Jenny

Cappuccinotyttö

[sisältää 100% fiktiota]

Jenny on ihana. Jenny on kaunis. Jenny käyttää tekonahkavaatteita ja pukeutuu kuin lutka, mutta on silti maailman sydämellisin ihminen. Siinä hän makaa kämppäni lattialla vieraspatjalla. Jenny on niin seksikäs nukkuessaankin..

Mieleni tekisi koskettaa Jennyä. Hänen silmänsä ovat kiinni, mutta en voi ottaa riskiä. Jos Jenny heräisi, hän ei ymmärtäisi. Halut valtaavat minut. Yritän hieroa peiton alla omia rintojani, mutta se ei auta. En saa katsettani irti Jennyn tissivaosta. Epätoivon vallassa ummistan silmäni ja vajoan uneen..

Unen ja haavemaailman rajoilla näen Jennyn ravistelevan minua hereille. Hän istuu polvillaan edessäni ja katsoo minua vakavana. Yhtäkkiä hän riisuu rintaliivinsä ja jatkaa tuijottamista silmiini. Olen aivan pihalla ja yritän olla katsomatta liikaa hänen sulojaan. Jenny tulee lähemmäs ja avaa liivini. Hengitykseni käy raskaaksi. Hän alkaa suudella huuliani, etten kyselisi mitään typerää. Paljaat rintamme hierovat toisiaan vasten. Hän nuolee kaulaani ja siirtyy vähitellen alemmas. Pian tunnen Jennyn kielen nännilläni. Hän kellistää minut patjalle ja hymyilee viattomasti. Jenny levittää jalkojani ja kumartuu. En uskalla edes ajatella, mitä hän aikoo. Haluaisin nyt koskettaa häntä, mutta rohkeuteni ei riitä.

Sukkelat sormet levittävät pimppiäni hieman auki, ja tunnen Jennyn pehmeät huulet. Värisen. Suuseksi on minulle vierasta, mutta en kiellä Jennyä. Kieli pyörittelee klitorista. Tihkun kosteutta, ja siitä Jenny innostuu aina vain enemmän ja enemmän. Lopuksi tunnen Jennyn työntävän sisälleni jotain ihanaa.. Mutta filmini katkeaa ja vajoan syvempään uneen.

Aamulla kuulen kuinka Jenny hääräilee jo keittiössä. Hieron silmiäni ja hämmästyksekseni löydän pikkuhousuni nilkoistani. Jenny hymyilee taas niin viattomana..

~

1

9501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluisin lisää

      olis kiva jos kirjoittaisit lisää...toi tarina oli tosi kiihottava...ja jos kiinnostaa voit kirjoittaa myös vain minulle osoitteeseen [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe