Hintataso Wienissä....

Ensikertalainen

Mikä on Wienin hintataso Suomeen verrattuna ? Esim. kahvilat ja ostokset yms. Mitä Wienistä kannattaa ostaa ?

4

4754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinnoista

Kahviloiden hintatasoa pitäisin laatuun ja kuuluisuuteen nähden edullisena. Kahviannoksia on kymmeniä ja "hienoissakin" kahviloissa hinnat liikkuvat kahdesta ja puolesta eurosta kuuden euron kieppeille. (Kalliimmissa on alkoholia mukana.) Ihanat kakkupalat maksavat 3 - 5 euroa, aito Sacherkin alle 5.

• ----

Olen kuullut, että hintataso suunnilleen suomen luokkaa. Vaatteet hieman kalliimpia, ruoka ja alkoholi halvempaa. Joissakin nähtävyyskohteissa saattaa joutua maksamaan jopa eri huoneista näyttelyissä erikseen..

• kääntöpuoli

No se on ihan miten näet tuon asian, että maksat eri huoneista... Mun mielestä se on hyvä juttu kun esim. jossain museoissa voi jättää jo näkemänsä näyttelyn (esim. sellanen joka on aina siellä) väliin ja katsoa vain sesonkinäyttelyn mikä on siis halvempi kuin lippu koko museoon. Yleensä on aina tarjolla semmosiakin lippuja missä koko museo/nähtävyys on saman lipun alla mikä on tietysti kallein tai sitten lippu jossa itse valitsee mitä katsoo niin ettei maksa kaikesta mitä on tarjolla. Jokainen sitten päättää itse onko se hyvä vai huono juttu jos tarjolla on halvempikin vaihtoehto.

Schönbrunnin linnassa voi esimerkiksi päättää itse katsooko koko linnan vai osan siitä. Minusta tämä on hyvää palvelua, sillä osaa nähtävyyksissä kiinnostaa tietyt asiat ja tiettyyn rajaan saakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe