Niin olisko vapaata sinkku poikaa tarjolla ihan ok näköselle tytölle. Vastaa tohon alas jos kiinnostaa. Ikää sais olla jotain 13-15!
Kaikki sinkku pojat!!!
25
1500
Vastaukset
- Mikkis
Yks 16 v kundi,
Kuin vanha oot ite ?- sinkku tyttö
No mä oon 13! Sä taidat kyl olla vähän liian vanha =/ Mut mulla on kyl yks 16 vuotias sisko ja se ei tosiaankaan oo mikään ruma vaik ite sanonkin!!!!!
- minä
muuten, mut oon 18:(
- Fly
...moon valitettavasti jo 16, koht 17
- kalle
Mä olisin vapaa...
- Mette15
Etsin poikaystävää joka on 15v mieluiten:)
Asun Rovaniemellä ja harrastan jääkiekkoa:)
- bvvbbv
bvbv
- boy88
ttäl olis yx 14 koht 15 wee poika.
oon ite 03-alueelta, entäs sä...- Little Monkey
Mä oon 13 wee tyttö Keski-Suomesta. Mä en oo ton viestin kirjoittaja muuten vaa satuin lukee sun viestin ja aattelin vastata... iha huviksee vaa...
No kuis panee? - sinkku tyttö
Mä oon helsingistä ja (vasta) 13 =/
- 13-
sinkku tyttö kirjoitti:
Mä oon helsingistä ja (vasta) 13 =/
no moi oon 13 ( jos tää on ny voimas)
- Anonyymi
Voisin olla. Missä asut
- Street.performanse
14.v koht 15 liedosta
- jeaboi
15v vaasasta 02
Olen 16 vuotta, Oulusta. Luonteeltani rauhallinen, kuuntelevainen ja ymmärtäväinen
- Yuggiksen.fani
Minäkin olen luonteeltani rauhallinen, kuuntelevainen ja ymmärtäväinen.
Yuggis on samanlainen ja siksi hänestä tykkään. - oulumainittu
oulu mainittu. torille!
- sinkkuoulusta
13v poika oulusta :) luonteeltani oon energinen,kuuntelevainen,ymmärtäväinen ja urheilullinen
- 04poika
Sinkku poika somerolta varsinais-suomesta 12w täytän jouluna 13
- hmmmm2
Ovatko ihmiset tyhmiä? Tämä on postattu 2003, eli postaaja on nyt 27.
- Megaforceonhyvää
Samaa just kattoon😂😂
- xdffff
Huutista :DD 2003
- Tyttöäetsimässä
oon 15 jos säkin oot ;) joten tules snäpää; ghimmler4
- Etsimuualta
Alkuperäisestä postauksesta on 14 vuotta. Nähtävästi numeroita ei enää opeteta ala-asteella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854