Ameriikan-Matti tuli käymään kotikyläänsä Savoon.Kylän miehiä sitten tavattuaan alkoi tietysti kehuskelemaan että miten mahtava paikka se Ameriikka on.
Meillä siellä Ameriikassa on niin viisaita lääkäreitäkin että tekivät yhdelle sokealle miehellekin muovista silmät ja mies näki heti yhtä tarkasti kuin haukka,mies kertoili.
No eipä jäänyt eräs Peräkylän Nestori sanattomaksi vaan kertoi Ameriikan-Matille että
tekipä täälläkin eräs isäntä lehmälle ruostumattomasta pellistä uudet utareet ja lehmä
lypsi heti maitoa muutaman sata litraa
päivässä.Tuota en kyllä usko, sanoi siihen Ameriikan-Matti,kuka sen muka on nähnyt?
No se oli se muovisilmäinen Ameriikkalainen,sanoi Nestori.
Ameriikkka
Gnutsen
1
1629
Vastaukset
- friend09
Savon Ameriikka on Kotka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312