kasvain polvessa

vainiin!

onko kellään löytynyt kasvainta polvessa ja mikä se on ollut?itselläni koepala otettu ja tuloksia odottelen kauhulla.

5

7085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapauksessa
    • Ja haluan nyt vähän täsmentää tuota edellistä kirjoitusta:)Eli älä nyt hyppää kattoon pelosta.
      Tuo on vain yksi vaihtoehto;)

      Siinä voi olla ihan lihakset tai kudosten repeämä jotka ovat sittenmin kokoontuneet hyvälaatuiseksi kasvaimeksi.
      Ja toinen vaihtoehto on edellisen kirjoittama tauti MUTTA EI TARKOITA AINA AMPUTAATIOTA.

      Minulla itselläni löytyi kasvain. Ja se oli pahalaatuinen, ja just kävin lääkärissä niin se sano SULJE tietokone. Koska Luu ja tukikudos ja pehnyt kudos syövillä on niin monta alaljia että täällä neuvotaan vain väärin ja säikähdät turhaan.

      Mutta itselläni kun koepala otettiin niin tein heti itselleni selväksi, että se voi olla hyvä tai paha. Mutta tein selväksi että jos se on paha niin mun maailma ei siihen kaadu sitten hoidetaan ja parannutaan.:))))

      Mutta uskon ja toivon, että se on olis hyvänlaatunen ja ihan pienellä kirurgisella toimenpiteella se poistetaan...

    • luutako?

      Onko se luuta vai pehmytkudosta
      Itselläni kasvoi polven seutuvilla reisiluun päässä luu kuin oksa ulospäin. Sahattiin pois eikä mitään koepalojakaan otettu.
      Mutta sinulla lienee aivan erilainen tapaus.

    • vainiin!

      Tänään soitti lääkäri ja vahvana epäilynä hyvänlaatuinen rasvakasvain,tosin neulanäyte ei ollut riittävä ollut,mutta siitä ei kuitenkaan ollut syöpään liittyvää löytynyt,että lopullinen tulos selviää,kun kasvain poistetaan.Kyllä vierähti kivi sydämeltä,vaikkei mitään varmaa tietoa vielä olekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe