Voi voi DNA. Vittu että

meni taas Jouluviestit

harakoille. Kirjoittelin 60 txt jouluaattona ja vain 2 näistä oli saapunut perille.
Ihmettelin kun vain 1 viesti saapui minulle koko Joulunaikana.

Nyt lähti liittymä vaihtoon koska laskussa nämä kyllä ovat.

4

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joycis

kerro lisää kun vauhtiin pääsit.Sivuilla ei ole
      joulusta häiriötiedotteita, joten olet yksittäistapaus tai provokaattori. Kaikilla, eli
      monella kaverillani toiminut niin puhelut kuin tekstitkin hyvin jouluna.Ruuhkan huomasi siitä,
      että tekstarin kuittaus tuli vasta noin minuutin kuluttua. Ota aspaan yhteys. Äläkä kirjoittele niille harakoille kun ei ne vastaa...

• minulla myös

Jouluna oli viestien lähettämisessä ajoittain pieniä ongelmia. Lähetin 40-50 tekstiviestiä päivän mittaan, alle kymmenen viestin lähettämisessä oli ongelmia, piti 3-5 kertaa laittaa kokeilemaan uudelleen lähettämistä. Mutta kaikki lähtivät sitten lopulta.

En ihmettelisi vaikka elisallakin olisi ollut ongelmia. Soneralla taas on tarpeeksi kapasiteettia, niin heillä tuskin ongelmia oli.

Mutta kokeilkaapa tänään uudenvuodenaaton iltana sanotaanko klo. 23.30 - 01 lähettää tekstiviestiä. Takuulla ongelmia ilmenee. Suomalaisten on ennustettu lähettävän tänään yli 20 miljoonaa tekstiviestiä (eli 15-18 miljoonaa enemmän kuin normaalina päivänä). Ja nekin lähetetään suurimmaksi osaksi parin tunnin sisällä.

• ....................

Älä ainakaan vaihda elisaan,mä lähetin kaverille kuvaviestin 24.12 ja kaveri sai viestin 27.12 joten ei elisakaan kovin nopea ole.

• joycis

muutamalla tekstiviestillä eikä 23,55 aikaan
        ollut ongelmia. Viestit meni tosin samaan verkkoon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe