Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Esjotesin Valkoinen Hevonen

Topu

Minulla on sinulle viesti Esjotes. Palaan aiheeseen tänä yönä.

Tee matka isiesi maille, mutta kuule ensin mitä kerron.

8

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esjotes

      sheriffit ei tykkää susta. Kun sä panit vastauksesi kristinusko palstan alussa olevaan kirjoitukseeni'' paljastukset alkavat'' , se koko palsta napattiin pois juuri nenäni edestä. Ehdit mainita siitä näystäsi jossa oli Hyyppä niminen kylä ( isäni synnyinsija ) ja Schanz niminen saksalainen ( kartanonomistaja jonka palvelusväen mukana äitini juutalainen suku tuli aikanaan pohjanmaalle ) Onko sulla koneessa tuo teksti minkä kirjoitit aiemmin päivällä ? . Pyysit että antaisin siitä analyysini, olisin tehnyt sen mielelläni, mutta sheriffit tulivat väliin. ne sallivat kyllä mitä vaan etnistä rasismiin kiihotusta täällä , mutta kun ruvetaan puhumaan todella uskonnon ja uskonnollisten ilmiöiden taustavaikuttajista, eti suu poikki...Kovin suomalaista...Jos sulla on se juttu vielä, kokeile heittää tähän luonnonuskonnot palstan alkuun. Jos täällä oltaisiin vähän suvaitsevaisempia

      • seriffit

        seriffit henkilöön kattoo. kun tulee 5 valitusta, viesti lähtee. ei siinä mittään henkilökohtaista tykkäämistä tai inhoomista ole.


      • Topu

        Minä olen noita Esjotes. Noita, shamaani. Siksi tiedän mistä puhun. Älä ihmettele enempää vaan ota tieto vastaan sellaisena kun sen kuulet. Minä en tiedä mistä puhun, mutta sinä tiedät. Siis kerro se minulle.

        Esjotes. Kerroin tämän jo kertaalleen kunnes sensuuri taas kaatoi koko keskustelun. En tiedä siis, ehditkö lukea.

        Soitin itseni Alisiin. Siellä näin seuraavan näyn:
        Kuljin synkässä, soisessa metsässä kunnes tulin metsälammen rannalle. Tyyni kaunis järvi. Äkkiä sen syvyyksistä nousi liettualaisen Perkele-jumalan ja Minotauruksen kaltainen Arkkityyppi. Arkkityyppi ojensi minulle kalansaaliin, enemmän kuin jaksoin kantaa.

        ”Mikä on tämä paikka?” kysyin. Ja Arkkityyppi vastasi: ”Tämä on Kuoleman järvi, spitaalisten järvi”.

        Sitten kuljettuani taas metsässä tulin pieneen, harvaan asuttuun kylään, jonka halki kulki hiljainen tie. Tienposkessa oli talo, navetan kaltainen, täynnä vanhoja tavaroita. Talon pihassa istui mies. Ja navetassa puuhasteli nainen. Astuin sisään navettaan. Huone oli täynnä kaikenlaista vanhaa rojua, mutta keskellä huonetta oli pöytä, jolle oli asetettu messinkinen pieni veistos, Tanssiva Shiva.

        Nainen ojensi veistoksen minulle. ”Vies se pois” nainen sanoi. ”Se ei kuulu tänne. Tämä on Hyyppä, ei Intia, mutta sinulle tämä on Merkki”.

        Sitten matkasin synkkää tietä, jota kansoittivat henget. ”Antakaa minulle kourallinen viljaa” nuo henget huusivat, mutta minun oli kovetettava mieleni sillä heitä en voinut enää auttaa. Ja edelläni ratsasti valkoisella ratsulla tuo saksalainen kreivi, Hyväntekijä, Schantz nimeltään. Tiesin että mukanani oleva Tanssiva Shiva kuului tuolle kreiville, sillä hänen perillisensä olivat tuoneet sen mukanaan Intiasta.

        Vain sinä Esjotes ymmärrät mitä tämä merkitsee.

        Ota siis ratsusi ja käy. Aja isiesi maille. Matkaa läpi luonnolle pyhitetyn paikan. Ohi Muurahaisten maan ja sieltä perille. Mutta varo Karvaisten Metsäläisten maata siinä matkalla, sillä siellä uhkaa vaara, koska metsän kruunupäät kuninkaalliset ovat levottomia. Toinen tie käy ohi kahden punaisen talon, joilla molemmilla on siivet. Se tie on pidempi mutta rauhallisempi. Mutta sillä on synkkä historia.

        Käy kastautumassa yöllä järvessä, jota asuttavat spitaalisten henget ja tämän jälkeen ota ratsusi ja matkaa kohti pohjoista. Mutta ettet eksyisi, aja virran vasenta laitaa. Virta, Korpijoeksi muinoin kutsuttu, vie halki Arojen maan ja kylän jota asuttaa Pitkä Mies. Pitkän Miehen kylässä on ikivanha mestauspaikka. Kulje sen ohi kohti Ilmolan pitäjää.

        Kuljet kahden Herran Temppelin ohi, joista toinen on Kirjan kaltainen. Olet melkein perillä, kun löydät paikan, jota muinoin asutti Nenätön Mies. Ja siellä, sielllä Suuri Ymmärrys valtaa mielesi, sillä olet tullut perille. Sillä se on Veden Ruhtineen Maa. Agwén maa. Sitä tämä kaikki tarkoittaa.

        Itse en tiedä. Kerro sinä minulle.


      • jotpeses
        Topu kirjoitti:

        Minä olen noita Esjotes. Noita, shamaani. Siksi tiedän mistä puhun. Älä ihmettele enempää vaan ota tieto vastaan sellaisena kun sen kuulet. Minä en tiedä mistä puhun, mutta sinä tiedät. Siis kerro se minulle.

        Esjotes. Kerroin tämän jo kertaalleen kunnes sensuuri taas kaatoi koko keskustelun. En tiedä siis, ehditkö lukea.

        Soitin itseni Alisiin. Siellä näin seuraavan näyn:
        Kuljin synkässä, soisessa metsässä kunnes tulin metsälammen rannalle. Tyyni kaunis järvi. Äkkiä sen syvyyksistä nousi liettualaisen Perkele-jumalan ja Minotauruksen kaltainen Arkkityyppi. Arkkityyppi ojensi minulle kalansaaliin, enemmän kuin jaksoin kantaa.

        ”Mikä on tämä paikka?” kysyin. Ja Arkkityyppi vastasi: ”Tämä on Kuoleman järvi, spitaalisten järvi”.

        Sitten kuljettuani taas metsässä tulin pieneen, harvaan asuttuun kylään, jonka halki kulki hiljainen tie. Tienposkessa oli talo, navetan kaltainen, täynnä vanhoja tavaroita. Talon pihassa istui mies. Ja navetassa puuhasteli nainen. Astuin sisään navettaan. Huone oli täynnä kaikenlaista vanhaa rojua, mutta keskellä huonetta oli pöytä, jolle oli asetettu messinkinen pieni veistos, Tanssiva Shiva.

        Nainen ojensi veistoksen minulle. ”Vies se pois” nainen sanoi. ”Se ei kuulu tänne. Tämä on Hyyppä, ei Intia, mutta sinulle tämä on Merkki”.

        Sitten matkasin synkkää tietä, jota kansoittivat henget. ”Antakaa minulle kourallinen viljaa” nuo henget huusivat, mutta minun oli kovetettava mieleni sillä heitä en voinut enää auttaa. Ja edelläni ratsasti valkoisella ratsulla tuo saksalainen kreivi, Hyväntekijä, Schantz nimeltään. Tiesin että mukanani oleva Tanssiva Shiva kuului tuolle kreiville, sillä hänen perillisensä olivat tuoneet sen mukanaan Intiasta.

        Vain sinä Esjotes ymmärrät mitä tämä merkitsee.

        Ota siis ratsusi ja käy. Aja isiesi maille. Matkaa läpi luonnolle pyhitetyn paikan. Ohi Muurahaisten maan ja sieltä perille. Mutta varo Karvaisten Metsäläisten maata siinä matkalla, sillä siellä uhkaa vaara, koska metsän kruunupäät kuninkaalliset ovat levottomia. Toinen tie käy ohi kahden punaisen talon, joilla molemmilla on siivet. Se tie on pidempi mutta rauhallisempi. Mutta sillä on synkkä historia.

        Käy kastautumassa yöllä järvessä, jota asuttavat spitaalisten henget ja tämän jälkeen ota ratsusi ja matkaa kohti pohjoista. Mutta ettet eksyisi, aja virran vasenta laitaa. Virta, Korpijoeksi muinoin kutsuttu, vie halki Arojen maan ja kylän jota asuttaa Pitkä Mies. Pitkän Miehen kylässä on ikivanha mestauspaikka. Kulje sen ohi kohti Ilmolan pitäjää.

        Kuljet kahden Herran Temppelin ohi, joista toinen on Kirjan kaltainen. Olet melkein perillä, kun löydät paikan, jota muinoin asutti Nenätön Mies. Ja siellä, sielllä Suuri Ymmärrys valtaa mielesi, sillä olet tullut perille. Sillä se on Veden Ruhtineen Maa. Agwén maa. Sitä tämä kaikki tarkoittaa.

        Itse en tiedä. Kerro sinä minulle.

        Minä en tiedä mistä puhun, mutta sinä tiedät. Siis kerro se minulle.


        OKEI, MÄ PAAN TÄHÄN MUN KOMMENTIT VERSAALEILLA, SE EI OO HUUTAMISTA VAAN TARKOITETTU EROTTAMAAN SUN SANAT JA MUN SANAT... ''SIKSI TIEDÄN MISTÄ PUHUN '', SANOT... ''MINÄ EN TIEDÄ MISTÄ PUHUN'', VÄHÄN MYÖHEMMIN SANOT . SE OSOITTAA REHELLISYYTTÄ, NÖYRYYTTÄ. ET TEESKENTELE.. TIEDÄT ETTÄ TIEDÄT MUTTA ET HÄPEÄ MYÖNTÄÄ ETTET TIEDÄ..... ---- ----TIEDÄN ETTEN TIEDÄ MITÄÄN SANOI JOKU VIISAS , SOKRATES NIMELTÄÄN

        Esjotes. Kerroin tämän jo kertaalleen kunnes sensuuri taas kaatoi koko
        keskustelun. En tiedä siis, ehditkö lukea.
        EHDIN LUKEA , MUTTA KUN OLIN VASTAAMASSA , SHERIFFIT ISKI VÄLIIN JA KOKO JUTTU HÄIPYI

        Soitin itseni Alisiin. Siellä näin seuraavan näyn:
        Kuljin synkässä, soisessa metsässä kunnes tulin metsälammen rannalle.
        Tyyni kaunis järvi. Äkkiä sen syvyyksistä nousi liettualaisen
        Perkele-jumalan ja Minotauruksen kaltainen Arkkityyppi. Arkkityyppi
        ojensi minulle kalansaaliin, enemmän kuin jaksoin kantaa.
        SE OLI SAMA TYYPPI KUIN MITÄ AGWE EDUSTAA , OOTKO LUKENUT ROBERT BLYN KIRJAN RAUTAHANNU ..SIITÄ SELVIÄÄ TÄMÄ LAMMEN KUMMAJAINEN TARKEMMIN ... SE ON VILLIMIES , HERMES, JUMALTEN SANANSAATTAJA

        "Mikä on tämä paikka?" kysyin. Ja Arkkityyppi vastasi: "Tämä on
        Kuoleman järvi, spitaalisten järvi".

        Sitten kuljettuani taas metsässä tulin pieneen, harvaan asuttuun kylään,
        jonka halki kulki hiljainen tie. Tienposkessa oli talo, navetan kaltainen,
        täynnä vanhoja tavaroita.
        SE OLI MUN ISÄN KOTI HYYPÄSSÄ, SE OLI JUURI SEMMOINEN

        Talon pihassa istui mies. Ja navetassa
        puuhasteli nainen. Astuin sisään navettaan. Huone oli täynnä
        kaikenlaista vanhaa rojua, mutta keskellä huonetta oli pöytä, jolle oli
        asetettu messinkinen pieni veistos, Tanssiva Shiva.

        MÄ OLEN SHIVAN POIKA, NIIN SANOTTIIN INTIASSA

        Nainen ojensi veistoksen minulle. "Vies se pois" nainen sanoi. "Se ei
        kuulu tänne. Tämä on Hyyppä, ei Intia, mutta sinulle tämä on Merkki".

        Sitten matkasin synkkää tietä, jota kansoittivat henget. "Antakaa minulle
        kourallinen viljaa" nuo henget huusivat, mutta minun oli kovetettava
        mieleni sillä heitä en voinut enää auttaa. Ja edelläni ratsasti valkoisella
        ratsulla tuo saksalainen kreivi, Hyväntekijä, Schantz nimeltään.
        Schantz NIMINEN MIES TOI ÄITINI JUUTALAISEN SUVUN RUOTSISTA ETELÄ POHJANMAALLE JOSKUS 1800 LUVULLA

        TIEDÄT TOPU VARMAAN ETTÄ NÄISSÄ ASIOISSA AIKA ON SUHTEELLINEN KÄSITE



        Tiesin
        että mukanani oleva Tanssiva Shiva kuului tuolle kreiville, sillä hänen
        perillisensä olivat tuoneet sen mukanaan Intiasta.

        MINÄ TOIN 1906 INTIASSA PERUSTETUN SJS :N ELI SUOMEN JÄLLEENEHEYTYMISEN SEURAN TAKAISIN SUOMEEN ... NIMIMERKKINI ESJOTES
        TARKOITTAA LAUSUTTUNA LYHENNETTÄ SJS

        Vain sinä Esjotes ymmärrät mitä tämä merkitsee.

        YMMÄRRÄN MITÄ SE MERKITSEE , KYLLÄ JOO...

        Ota siis ratsusi ja käy. Aja isiesi maille. Matkaa läpi luonnolle pyhitetyn
        paikan. Ohi Muurahaisten maan ( SÄ OOT VARMASTI JOSTAIN HONKAJOEN RAJOILTA KOTOISIN , MUURAHAISTEN MAA
        SE EI VOI OLLA ENÄÄ SATTUMA, TAI SITTEN TODELLA OLET NOITA, MUURAHAISTEN KYLÄN NUORISOSEURATALO OLI PAIKKA JOSSA KÄVIN NUORENA TANSSIMASSA )

        ja sieltä perille. Mutta varo Karvaisten
        Metsäläisten maata siinä matkalla, sillä siellä uhkaa vaara, koska metsän
        kruunupäät kuninkaalliset ovat levottomia. Toinen tie käy ohi kahden
        punaisen talon, joilla molemmilla on siivet. Se tie on pidempi mutta
        rauhallisempi. Mutta sillä on synkkä historia.

        TUOTA EN YMMÄRRÄ

        Käy kastautumassa yöllä järvessä, jota asuttavat spitaalisten henget ja
        tämän jälkeen ota ratsusi ja matkaa kohti pohjoista. Mutta ettet eksyisi,
        aja virran vasenta laitaa. Virta, Korpijoeksi muinoin kutsuttu, vie halki
        Arojen maan ja kylän jota asuttaa Pitkä Mies. Pitkän Miehen kylässä on
        ikivanha mestauspaikka. Kulje sen ohi kohti Ilmolan pitäjää.

        Kuljet kahden Herran Temppelin ohi, joista toinen on Kirjan kaltainen.
        Olet melkein perillä, kun löydät paikan, jota muinoin asutti Nenätön Mies.
        Ja siellä, sielllä Suuri Ymmärrys valtaa mielesi, sillä olet tullut perille. Sillä
        se on Veden Ruhtinaan Maa. Agwén maa. Sitä tämä kaikki tarkoittaa.
        TUOTA EN YMMÄRRÄ muutoin kuin että Agwe on se pieni mies joka nousee vedestä ja kaataa tammen


      • Topu
        jotpeses kirjoitti:

        Minä en tiedä mistä puhun, mutta sinä tiedät. Siis kerro se minulle.


        OKEI, MÄ PAAN TÄHÄN MUN KOMMENTIT VERSAALEILLA, SE EI OO HUUTAMISTA VAAN TARKOITETTU EROTTAMAAN SUN SANAT JA MUN SANAT... ''SIKSI TIEDÄN MISTÄ PUHUN '', SANOT... ''MINÄ EN TIEDÄ MISTÄ PUHUN'', VÄHÄN MYÖHEMMIN SANOT . SE OSOITTAA REHELLISYYTTÄ, NÖYRYYTTÄ. ET TEESKENTELE.. TIEDÄT ETTÄ TIEDÄT MUTTA ET HÄPEÄ MYÖNTÄÄ ETTET TIEDÄ..... ---- ----TIEDÄN ETTEN TIEDÄ MITÄÄN SANOI JOKU VIISAS , SOKRATES NIMELTÄÄN

        Esjotes. Kerroin tämän jo kertaalleen kunnes sensuuri taas kaatoi koko
        keskustelun. En tiedä siis, ehditkö lukea.
        EHDIN LUKEA , MUTTA KUN OLIN VASTAAMASSA , SHERIFFIT ISKI VÄLIIN JA KOKO JUTTU HÄIPYI

        Soitin itseni Alisiin. Siellä näin seuraavan näyn:
        Kuljin synkässä, soisessa metsässä kunnes tulin metsälammen rannalle.
        Tyyni kaunis järvi. Äkkiä sen syvyyksistä nousi liettualaisen
        Perkele-jumalan ja Minotauruksen kaltainen Arkkityyppi. Arkkityyppi
        ojensi minulle kalansaaliin, enemmän kuin jaksoin kantaa.
        SE OLI SAMA TYYPPI KUIN MITÄ AGWE EDUSTAA , OOTKO LUKENUT ROBERT BLYN KIRJAN RAUTAHANNU ..SIITÄ SELVIÄÄ TÄMÄ LAMMEN KUMMAJAINEN TARKEMMIN ... SE ON VILLIMIES , HERMES, JUMALTEN SANANSAATTAJA

        "Mikä on tämä paikka?" kysyin. Ja Arkkityyppi vastasi: "Tämä on
        Kuoleman järvi, spitaalisten järvi".

        Sitten kuljettuani taas metsässä tulin pieneen, harvaan asuttuun kylään,
        jonka halki kulki hiljainen tie. Tienposkessa oli talo, navetan kaltainen,
        täynnä vanhoja tavaroita.
        SE OLI MUN ISÄN KOTI HYYPÄSSÄ, SE OLI JUURI SEMMOINEN

        Talon pihassa istui mies. Ja navetassa
        puuhasteli nainen. Astuin sisään navettaan. Huone oli täynnä
        kaikenlaista vanhaa rojua, mutta keskellä huonetta oli pöytä, jolle oli
        asetettu messinkinen pieni veistos, Tanssiva Shiva.

        MÄ OLEN SHIVAN POIKA, NIIN SANOTTIIN INTIASSA

        Nainen ojensi veistoksen minulle. "Vies se pois" nainen sanoi. "Se ei
        kuulu tänne. Tämä on Hyyppä, ei Intia, mutta sinulle tämä on Merkki".

        Sitten matkasin synkkää tietä, jota kansoittivat henget. "Antakaa minulle
        kourallinen viljaa" nuo henget huusivat, mutta minun oli kovetettava
        mieleni sillä heitä en voinut enää auttaa. Ja edelläni ratsasti valkoisella
        ratsulla tuo saksalainen kreivi, Hyväntekijä, Schantz nimeltään.
        Schantz NIMINEN MIES TOI ÄITINI JUUTALAISEN SUVUN RUOTSISTA ETELÄ POHJANMAALLE JOSKUS 1800 LUVULLA

        TIEDÄT TOPU VARMAAN ETTÄ NÄISSÄ ASIOISSA AIKA ON SUHTEELLINEN KÄSITE



        Tiesin
        että mukanani oleva Tanssiva Shiva kuului tuolle kreiville, sillä hänen
        perillisensä olivat tuoneet sen mukanaan Intiasta.

        MINÄ TOIN 1906 INTIASSA PERUSTETUN SJS :N ELI SUOMEN JÄLLEENEHEYTYMISEN SEURAN TAKAISIN SUOMEEN ... NIMIMERKKINI ESJOTES
        TARKOITTAA LAUSUTTUNA LYHENNETTÄ SJS

        Vain sinä Esjotes ymmärrät mitä tämä merkitsee.

        YMMÄRRÄN MITÄ SE MERKITSEE , KYLLÄ JOO...

        Ota siis ratsusi ja käy. Aja isiesi maille. Matkaa läpi luonnolle pyhitetyn
        paikan. Ohi Muurahaisten maan ( SÄ OOT VARMASTI JOSTAIN HONKAJOEN RAJOILTA KOTOISIN , MUURAHAISTEN MAA
        SE EI VOI OLLA ENÄÄ SATTUMA, TAI SITTEN TODELLA OLET NOITA, MUURAHAISTEN KYLÄN NUORISOSEURATALO OLI PAIKKA JOSSA KÄVIN NUORENA TANSSIMASSA )

        ja sieltä perille. Mutta varo Karvaisten
        Metsäläisten maata siinä matkalla, sillä siellä uhkaa vaara, koska metsän
        kruunupäät kuninkaalliset ovat levottomia. Toinen tie käy ohi kahden
        punaisen talon, joilla molemmilla on siivet. Se tie on pidempi mutta
        rauhallisempi. Mutta sillä on synkkä historia.

        TUOTA EN YMMÄRRÄ

        Käy kastautumassa yöllä järvessä, jota asuttavat spitaalisten henget ja
        tämän jälkeen ota ratsusi ja matkaa kohti pohjoista. Mutta ettet eksyisi,
        aja virran vasenta laitaa. Virta, Korpijoeksi muinoin kutsuttu, vie halki
        Arojen maan ja kylän jota asuttaa Pitkä Mies. Pitkän Miehen kylässä on
        ikivanha mestauspaikka. Kulje sen ohi kohti Ilmolan pitäjää.

        Kuljet kahden Herran Temppelin ohi, joista toinen on Kirjan kaltainen.
        Olet melkein perillä, kun löydät paikan, jota muinoin asutti Nenätön Mies.
        Ja siellä, sielllä Suuri Ymmärrys valtaa mielesi, sillä olet tullut perille. Sillä
        se on Veden Ruhtinaan Maa. Agwén maa. Sitä tämä kaikki tarkoittaa.
        TUOTA EN YMMÄRRÄ muutoin kuin että Agwe on se pieni mies joka nousee vedestä ja kaataa tammen

        Olen noita, mediumi, enkä ole mistään kotoisin. Vain sinä tiedät mistä minä puhun.

        Älä etsi Totuutta ulkoa, vaan palaa juurillesi, sillä et tunne niitä kyllin hyvin. Ota selvää mistä puhun. Minä en tiedä muuta kuin että kaikki on totta.

        Ja tee se matka niin et enää eksy.


      • esjotes
        Topu kirjoitti:

        Olen noita, mediumi, enkä ole mistään kotoisin. Vain sinä tiedät mistä minä puhun.

        Älä etsi Totuutta ulkoa, vaan palaa juurillesi, sillä et tunne niitä kyllin hyvin. Ota selvää mistä puhun. Minä en tiedä muuta kuin että kaikki on totta.

        Ja tee se matka niin et enää eksy.

        en tosin aio konkreettisesi suomeen enkä pohjnamaalle palata ennenkö Agwe on ottanut maan haltuunsa, mutta voihan sen tehdä shamanistisella tasolla


      • Topu
        esjotes kirjoitti:

        en tosin aio konkreettisesi suomeen enkä pohjnamaalle palata ennenkö Agwe on ottanut maan haltuunsa, mutta voihan sen tehdä shamanistisella tasolla

        Unohda jo Agwé. Tuo nimimerkki täytti tehtävänsä. Sinun on tehtävä tuo matka konkreettisesti, vasta sitten ymmärrät. Minä en nyt leiki.

        Kuka on menneisyydestäsi tuo alakuloinen hahmo, Kultahiuksinen Tyttö, lempinimeltään Rettu?


    • Tommi

      hepo ollutkaan vaaleanpunainen??? Eikä varmaan ollut kärsääkään???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe