Oliskohan syytä

miettiä.

Oliskohan syytä miettiä, että mitä olis parannettavaa omassa itsessä. Minä olen
täydellinen kyllä, mutta te muut.

7

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olikohan se rouva Remander, joka esitteli itsensä kertomalla, että jokaisella on oikeus olla samaa mieltä hänen kanssaan?

      Joka tapauksessa ajatus oli hyvä. Näin vältetään tarpeettomat kiistat.

      • Juuri ihmiset ovat oppineet tuntemaan tällaisena,
        niin ei kai sitä sitten yht'äkkiä kannata
        muuttua..Eihän sitä edes itse tuntis itseään.
        Näin on hyvä,vikoinemme ja hyvine puolinemme.
        On tuttua ja turvallista.. jatkoja..t.Irkku


      • Hintriika*

        Ehdottomasti pätevin kiistan välttelijä on Eniro, joka ei päästä itsekehujamme tänne tuoksahtelemaan.

        Niillä, jotka pääsevät läpi, on joko ihmeen hyvä tuuri tai sitten taikavoimia käytössään. Kun tuolla yhdessä ketjussa pohditaan ronkelirekeä, niin nimitys sopisi näille keskustelupalstoille mainiosti.

        Saas nähdä tulevatko taikavoimat avukseni tämän viestin suhteen. Aika hyvä minä olen, mutta...


    • Laulun sanoin

      "Koskaan et muuttua saa", sanotaan iskelmässäkin.

      Moni on asian sisäistänyt, eikä muutu kirveelläkään yhtään miksikään.
      Samaa asiaa jankkaa, ei vaihda puoluetta, hyvä jos sukkansa joskus.

      • Muuttula

        Isovanhemmat innostivat pikkupoikaa viljelyn saloihin, porkkanan harvennukseen. Ei tehonnut ollenkaan. Siksi kysyivät, miten poika aikoo aikuisena viljellä ?
        "Minäpä viljelen taikasanalla !" totesi poika.
        Yritetäänpäs mekin muuttua taikasanalla.


      • ketjun aiheena riemastuttava
        Muuttula kirjoitti:

        Isovanhemmat innostivat pikkupoikaa viljelyn saloihin, porkkanan harvennukseen. Ei tehonnut ollenkaan. Siksi kysyivät, miten poika aikoo aikuisena viljellä ?
        "Minäpä viljelen taikasanalla !" totesi poika.
        Yritetäänpäs mekin muuttua taikasanalla.

        Hintriikan heiniä!

        (Tuokin olisi hyvä!)


      • ketjun aiheena riemastuttava kirjoitti:

        Hintriikan heiniä!

        (Tuokin olisi hyvä!)

        Minä olisin hyvä? Vai oliko se huono, eikun mitenpäin se nyt menikään?
        Vai muutuako siinä pitikään....
        Kyllä pahan on nyt laittaneet,,,muuttua pitäisi?
        Syytä olis varmaan HIRVITTÄVÄN monessa asiassa,,
        sehän on selvää.
        Jospa kuitenkin jättäisin sen tehtävän tuolle
        Eniron Ronkelireelle.
        Ainakin toistaiseksi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe