uskomaton kosinta

onnellinen :)

Italialainen mies kosi minua puhelimessa...määräaikaisliittoa 40 vuodeksi:). Olemme hmm..."tunteneet" puolisen vuotta, mutta emme ole koskaan tavanneet. Sanoi, ettei hänen tarvitse minua tavata tietääkseen, että on etsinyt minua koko ikänsä (yli 40 vuotta:))...ja mikä hassuinta, sama tunne tuli minulle heti, kun hän ensi kerran minulle kirjoitti...tai tunne, että kuulumme yhteen...ehkä olemmekin rakastaneet toisiamme edellisessä elämässä (vaikka en minä edelliseen elämään uskokaan :)). Tapaamme pian...en vastannut vielä kyllä...vaikka miksi en tarjousta hyväksyisi? :)

14

4063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurattaa.....

      "Rakkauden" huuma on sekoittanut pääsi, lainausmerkeissä sen takia, että rakkautta teidän välillänne ei voi vielä olla koska ette ole edes tavanneet. Harkitse kihlautumista sitten, jos rakastat miestä tapaamisen jälkeen seuraavan mahdollisen (!) alkuhuuman jälkeen (!), kun pystyt ajattelemaan selkeästi.

      • -ap-

        Päinvastoin, ajattelen nyt enemmän järjellä kuin tunteilla. Olisi oikeasti todella mukavaa tehdä reilu sopimus, jonka pohjalta eletään :). Ei tarvitse sitten miettiä, johtaako seurustelu elämänkumppanuuteen vai ei...se kun olisi jo päätetty :). Mulle oikeasti aika sopiva juttu.


      • xcvb
        -ap- kirjoitti:

        Päinvastoin, ajattelen nyt enemmän järjellä kuin tunteilla. Olisi oikeasti todella mukavaa tehdä reilu sopimus, jonka pohjalta eletään :). Ei tarvitse sitten miettiä, johtaako seurustelu elämänkumppanuuteen vai ei...se kun olisi jo päätetty :). Mulle oikeasti aika sopiva juttu.

        ...jos niin haluat itsellesi uskotella. Ehkä kuitenkin tiedät syvällä sisimmässäsi, ettei se ihan noin mene.


      • sanon M
        -ap- kirjoitti:

        Päinvastoin, ajattelen nyt enemmän järjellä kuin tunteilla. Olisi oikeasti todella mukavaa tehdä reilu sopimus, jonka pohjalta eletään :). Ei tarvitse sitten miettiä, johtaako seurustelu elämänkumppanuuteen vai ei...se kun olisi jo päätetty :). Mulle oikeasti aika sopiva juttu.

        Epävarmuus on kurjaa, kukaan seurusteleva ei nauti siitä joitakin sitoutumiskammoisia lukuunottamatta. Eikö se ole kuitenkin parempi, että kärsii sen epävarmuuden heti alussa, eikä ala sitten myöhemmin miettiä, että teinköhän oikean ratkaisun? 40 vuotta kun on kuitenkin aikamoisen pitkä aika...

        Suhteissa sekä järki että tunteet ovat tärkeitä, eikä sinulla tunnut oikein olevan kumpaakaan mukana. Ei toista todellakaan voi tuntea ennen kuin on nähnyt useamman kerran! Vaikka olet puhunut puheliemssa toisen kanssa, et voi tietää esim. vetoaako kaverin ruumiinkieli sinuun, katsooko rehellisesti silmiin vai onko välttelevä, onko kaverilla käytöstapoja, miten KÄYTÄNNÖSSÄ suhtautuu muihin ihmisiin eli kunnioittavasti vai ei, onko ylipihi rahankäytössä, onko jonkun sortin öykkäri, tutkiskeleeko estoitta vieraiden naisten rintavarustusta jne. Ja voihan kaveri vaikka haista aivan törkeälle -joko imelälle after shavelle, valkosipulille tai hielle:D


    • luulotautiturjake

      olet. Avioliitto pitäisi sinulta lailla kieltää.

      Avioliitto on oikeustoimi. Avioliiton aikana on velvollisuus elättää puolisoa, ja sen loppuessa omaisuudet jaetaan tasan. (voi siis tulla kalliiksi)

      Avioliiton syvin olemus kuitenkin liittyy seksiin (josta sinulla ei tunnu olevan haalistuneintakaan käsitystä???)
      Kaikkia muitahan asioita tässä maailmassa voi harjoittaa muidenkin kanssa, vaan seksin pitäisi TOIMIA puolison kanssa.

      Tuleva liittosi onkin takuu varmuudella tuhoon tuomittu.

      • naurua pidellessä

        Kirjoituksesi on pötyä. Tarkoitat ilmeisesti sitä, että kumppani pitää "testata" myös sänkypuolella ennen liittoa, että liitto onnistuisi. Tuo ei ihmiskunnan historian valossa ole totta. Paljon on myös onnistuneita järjestettyjä avioliittoja että edelleen sellaisia rakkausavioliittoja, joissa puolisoa ei ole "testattu" tuossa mielessä. Et voi siis manata tuollaista tuomiota ennalta. Suomessa kun avioliitot ovat lähes kaikki rakkausavioliittoja ja "testattuja" sellaisia, ne päätyvät avioeroon 60-70 %:sti. En osta noita sinun mielipiteitäsi. Et ole ilmeisesti myöskään koskaan kuullut avioehdosta!!! Sitä paitsi kyllä myös suomalaisen miehen kanssa solmittu ns. rakkausavioliitto voi tulla kalliiksi...mutta se on jo kokonaan toinen tarina...


      • nauramasta!
        naurua pidellessä kirjoitti:

        Kirjoituksesi on pötyä. Tarkoitat ilmeisesti sitä, että kumppani pitää "testata" myös sänkypuolella ennen liittoa, että liitto onnistuisi. Tuo ei ihmiskunnan historian valossa ole totta. Paljon on myös onnistuneita järjestettyjä avioliittoja että edelleen sellaisia rakkausavioliittoja, joissa puolisoa ei ole "testattu" tuossa mielessä. Et voi siis manata tuollaista tuomiota ennalta. Suomessa kun avioliitot ovat lähes kaikki rakkausavioliittoja ja "testattuja" sellaisia, ne päätyvät avioeroon 60-70 %:sti. En osta noita sinun mielipiteitäsi. Et ole ilmeisesti myöskään koskaan kuullut avioehdosta!!! Sitä paitsi kyllä myös suomalaisen miehen kanssa solmittu ns. rakkausavioliitto voi tulla kalliiksi...mutta se on jo kokonaan toinen tarina...

        Pahus vaan kun pöty olikin totta tälläkertaa!
        Ja lisäksi "kalahti" pahasti, jotta ihan typeryyttäsi hymyilit!

        Minä en ajatuksiani sinulle myy. Siinä tarvittaisiin järkeä niiden vastaan ottamiseen, ja se sinulta puuttuu.

        Muistappa joskus, että ennalta kerroin ettei se italialaisesi sinua kauaa luonnossa katsele. (Eikä suostu avioehtoon) (koskapa aikoo liitosta hyötyä)

        Tuo liitto kuolee ennen kuin edes kerkeätte vihille. Lupaan sen. En usko sitä miestä yhtä tyhmäksi kuin sinä olet.


      • ap kirj
        nauramasta! kirjoitti:

        Pahus vaan kun pöty olikin totta tälläkertaa!
        Ja lisäksi "kalahti" pahasti, jotta ihan typeryyttäsi hymyilit!

        Minä en ajatuksiani sinulle myy. Siinä tarvittaisiin järkeä niiden vastaan ottamiseen, ja se sinulta puuttuu.

        Muistappa joskus, että ennalta kerroin ettei se italialaisesi sinua kauaa luonnossa katsele. (Eikä suostu avioehtoon) (koskapa aikoo liitosta hyötyä)

        Tuo liitto kuolee ennen kuin edes kerkeätte vihille. Lupaan sen. En usko sitä miestä yhtä tyhmäksi kuin sinä olet.

        "Minun italialaiseni" mielestä olen viisain hänen kohtaamistaan naisista, koska olen elämässäni kärsinyt niin paljon. Eikä hän voisi minusta mitään hyötyä, koska en omista oikeastaan mitään. Älä muuten koskaan toivo toiselle pahaa, koska sellainen paha kohtaa toivojaa itseään jossain vaiheessa elämää.


      • löpön kohtaa!
        ap kirj kirjoitti:

        "Minun italialaiseni" mielestä olen viisain hänen kohtaamistaan naisista, koska olen elämässäni kärsinyt niin paljon. Eikä hän voisi minusta mitään hyötyä, koska en omista oikeastaan mitään. Älä muuten koskaan toivo toiselle pahaa, koska sellainen paha kohtaa toivojaa itseään jossain vaiheessa elämää.

        Sähän olet ihan päästäsi ulalla. Ja viisas on ihan väärä sana kuvaamaan henkilöitymääsi.

        Höperö paremminkin. Sori, tota mieltä olen.

        En silti toivo sinulle mitään pahaa. Tule onnelliseksi. Mutta älä anna höynäyttää itseäsi.


    • höylääjä

      ennen vihillemenoa ota yhteys johonkin asianajajaan, joka sitten voi hoitaa avioerosi puolen vuoden kuluttua.
      nimimerkki:
      on kokemusta hätäisistä liitoista

    • idioottimaisuuden vastustaja

      Täällä on nyt jumalauta niin ääliötä porukkaa, että meinaa perse revetä näin kuvainnollisesti. Kaikki selittävät jotain "lol ei mitään järkee omgzomg" -paskaa. Mistä te muka voitte sen tietää? Mistä te voitte tietää, miten toiset tuntevat toisensa? Mistä te voitte tietää, toimisiko tuo avioliitto? Ette niin mistään, ette yhtään mistään! Älkää te helvetin pellet menkö sanomaan, mistä ette mitään ymmärrä. Ketjun aloittajalle toivotan onnea ja menestystä!

      • aloittaja

        Kiitos sinulle sanoistasi. En koskaan ole tavannut miestä, joka olisi ollut minulle hyvä kuten tämä mies. En muista, että nuoruuden poikaystäväni jälkeen kukaan olisi sanonut rakastavansa minua ja nyt saan kuulla sen monta kertaa päivässä. Koskaan minulle eivät miehet ole antaneet lahjoja tms, ja hän ei muuta ajattelekaan kuin että miten tehdä minut onnelliseksi. Ja tulisiko kukaan toinen mies tässä elämässä sanomaan minulle, että seuraisi minua minne ikinä menenkin niin tässä elämässä kuin kuolemassa...että valitsisi kuoleman ennemmin kuin minua hylkäisi...ei minun ulkonäköni ole miehiä kadulla pysäyttänyt, mutta häneltä omien sanojensa mukaan salpautuu henki minua katsellessaan...kauniimmaksi suuresti rakastamaansa vaimoansa minua vertaa. Itse asiassa olen hänelle jo lupautunut, koska en usko voittavani mitään kieltäytymällä elämästä tämän miehen rinnalla! Miksi kieltäytyisin mahdollisesti ainoasta onnesta tässä elämässä?


    • että tulee

      onnellisesti päättymään
      Minusta olet liian sinisilmäinen. En väitä, ettetkö jossain määrin tuntisi häntä, mutta et ole koskaan tavannut häntä, et tiedä millainen hän on "luonnossa", miten hän "luonnossa" käyttäytyy.. Mitä jos hän on pahemmankinlaatuinen playeri? Mitä jos hän lupaa sulle kuun ja tähdet taivaalta, mutta joudutkin karvaasti pettymään? Elämässä kannattaa ottaa riskejä, mutta tuo on aika helvetin suuri riski. No, joka tapauksessa, toivon sinulle onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

      • aloittaja

        Jos hän minut pettäisi, ei se olisi ensimmäinen kerta. Jokainen mies elämässäni on tehnyt niin...olen jo tottunut siihen...minulle on luvattu kuut ja tähdet ja kaikki...mutta onneksi suru ei kestä ikuisesti. Vielä jaksan kuitenkin uskoa :). Ystäväni onkin sanonut, että se on ominaisuus, joka ei minulta koskaan katoa...kyky uskoa ja rakastaa yhä uudestaan...ja taidan sinisilmäinenkin olla kuolemaani saakka...jos se tarkoittaa uskoa ihmisen hyvyyteen. Miksen siis ottaisi riskiä? Mitä menetettävää minulla on? Totuus on, että ei mitään. Toinen asia sitten on, että onko tuo lainkaan riski? Pikemminkin mahdollisuus. Ehkä elämäni ainoa todellinen mahdollisuus löytää onni toisen ihmisen rinnalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe