Suoraan suihkusta

Nimetön

Olin juuri tullut suihkusta. Olimme sopineet että poikaystäväni tulisi tänään yhdeksän jälkeen meille. Vuosikin vaihtuisi kuuden tunnin kuluttua. Ovikello soi.
"Ootpa sä ajoissa. Odota, käyn pukemassa"
Mutta Markus tarttui kädestäni kiinni ja veti minut aivan itseensä kiinni. Nielaisin ja katselin häntä silmiin.

Pian tunsinkin pehmeät huulet huulillani ja kielen suussani. Pienellä liikkellä pyyhkeni putosi. Liikahdin hieman, mutten lähtenyt tai edes nostanut pyyhettäni.

Markus nosti minut syllinsä saaden minut kikattamaan. Hän hymyili ja kantoi minut vanhempieni sängylle. Hän riisui paitansa ja istuutui päälleni.
"Tässä vieteäänkin sitten loppuilta" Hän tokaisi ja sai minut jälleen kikattamaan. Pian suutelimme taas ja hänen huulensa eksyivät kaulalleni. Aloin täristä ja hengitykseni kiihtyi. Hän suuteli ja näykki varovasti, tekemättä jälkiä.

Suljin silmäni ja voihkaisin kun hän siirtyi korvaani. Mikään ei sytyttänyt enempää kuin korvien näykkiminen ja suutelu.

Hän ujutti kätensä nännilleni ja rupesi hellästi painelemaan, saaden minut kostumaan. Hän hipaisi kielellään huuliani saaden minut värähtämään rajusti. Tunsin miten hän hymyili. Hän painoi yhtäkkiä kovaa nänniäni saaden minut äänähtämään.

Markus liikutti kätensä aivan karvoitukseni päälle ja siveli sitä.
"Sano vaan jos haluat että lopetan" Hän kuiskasi korvaani ja nuolaisi sitä. Hän odotti hetken ja kun mitään ei kuulunut ja ujutti kätensä kiusaten, hitaasti klitorikselleni. Voihkaisin hiljaa kun hän alkoi hieromaan sitä. Hän hieroi, painoi ja pyöritteli sitä sormiensa välissä.

Pikkuhiljaa tunsin orgasmin lähenevän. Hän työnsi ensin yhden sormen, ja sitten toisen. Hän alkoi naimaan minua hiljalleen, välillä nopeuttaen tahtiaan. Pian tunsin orgasmin valtaavan ruumiini ja pian makasinkin hänen vieressään huohottaen.

Kun hengitykseni oli tasaantunut, Markus riisuutui ja katsoi minua silmiin. Nyökkäsin hiljaa, tajutessani mitä hän kysyi. Pian tunsin hänen kalunsa vaginallani ja ähkähdin kivusta.
"Totut siihen pian"
Markus tokaisi ja piti sitä paikallaan antaen minun tottua siihen. Hän rupesi liikuttamaan lantiota hiljaa ja liikutin omaani hänen tahdissaan. Hiljalleen kipu alkoi hävitä ja nautinto tuli tilalle. Hän painautui päälleni ja jatkoi kaulani ja rintojeni suutelua.

Jonkin ajan kuluttua hän alkoi huohottamaan rajusti ja tunsin kuinka lämmin neste purkautui sisääni. Markus rysähti päälleni ja vierähti viereeni vetäen minut kainaloonsa.

"Nyt se on sitten virallista" Hän sanoi ja painoi huulensa huulilleni.

((pahoitteluni kirjoitusvirheistä))

11

46676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikoihin

      saapuu ja vielä kuusi tuntia
      ennen kuin vuosi vaihtuu???????????

      Ehdottaisin uudelleen kouluttautumista
      varsinkin matikan osalta.

      • Se onkin

        >>>Olin juuri tullut suihkusta. Olimme sopineet että poikaystäväni tulisi tänään yhdeksän jälkeen meille. Vuosikin vaihtuisi kuuden tunnin kuluttua. Ovikello soi.
        "Ootpa sä ajoissa. Odota, käyn pukemassa">>>

        Luultavasti kirjoittaja tarkoittaa, että klo on vielä 18, koska poikakaveri tulee "ajoissa" siis etuajassa eli kolme tuntia ennen sovittua!!


    • Nimetön.

      ja sinä voisit kultaseni opetella lukemaan :D

      Olin juuri tullut suihkusta. Olimme sopineet että poikaystäväni tulisi tänään yhdeksän jälkeen meille. Vuosikin vaihtuisi kuuden tunnin kuluttua. Ovikello soi.
      "Ootpa sä ajoissa. Odota, käyn pukemassa"

      aivan, poikaystävä tuli __ETUAJASSA__

      • Se onkin

        vaihdettu lausejärjestys olisi ollut hyvä vaihtoehto, että hänkin olisi ymmärtänyt!?

        >>>Olin juuri tullut suihkusta. Vuosikin vaihtuisi kuuden tunnin kuluttua. Olimme sopineet että poikaystäväni tulisi tänään yhdeksän jälkeen meille. Ovikello soi.
        "Ootpa sä ajoissa/Sä oot etuajassa. Odota, käyn pukemassa">>>


      • se perkele on
        Se onkin kirjoitti:

        vaihdettu lausejärjestys olisi ollut hyvä vaihtoehto, että hänkin olisi ymmärtänyt!?

        >>>Olin juuri tullut suihkusta. Vuosikin vaihtuisi kuuden tunnin kuluttua. Olimme sopineet että poikaystäväni tulisi tänään yhdeksän jälkeen meille. Ovikello soi.
        "Ootpa sä ajoissa/Sä oot etuajassa. Odota, käyn pukemassa">>>

        ... millon se tuli ja moneltako, kohan tuli että sai nussia


      • eikösniinniköjookos
        se perkele on kirjoitti:

        ... millon se tuli ja moneltako, kohan tuli että sai nussia

        Kellonaikaa ei sanottu tarkalleen.


    • tatsy

      surkeaa. tapahtumat eteni niin nopeasti ettei ehtinyt edes virittäytyä mukaan tarinan tunnelmaan (joka kyllä puuttui tästä). ensi kerralla kirjoittaessasi varaa aikaa tapahtumien tarkempaan kuvailuun ja yritä kirjoittaa tarina siten, että lukija pysyy siinä mukana.

    • kauheaa

      ""Tässä vieteäänkin sitten loppuilta" Hän tokaisi ". Asiat etenivät niin nopeasti, että tuskin ehti mennä loppuiltaa... Jos tuoloppuilta tarkoitti sitä, että vuosi vaihtuu.. Tai mitä tarkoittikin poika tuli ajoissa, loppuiltaa ei siis voinut ehtiä mennä. Tälläiset asiat tökkii, anteeksi että valitin. Ja oli todellakin mautonta.

    • ja tarkoitetut

      sanat. Ilmeisesti kirjoittaja on miespuolinen, joka on asiaa yrittänyt katsoa nais näkökulmasta. Idea hyvä, mutta toteutustapa surkea.

      Seuraavanlainen kiinnitti huomion.

      "Pian suutelimme taas ja hänen huulensa eksyivät kaulalleni."

      Kalu, jos vois kirjoittaja laittaa kuvaavamman nimen sukuelimelle, jottei tarvi arvaa kumpi työstää kulloinkin kumpaa.

    • -:)€

      Siis KAULA!!! Tiedätkö mikä se on? Pitääkö aina valittaa toisten teksteistä? Kirjottakaa ite!!!;) ja oli hyvä tarina ja kiva kun kerrot muillekkin vaikka kaikki ei näemmä välitä...;)

    • biggy12

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe