Miten usein pesette sen ja käytättekö yleensä saippuaa vai riittääkö pelkkä vesi?
Eikö teitä iteänne inhota ajoittain tunkkainen haju joka jalkovälistänne lähtee? Ei erityisemmin houkuttele nuolemaan jos täytyy pitää nenästään kiinni
Naisille alapään pesusta??
26
4476
Vastaukset
- Samat sanat
...että samat sanat vaan teillekin miespuoliset!!!
- Nainen
Kyllä alapäätä täytyy säännöllisesti pestä vedellä ja saippuaakin voi käyttää varoen kuitenkin limakalvoja.
Sano naisellesi, että mitäs jos kummatkin menisimme peseytymään ennen mitään hommailuja.
Alapää nyt väkisinkin "haisee" joltain pestynäkin, että jos et sitä pysty käsittelemään, niin kannattaa varmaan harkita homo-osastoa.- mä vaan
Mä pesen sen joka ilta! Ja oon nainen
- mä vaan
Mä pesen sen joka ilta! Ja oon nainen
- TohtoriTossavainen
Hyvä tyttö pidät tavarasta huolta :D
- Kirsi
Normaalisti pesen alapääni kerran päivässä ja pelkällä vedellä. Saippuaa ei alapäähän pidä lotrata, se voi ärsyttää limakalvoja. Korkeintaan jotakin hyvin mietoa puhdistusainetta.
Pesen alapääni kuitenkin normaalin aamupesun lisäksi myös aina ennen suuseksiä. Itsekään en tykkäisi ottaa suuhun likaista penistä, joten mielelläni tarjoan miehelleni nuoltavaksi suihkunraikkaan alapään.
Minun alapäästäni ei ainakaan omaan nenääni yleensä tule tunkkaista hajua. Ehkä joskus kuumalla ilmalla, kun alapää on hikoillut vaikka tiukoissa housuissa. Silloin tietysti menen pesulle.
Oliko tarpeeksi tyhjentävä vastaus?- ramona.-
Onko sinulla sitten mieskin? ?
- lila
Eiköhän useimmat naiset pese sen joka päivä. Itse käytän vielä saippuaa vaikka lääkärit sun muut suosittaa että pelkällä vedellä.
Vähän sama juttu varmaan kun miehillä. Omallani "se" haisee illalla vaikka aamulla olisi pessyt.
Itse en anna nuolla ollenkaan, olen vähän vainoharhainen tuon tuoksuasian kanssa. Miehet ovat tätä valitelleet, mutta kirjoituksesi luettuani tiedän jatkaa samaa linjaa. - nainen
Itse pesen alapääni joka päivä,ei ole väliä,onko aamulla vai illalla ja pelkällä vedellä. Mitään saippuaa en käytä,koska se voi ärsyttää limakalvoja. Vaikka ei ole kuukautisia,niin silti alapää pitää pestä,ettei se rupea haisemaan. Tämmöinen oli mun vastaus. Toivottavasti kelpaa.
- carina
Minulla oli joskus semmonen ongelma et alapää haisi kamalalta...Pesin sen 8kertaa päivässä ja kerran päivässä saippualla... haju johtui liika pesusta ja sain vaivaani antipiootti kuurin. enää en pese ku kerran päivässä, eikä enää haise. Tytöt älkää peskö liikaa.. saippuaa ei saa käyttää koska bakteeri tasapaino muuttuu!
- Nainen
Suosittelen sitä samaa miehillekin. Ettepä usko miten kuvottavaa voikaan olla vanhan kusen ja sperman löyhkä, jonka kyllä naiset (Miksei miehetkin) haistaa ja KAUAS. Muistatteko itse kusikäynnin jälkeen huuhtoa mulkkunne?
- kysyvä ei eksy
Huuhtaisen aina kärjen kun oon käynyt kusella jos oon kotosalla eli on edes pieni mahdollisuus että tyttö haluaa päästä imemään!
Sitäpaitsi melkein kaikissa vessoissa on se käsisuihku joten on vain todella epäkohteliasta ellei nainen viitsi pikkasen suihkaista vettä haaroihinsa vessassakäynnin päätteeksi - m24
No eipä siihen montaa viestiä tarvittu kunnes joku nainen vetaisi herneet nenään. Voi helvetti naiset, eikä teitä saa kritisoida mistään? Miehet haukutaa lyttyyn harva se päivä (milloin mulkun pituudesta, milloin aktin kestosta, milloin mistäkin), mutta auta armias jos joku mies uskaltautuu kommentoimaan vaikka pimpsan tiukkuutta, tai esim juuri tätä tuoksuasiaa, niin sieltä tulee sellainen tyrmäys että oksat pois.
Kyllähän sellaisia tapauksia, missä alakerta haisee todella epämiellyttävälle, vaikka sen olisi juuri pessyt voi olla, esim. hiivasienitulehdus jne. Mun mielestä on kuitenki aivan selviö, että ennen suuseksiä käydään vähintäänkin alapesulla molemmin puolin. Siihen ei montaa minuuttia mene, ja enpä kyllä itse edes kehtaisi ehdottaa naiselle suuseksiä, ilman että itse olisin käynyt peseytymässä.
Ja faktahan on se, että eihän se puhdan pimsakaan mikään tuoksuton kapistus ole, mutta sitä ei voi kutsua enää "hajuksi". Jotkut tykkää, jotkut ei, ja jos ei satu tykkäämään niin eipä sitä tuoksuttomaksikaan saa. - Tyttö
kysyvä ei eksy kirjoitti:
Huuhtaisen aina kärjen kun oon käynyt kusella jos oon kotosalla eli on edes pieni mahdollisuus että tyttö haluaa päästä imemään!
Sitäpaitsi melkein kaikissa vessoissa on se käsisuihku joten on vain todella epäkohteliasta ellei nainen viitsi pikkasen suihkaista vettä haaroihinsa vessassakäynnin päätteeksiAuttakaa mua! pari päivää sitten päätin suihkussa pestä alapääni oikein kunnolla saippualla.. ja nyt en ole pystyny edes nukkumaan kauhean kutinan takia. tekee mieli vaan raapia. mitä minun täytyy nyt tehdä? odottaa että menee ohi? mennä lääkäriin? (toivottavasti ei) olen jo harkinnut rasvaavani "sitä", koska siihen alkaa kohta tulemaan hiertymät raapimisesta. olkaa kilttejä ja vastatkaa
-apua aneleva - just
kysyvä ei eksy kirjoitti:
Sitäpaitsi melkein kaikissa vessoissa on se käsisuihku joten on vain todella epäkohteliasta ellei nainen viitsi pikkasen suihkaista vettä haaroihinsa vessassakäynnin päätteeksimiesten pitäis kans vähä pestä värkkiänsä. iljettävää alkaa nuolemaan likasta... mikset ite vähä suihkase heppiäs ku kusella käyt?! ite pesen aina ennen suuseksiä enkä antais ees nuolla ennen ku oon pessy!
- jurpiintunut
m24 kirjoitti:
No eipä siihen montaa viestiä tarvittu kunnes joku nainen vetaisi herneet nenään. Voi helvetti naiset, eikä teitä saa kritisoida mistään? Miehet haukutaa lyttyyn harva se päivä (milloin mulkun pituudesta, milloin aktin kestosta, milloin mistäkin), mutta auta armias jos joku mies uskaltautuu kommentoimaan vaikka pimpsan tiukkuutta, tai esim juuri tätä tuoksuasiaa, niin sieltä tulee sellainen tyrmäys että oksat pois.
Kyllähän sellaisia tapauksia, missä alakerta haisee todella epämiellyttävälle, vaikka sen olisi juuri pessyt voi olla, esim. hiivasienitulehdus jne. Mun mielestä on kuitenki aivan selviö, että ennen suuseksiä käydään vähintäänkin alapesulla molemmin puolin. Siihen ei montaa minuuttia mene, ja enpä kyllä itse edes kehtaisi ehdottaa naiselle suuseksiä, ilman että itse olisin käynyt peseytymässä.
Ja faktahan on se, että eihän se puhdan pimsakaan mikään tuoksuton kapistus ole, mutta sitä ei voi kutsua enää "hajuksi". Jotkut tykkää, jotkut ei, ja jos ei satu tykkäämään niin eipä sitä tuoksuttomaksikaan saa."Voi helvetti naiset, eikä teitä saa kritisoida mistään?"
Öööh, no tuota noin, kyllä ne miehetkin vaan naisia kritisoi jatkuvasti. Joka kerta kun tämäntapaisilla keskustelupalstoilla käy, niin saa lukea marmatusta siitä, miten (suomalaiset) naiset on liian lihavia, pillut liian löysiä, liian rumia, liian tyhmiä, liian lahnoja jne jne jne loputtomiin.
Tämän pillunhaju valituksenkin olen nähnyt jo monella palstalla.
Ja *pillu "haisee"* se on fakta, VAIKKA sen pesisikin. - Nainen
jurpiintunut kirjoitti:
"Voi helvetti naiset, eikä teitä saa kritisoida mistään?"
Öööh, no tuota noin, kyllä ne miehetkin vaan naisia kritisoi jatkuvasti. Joka kerta kun tämäntapaisilla keskustelupalstoilla käy, niin saa lukea marmatusta siitä, miten (suomalaiset) naiset on liian lihavia, pillut liian löysiä, liian rumia, liian tyhmiä, liian lahnoja jne jne jne loputtomiin.
Tämän pillunhaju valituksenkin olen nähnyt jo monella palstalla.
Ja *pillu "haisee"* se on fakta, VAIKKA sen pesisikin.Niin ja pippeli haisee, vaikka sen pesisikin... Ja maistuu... Spermakin maistuu pahalle ja on inhottavan mähläistä. Kyllä! Pimppin haisee -ja maistuu. Siis sukuelimet haisevat ja maistuvat. Kenenkään ei vissiin ole pakko niitä imeskellä jos inhottaa. Eikä suuseksi/seksi ole lapsille tarkoitettukaan. Voi odotella ihan rauhassa muutaman vuoden, että pääsee aikuisikään, eiköhän silloin tuo "Hyi pimppi haisee" vaihe ala mennä ohi.
- tietoa
onko vähän käsitteet sekaisin??? se ravistetaan, ei huuhdella. pilluja huuhdotaan, ei mulkkuja
- susi
Kyllähän sitä tulee päivittäin käytyä suihkussa yleensä, jos ei, niin sitten alapesu erikseen.
Saippuallahan ei sais pestä, ei limakalvot tykkää, mutta välillä esim sebamed raikastaa oloa. Erityisesti menkkojen aikana ja jälkeen, jolloin pesulla käy pari kertaa päivässä.
Eipä itsestäkään tunnu kovin kivalta olla "likainen" suusksin yhteydessä, joten tarvittaessa ennen sitä pesulle vessaan. - Airam
Minä pesen alapääni kyllä ihan vedellä ja kerran päivässä. Joskus saatan käyttää mietoa saippuaa. Suoritan alapesun vain itseäni varten, en siksi että sitä pääsisi joku mies nuolemaan!
- SuuseksiFani
Äläkää muijat peskö sitä ihanaa vitun hajua pois! Me pestään mun likkakaverin kanssa sukuelimet vain muutaman kerran vuodessa. Kumpiki nimittäin tykkää kun vittu tai kulli haiseen oikein kunnolla, se antaa lisponttaa suuseksiin ja muuhunkin seksiin. Sama muuten pätee perseeseenkin, ei senkään ihanaa hajua saa pestä.
- naikkone
Itse pesen alapääni sillon kun käyn muutenkin suihkussa, menkkojen aikoihin myös joka kerta kun käyn veskissä tai kun vaihdan suojan. Ja erityisesti pesaisen ennen suuseksiä, koska haluan miellyttää kumppaniani, eikä tarvi itsekään maistella tunkkaisia makuja suudellessa petikaveria jälkeenpäin...
- M22
Siis pimpin ja pippelin haju. Jos itse en esim peseydy pariin päivään niin haisee ehkä kevyesti hielle, ei muulle. Pillu taas haisee semmoselle kuvottavalle kalalle ja teurasjätteelle, että...hyh hyh, eli haju on aivan eri sarjassa.
Tämä taitaa olla naisille herkkä kohta, kun heti otettiin pulttia, saahan tästä nyt keskustella =)
Ja todella naiivia tommoset "vaihda sit miehiin jos haju haittaa"-jutut. Hyi helvetti ku joillain naisilla se haju on niin karsea että meinaa taju lähteä. Yök.
ps. Kaikilla pimppa ei haise. Eräällä itseäni 8v vanhemmalla naisella se ei haissut yhtään millekään vaikka naama oli siinä kiinni.- nana
Kyllä vaan haisee. Voisiko se, ettet itse huomaa hajua, johtua siitä että olet itse niin tottunut siihen.
Penis rupeaa haisemaan jo päivässä ja pesemättömän peniksen haju on maailman ällöttävin. Oman pimppini hajuun olen tottunut, kun se joskus hikisen päivän jälkeen haiskahtaa, tajuan kyllä että se voi olla inhottavaa, mutta omaan nenään se ei sillä tavalla ota.
Pesen tietenkin alapääni aina ennen suuseksiä ja muutenkin vähintään joka päivä - M22
nana kirjoitti:
Kyllä vaan haisee. Voisiko se, ettet itse huomaa hajua, johtua siitä että olet itse niin tottunut siihen.
Penis rupeaa haisemaan jo päivässä ja pesemättömän peniksen haju on maailman ällöttävin. Oman pimppini hajuun olen tottunut, kun se joskus hikisen päivän jälkeen haiskahtaa, tajuan kyllä että se voi olla inhottavaa, mutta omaan nenään se ei sillä tavalla ota.
Pesen tietenkin alapääni aina ennen suuseksiä ja muutenkin vähintään joka päiväNo en kyllä kerennyt tottua sen pimpin hajuun, kerran vaan hommailin hänen kanssaan. Ja saa kyllä olla aika vahva lemu, jos haiskahtaa sieraimiesi korkeudelle sieltä jalkovälistä.
Ihmisissä ja hajujen voimakkuudessa on myös eroja. - totuusontämä.-
Tosi on. Ei se kaikilla haise. Tällä nykyisellä tyttiksellä ei haise millekään, korkeitaan iholle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564