minä eläinlääkärinä PC

kenellä on?

kenellä on minä eläinlääkärinä-peli? millainen se on, onko hyvä? täällä yks 10vuotias tyttö kyselee koska kenelläkään tutulla ei ole sitä enkä siis voi kokeilla enkä olla varma kannattaako jatkaa rahan keräystä. äiti ei suostu ostamaan muuta kuin ps2 pelejä... ja sitähän ei ole saatavana ps2 selle?

21

3083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottaa

      Mulla on sellanen, se on ihan kelpo peli, ruokitaan ja hoivataan eläimiä, ja sitten voi rakentaa oman hevosklinikan. Minä ainakin pidän siitä pelistä, ja olen 11.

      • wolfgang

        Kyseistä peliä saa myös PC, ainakin kaupassa olen nähnyt.


    • Essuska

      Suosittelen sitä peliä, jatka vain rahan keruuta... Sain sen pelin synttärilahjaksi, aivan HUIPPU peli! Siinä hoidetaan ensin pupuja jotka on tosi söpöjä. Seuraavaksi tulee kissoja, koiria, hevosia, possuja ja viimeisenä varsoja! Ja siinä on paljon muutakin kivaa, mutta en voi kertoa kaikkea ettei "jännitys" katoaisi. KANNATTAA OSTAA!!!!!

      • apua....

        niin, kun menen sinne kauppaan, mistä voi ostaa niille eläimille instrumentteja, ja siellä vasemmassa kulmassa voi valita, että ostaako pieneläimille, vai hevosille niitä instrumentteja. niin vaikka kuinka yritän painaa siitä napista, mistä ostetaan hevosille, niin mitään ei tapahdu.. HELP!


      • Kun en vain ymmärrä
        apua.... kirjoitti:

        niin, kun menen sinne kauppaan, mistä voi ostaa niille eläimille instrumentteja, ja siellä vasemmassa kulmassa voi valita, että ostaako pieneläimille, vai hevosille niitä instrumentteja. niin vaikka kuinka yritän painaa siitä napista, mistä ostetaan hevosille, niin mitään ei tapahdu.. HELP!

        Minullakin on sama ongelma, en vaan voi painaa sitä hevosinstrumenttinappia..! :(


      • Melli96
        Kun en vain ymmärrä kirjoitti:

        Minullakin on sama ongelma, en vaan voi painaa sitä hevosinstrumenttinappia..! :(

        Hevosklinikka pitää rakentaa ensin... : )


      • anonyymi2
        Melli96 kirjoitti:

        Hevosklinikka pitää rakentaa ensin... : )

        mulla on se peli mut miks se ei asenna loppuun


      • Elinaa
        Kun en vain ymmärrä kirjoitti:

        Minullakin on sama ongelma, en vaan voi painaa sitä hevosinstrumenttinappia..! :(

        Onko heppa klinikkaa?


    • plää....

      jos tahot koikeilla sitä ja sulla on kirjastokortti niin mee myyrmäen kirjastoon
      (se on siinä myyrmannin vieressä) nii sieltä voit sit lainata sen tai kokeilla siellä ja on myös semmonen kuin Afrikan eläinsairaala se on samaa kokoelmaa
      ja se on kanss samanlainen mut siin on eri eläimet. se on
      hyvä!

      • Sama ku HELPPIIIII

        MUUTEN!!! ITSE PELAAN PALJON PELIÄ NIMELTÄ WolfQuest


    • HELPPIIIIIIIII

      MOIKKA!pelaatteko te/tiedättekö pelin fly like a bird 3??se on tääl netis pelattava peli mut mul se bugaa näin:kun yritän kirjottaa en pysty liikkumaan ja se teksti ei tuu näkyvii ku painan entteriä enkä voi ottaa pois sitä kirjotus laatikkoo...T__T harmittaa hirveesti ku en voi pelata sitä....mutta suosittelen sitä teille:)on ihan peruskiva peli jossa lennetään linnuilla.voi olla haukka,korppi,lokki,joku pääsky vai mikä se on? ja tietenkin pulu

    • Minä

      Aivan ihana peli! Olen pelannut sarjan kaikkia(?) kolmea peliä, ja kaikki todella ihania simulaatioita! :D

    • Namu<3

      Mulla on se peli, mutta koneelle ei mahdu enää sitä joten poistin sen, mutta nyt tarvisi tietää Hevosen ruuista *,** ja *** sisällön. Voisiko joku kertoa ne?

      • Namu<3

        Itseasiassalöysin sen lapun jo mihin olin kirjottanu ne


    • tämmöne vaa

      tarviiko siinä aktivointi koodia itse en ole tarvinnuy?

    • romppu00

      miten voi tehä heppa-klinikinan

    • SIL

      Meil on se
      Se on tosi kiva :SIIHEN SARJAAN KUULUU ESIM MYÖS AUSTRALIAN JA AFRIKAN ELÄINSAIRAALA PC T ELI PELIT. MUL ON NIIT PELEI.
      ON NIIT MUITA KIN! MUT SIIN SIIS ESIM
      HOIDETAAN ELÄIMII...
      JA LUETAAN ELÄIMISTÄ JOTTA VOI SAADA ENEMMÄN LAJEJA TUTKITTAVAKS!
      SIIS NE ON TOSI KIVOI MUT KATOIN NETIST ET MINKÄ IKÄSENÄ NIIST VOI TYKÄTÄ PARHAIMMILLAAN (SE OLI JOTAIN 7-12 )
      SIIN VÄHÄN NEUVVOI

    • joku tyyppi

      Mulla on kans se peli iha ok se on mul on se astraalian juttuki.

    • oguf

      Ei mikään ihmeellinen peli sitä pelattaessa päivä hurahtaa nopeasti parempiakin sen kaltasii pelejä kyllä on ois kivempi jos vois tehä leikkauksii.

    • Kerron

      Se on kiva, voit parantaa eläimiä ja leikkiä ja ruokkia niitä.

      Tavalliseen Minä Eläinlääkärinä saa
      - kaneja
      -kissoja
      -koiria
      -sikoja
      - hevosia
      -varsoja
      Jotta voit hoitaa varsoja ja hevosia sinulla pitää olla "hevos-klinikka"

      Siellä on myös kirjoja, joista voit oppia eläimistä.
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------Minä Afrikan Eläinlääkärinä on aika samanlainen. Siinä hoidetaan (en ole varma muistanko oikein)

      -mangusteja
      -maasikoja
      -norsuja
      -seeproja
      -panttereita
      -leijonia
      (muistaisin että 3/4 alimmaista ovat vauvoja)

      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------Minä Australian Eläinlääkärinä

      Minulla ei ole sitä, enkä ple pelannut sitä, mutta se on myös aika samanlainen. Siinä vain hoidetaan australian eläimiä.
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------Isoimmille eläimille (hevosille, varsoille, norsuille ja seeproille jne. Pitää ostaa oma hoito "huone" sen saat painamalla vasemmalla alhaalla olevaa ympyrää jossa on tiili muurin kuva. Sieltä sitten laajenna sairaalaa ja sitten ylhäällä on jokin (riippuen pelistä) isompi eläin. Sitten siellä lukee muistaakseni rakenna isompi klinikikka, tai ainakin jotaikin sellaista.
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------Toivottavasti minusta oli apua

    • ei vittaa

      tietöökl joku aikuinen mistä johtuu kun yritän asentaa käytettyä peliä ja asentaessa tulee ilmoitus - että tietty tiedosto - näitä tulee monta sataa joista tää ilmoitus tulee - on vain luku tyyppinen. eli peli ei asennu eli kansiion on C:lle mennyt tiedostoja ja ne on lukutyyppisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1007
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      838
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe