkkautuu iPhoneen langattomasti.

      Wintövssi koneesta ja nokian kännykästä en osaa sanoa muuta kuin että joopatijoo..

    • sacf

      mistä paikasta saa musaaa samsung S5230?

    • Täältä: http://www.lataayoutube.com/

      Eli kopiot tietyn videon linkin sinne ja muunnat sen kyseisellä sivustolla MP3 muotoon. Tämän jälkeen siirrät sen kännykkään.

    • tietäjä

      "tuntematon" kannattaa ostaa joku kosketusnäyttö niihin mahtuu paljon musaa ja jos haluat säilyttää sun musat joita oli sun vanhassa kännyssä niin ota vaan se uistikortti ja vaihda se siihen uuteen näin minultakin säästyi nui vajaat kaksisataa laulua.

    • mitä teen??!!

      minulla on nokia lumia 900 ja en saa siirrettyä koneelta musiikkia puhelimeen!! mitä teen????....

    • tietämätön

      auttakaahan ! voinko ladata: nokia 306 :n musiikkis ILMAN usb johtoa ? minulla ei nimittäin sellaista ole, ja nettikään ei ole käytössä puhelimessa ? onko mitään tapaa ladata tietokoneelta musiikkia puhelimeen ?? kiitos jos autatte tietämätöntä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe