Musta magia -keskustelualue!

Agwé

Tämä on koolle kutsu!

Kutsun kaikki mustan magian ystävät, saatananpalvojat, satanistit, thelemiitit, seksimaagikot, sethiläiset, okkultistit (nojatuoli- ja einojatuolisellaiset), old school noidat, voodootohtorit, kuoleman mysteereihin paneutuneet shamaanit, anarkistimystikot, Kalin palvojat, Pimeä Puolen Jediritarit, anonyymit ateistit, Siitoimen oppilaat, Saturnialaiset, Typhoonialaiset, Castanedalaiset, Vasemman Käden Polun kulkijat, Aghorit, Yetzidit, Tantrikat sekä muut kapinallisen elämäntien sankarit ynnä muut heerokset osallistumaan koko äänenpainollanne keskusteluun jonka olen aloittanut alueella "kehitysideat".

Pyrkimyksenäni on saada tänne Uskonto-keskustelu -alueille uusi ja oma alueensa jossa voitaisiin keskustella puhtaasti mustasta magiasta ja siihen liittyvistä asioita. Huom: Musta magia _ei_ ole luonnonuskonto!

Jos kerran anaaliseksillekin on omistettu oma alue täällä Suomi24:ssä, niin miksei sitten mustalle magialle? Ja huomatkaapa kuinka monta aluetta on varattu kristinuskosta keskustelemiseen! Kristinusko, Raamattu, Synti, Rukoilu, Rippikoulu... kyllä sinne sekaan nyt yksi alue meitä mustia maagikkojakin varten mahtuu.

28

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies savosta

      Tulen paikalle kyykkyköpöttelemällä, heti kun kerrot paikan. Olen todellinen maagikko, e.g kadotan nahka-atraimen valoa nopeammin sinne minne aurinko ei paista!

      mies savosta

      • mies savosta

        Etkä edes savosta joten turpa rullalle kääpiö!


    • Focus

      Aloita määrittelemällä magia, musta sellainen ja kenties valkoinen. Miten näet magian? Ei synny hyvää keskustelua jos kaikki puhuvat mustasta magiasta, kuitenkin tarkoittaen eri asioita.

      • Agwé

        Ei sitä kannata liian tarkasti määritellä.

        Termi Musta Magia kyllä tehokkaasti ohjaa keskustelun oikeille linjoille.

        Eikä mustasta magiasta ole olemassa mitään yhtä oikeaa käsitystä taikka totuutta. Sillä tavoin se juuri eroaa kristinuskosta ja valkoisesta magiasta. Siinä ei ole mitään sääntöjä, ja uskomuksiin suhtaudutaan kielteisesti ja omaan kokemukseen ja hikiseen työhön positiivisesti. Mustaa magiaa on niin monenlaista. Sillä on pitkät perinteet aina aikaan ennen ajanlaskumme alkua. Erilaisia mustan magian uskontoja on ollut paljon erilaisia. Jos jokin yhdistävä tekijä otetaan, niin se lienee kapinallisuus ja erottautuminen vallitsevista normeista, arvoista ja käsityksistä.

        :Agwé:


      • esjotes

        musta magia on voimankäyttöä jolla palvellaan pahaa, harmaa magia on voimankäyttöä jolla palvotaan itsekkäitä päämääriä, valkoinen magia tarkoittaa hyvän puolesta tapahtuvaa voimankäyttöä...Mutta koska herra Agwe on aukottomasti todistanut sen mistä on jo raamatussakin varoitettu , että lopun aikana musta ja valkoinen ovat sekaisi , siitä syystä meidän on syytä ottaa erittäin vakavasti puheet musta magia osaston perustamisesta ..
        Eikä mustien veljien ja siskojen ei pidä perustaa vaan chat osastoa
        vaan kokoontuia myös toisianne tapaamaan ... Paikaksi on kansainvälisesti sovittu Kiasma museoon, keskelle Hell
        sinkiä..menkää sinne kaikki tapaamaan toistanne ja kutsukaa omilla
        menetelmillämme kaikki maailman mustat voimat sinne ...Pimeyden
        tiivistymä yhdessä paikassa luo mielenkiintoisen atmosfäärin ...Se talo on tehty taiteilijoiden kokoontumista varten, kukaan ei voi estää kun valtaatte sen fiksusti, ilman suurempaa mekkalointiai


      • esjotes
        Agwé kirjoitti:

        Ei sitä kannata liian tarkasti määritellä.

        Termi Musta Magia kyllä tehokkaasti ohjaa keskustelun oikeille linjoille.

        Eikä mustasta magiasta ole olemassa mitään yhtä oikeaa käsitystä taikka totuutta. Sillä tavoin se juuri eroaa kristinuskosta ja valkoisesta magiasta. Siinä ei ole mitään sääntöjä, ja uskomuksiin suhtaudutaan kielteisesti ja omaan kokemukseen ja hikiseen työhön positiivisesti. Mustaa magiaa on niin monenlaista. Sillä on pitkät perinteet aina aikaan ennen ajanlaskumme alkua. Erilaisia mustan magian uskontoja on ollut paljon erilaisia. Jos jokin yhdistävä tekijä otetaan, niin se lienee kapinallisuus ja erottautuminen vallitsevista normeista, arvoista ja käsityksistä.

        :Agwé:

        taas narahdit. Sä oot oikeasti kristitty ...'' os jokin yhdistävä tekijä otetaan, niin se lienee
        kapinallisuus ja erottautuminen vallitsevista normeista, arvoista ja
        käsityksistä. ''' Tuo on nasaretilaisen oppia, ei saatanan... Saatana ( todellinen ) on tämän maailman ihanteiden ja arvojen mukainen,sellainen jota kaikki kunnon porvarisämmät ihailee


      • Agwé
        esjotes kirjoitti:

        taas narahdit. Sä oot oikeasti kristitty ...'' os jokin yhdistävä tekijä otetaan, niin se lienee
        kapinallisuus ja erottautuminen vallitsevista normeista, arvoista ja
        käsityksistä. ''' Tuo on nasaretilaisen oppia, ei saatanan... Saatana ( todellinen ) on tämän maailman ihanteiden ja arvojen mukainen,sellainen jota kaikki kunnon porvarisämmät ihailee

        No. Toi on oikeastaan jo imartelevaa, että sinä kutsut minua kristityksi. Menköön tällä kertaa. :-)

        Minä olen aina ollut sitä mieltä, että Jeesus oli musta maagikko, mutta kukaan ei ikinä usko...

        :Agwé:


      • esjot
        Agwé kirjoitti:

        No. Toi on oikeastaan jo imartelevaa, että sinä kutsut minua kristityksi. Menköön tällä kertaa. :-)

        Minä olen aina ollut sitä mieltä, että Jeesus oli musta maagikko, mutta kukaan ei ikinä usko...

        :Agwé:

        jos jeesus syntyisi suomen uskovaisten sekaan , HÄNTÄ PIDETTÄISIIN mustana maagikkona ja saatanapalvojana ja hän ehkä itsekkin loisi itselleen sellaisen identiteetin kuin sinä Agwe. En silti mitenkään yritä käänyttää sinua ... painele vaan tietäsi , luulen että olet riittävän luja ja päättäväinen mennäksesi sen loppuun asti. Mikä tahansa tie, joka kuljetaan loppuun asti johtaa Roomaan


      • Tellu
        Agwé kirjoitti:

        No. Toi on oikeastaan jo imartelevaa, että sinä kutsut minua kristityksi. Menköön tällä kertaa. :-)

        Minä olen aina ollut sitä mieltä, että Jeesus oli musta maagikko, mutta kukaan ei ikinä usko...

        :Agwé:

        Luin jostain että erään legendan mukaan Jeesus kykeni ihmetekoihin vasta saatuaan haltuunsa Johannes Kastajan irtonaisen pään. Saman jutun mukaan Jeesukseen taisi vieläpä mennä joku henkikin, joka sitten kaiketi häipyi kun ukko roikkui ristillä (jonka vuoksi se ruikutus Eeli eeli lama sabaktani).

        Jotkut teosofisetkin tahot muistaakseni puhuvat siitä että Jeesuksessa oli joku irtohenki koko sen ajan kun hän missiotaan harrasti. Minä kun en mitään riivaus-juttuja siedä, niin minusta tuo on yksi vastenmielisimpiä väitteitä Jeesuksesta tai kenestäkään. Johan on kumma jos ei muka pysty mihinkään OMIN VOIMIN / jumalaista Itseään toteuttaen.


      • esjotes
        Tellu kirjoitti:

        Luin jostain että erään legendan mukaan Jeesus kykeni ihmetekoihin vasta saatuaan haltuunsa Johannes Kastajan irtonaisen pään. Saman jutun mukaan Jeesukseen taisi vieläpä mennä joku henkikin, joka sitten kaiketi häipyi kun ukko roikkui ristillä (jonka vuoksi se ruikutus Eeli eeli lama sabaktani).

        Jotkut teosofisetkin tahot muistaakseni puhuvat siitä että Jeesuksessa oli joku irtohenki koko sen ajan kun hän missiotaan harrasti. Minä kun en mitään riivaus-juttuja siedä, niin minusta tuo on yksi vastenmielisimpiä väitteitä Jeesuksesta tai kenestäkään. Johan on kumma jos ei muka pysty mihinkään OMIN VOIMIN / jumalaista Itseään toteuttaen.

        mä jatkan matkaani kohti egyptiä... koipi parani ja tässä netissä alkoi tulla agressiivisia kirjoituksia likaa.. mä en viitti kunnella vittuiluja a la Turha


      • Focus
        Agwé kirjoitti:

        Ei sitä kannata liian tarkasti määritellä.

        Termi Musta Magia kyllä tehokkaasti ohjaa keskustelun oikeille linjoille.

        Eikä mustasta magiasta ole olemassa mitään yhtä oikeaa käsitystä taikka totuutta. Sillä tavoin se juuri eroaa kristinuskosta ja valkoisesta magiasta. Siinä ei ole mitään sääntöjä, ja uskomuksiin suhtaudutaan kielteisesti ja omaan kokemukseen ja hikiseen työhön positiivisesti. Mustaa magiaa on niin monenlaista. Sillä on pitkät perinteet aina aikaan ennen ajanlaskumme alkua. Erilaisia mustan magian uskontoja on ollut paljon erilaisia. Jos jokin yhdistävä tekijä otetaan, niin se lienee kapinallisuus ja erottautuminen vallitsevista normeista, arvoista ja käsityksistä.

        :Agwé:

        "Ei sitä kannata liian tarkasti määritellä."
        Ei _liian_ ja tuskin se onnistuisikaan.

        "Termi Musta Magia kyllä tehokkaasti ohjaa keskustelun oikeille linjoille."
        Mahdollisesti

        "Eikä mustasta magiasta ole olemassa mitään yhtä oikeaa käsitystä taikka totuutta."
        Lause on aseteltu niin, että minä olisin sitä mieltä, että tämmöinen yksi oikea -käsitys olisi olemassa.

        Tästä päästäänkin aiemman viestini pointtiin: Kun aloitat keskustelun aiheesta mistä juuri näitä eriäviä katsomuksia löytyy on ensiarvoisen tärkeää kertoa kuinka Sinä miellät mustan magian. En lyödä viestistä vastausta kysymykseen mitä musta magia tässä yhteydessä tarkoittaa. Säännötöntä? Ei kerro kovin paljon. Ehkä yhtenä tärkeänä asiana tässä voisi pitää sitä miksi mustaa magiaa harjoitetaan. Vahingoittamiseen? Kerro itse.


      • Agwé
        Focus kirjoitti:

        "Ei sitä kannata liian tarkasti määritellä."
        Ei _liian_ ja tuskin se onnistuisikaan.

        "Termi Musta Magia kyllä tehokkaasti ohjaa keskustelun oikeille linjoille."
        Mahdollisesti

        "Eikä mustasta magiasta ole olemassa mitään yhtä oikeaa käsitystä taikka totuutta."
        Lause on aseteltu niin, että minä olisin sitä mieltä, että tämmöinen yksi oikea -käsitys olisi olemassa.

        Tästä päästäänkin aiemman viestini pointtiin: Kun aloitat keskustelun aiheesta mistä juuri näitä eriäviä katsomuksia löytyy on ensiarvoisen tärkeää kertoa kuinka Sinä miellät mustan magian. En lyödä viestistä vastausta kysymykseen mitä musta magia tässä yhteydessä tarkoittaa. Säännötöntä? Ei kerro kovin paljon. Ehkä yhtenä tärkeänä asiana tässä voisi pitää sitä miksi mustaa magiaa harjoitetaan. Vahingoittamiseen? Kerro itse.

        No eiköhän mustan magian peruskivi ole aina ollut sellaisessa Faustilaisessa asenteessa, että "Minun tahtoni toteutukoon" ja "Minulla on Voima" sen sijaan että "Sinun tahtosi toteutukoon" ja "Sinun on Voima". Tässä on mielestäni aivan riittävä määritelmä, ja tämäkin on hiukan liian tiukka. Musta magia on vastakohta opeille, jotka vannovat kuuliaisuutta Jumalalle, Horoskoopeille ja Amerikan Presidentille, eli jotka luovuttavat pois oman tahdon, halun tietää ja halun kehittyä ja tulla voimakkaaksi. Toisaalta onhan mustilla maagikoilla kautta historian ollut tapana tehdä sopimuksia ulkopuolisten voimien kanssa, kuten nyt vaikkapa siinä Faustissa on tämä Mephistofeles.

        Se on sitten jokaisen oma asia haluaako parantaa vai vahingoittaa. Onko vaikkapa eläimen syöminen lounaaksi vahingoittamista ja siten mustaa magiaa? Entä hyttysen tappaminen? Entä jonkun ihmisen lyöminen kasvoihin? Tämä on epämääräinen kysymys joka ei millään tavoin edistä mustan magian määrittelyä.

        :Agwé:


      • Focus
        Agwé kirjoitti:

        No eiköhän mustan magian peruskivi ole aina ollut sellaisessa Faustilaisessa asenteessa, että "Minun tahtoni toteutukoon" ja "Minulla on Voima" sen sijaan että "Sinun tahtosi toteutukoon" ja "Sinun on Voima". Tässä on mielestäni aivan riittävä määritelmä, ja tämäkin on hiukan liian tiukka. Musta magia on vastakohta opeille, jotka vannovat kuuliaisuutta Jumalalle, Horoskoopeille ja Amerikan Presidentille, eli jotka luovuttavat pois oman tahdon, halun tietää ja halun kehittyä ja tulla voimakkaaksi. Toisaalta onhan mustilla maagikoilla kautta historian ollut tapana tehdä sopimuksia ulkopuolisten voimien kanssa, kuten nyt vaikkapa siinä Faustissa on tämä Mephistofeles.

        Se on sitten jokaisen oma asia haluaako parantaa vai vahingoittaa. Onko vaikkapa eläimen syöminen lounaaksi vahingoittamista ja siten mustaa magiaa? Entä hyttysen tappaminen? Entä jonkun ihmisen lyöminen kasvoihin? Tämä on epämääräinen kysymys joka ei millään tavoin edistä mustan magian määrittelyä.

        :Agwé:

        "Musta magia on vastakohta opeille, jotka vannovat kuuliaisuutta Jumalalle, Horoskoopeille ja Amerikan Presidentille"
        Amerikalla ei ole presidenttiä ja hyvä niin :)

        "Onko vaikkapa eläimen syöminen lounaaksi vahingoittamista ja siten mustaa magiaa? Entä hyttysen tappaminen? Entä jonkun ihmisen lyöminen kasvoihin? Tämä on epämääräinen kysymys joka ei millään tavoin edistä mustan magian määrittelyä."
        Eläimen syöminen, hyttysen tappaminen ja ihmisen lyöminen eivät ole _pelkiltään_ magiaa. Hyttysen tappaminen esim. siinä tapauksessa olisi, jos samalla visualisoisi vihamiehensä kuoleman (huom. tämä lause kertoo omista käsityksistäni mustasta magiasta). En halua 'edistää mustan magian määrittelyä' vain saada jonkun linjauksen jonka pohjalta voidaan käydä rakentavaa keskustelua mustasta magiasta.

        Kuten tuossa aiemmin tuli ilmi, itse miellän mustan magian vahingoittamisena (esim. elämän vahingoittamisena). Musta magia on mielestäni myös vapaa kaikista säännöistä (kuten sinäkin taisit todeta), ehkä yksi sääntö on olemassa: Tee mitä tahdot. Tällainen ajattelutapa on suorastaan pelottava: Musta maagi sinkoaa kirouksia ympärilleen ilman, että niiden seuraukset häntä hetkauttaisivat. Jos saisit kuulla, että naapurisi, musta maagikko, aikoo kirota työtoverinsa siksi, koska tämä oli vienyt ylennyksen hänen nenänsä edestä, olisiko tämä mielestäsi oikein? Kokisitko kenties tarvetta tehdä asialle jotain?


      • Agwé
        Focus kirjoitti:

        "Musta magia on vastakohta opeille, jotka vannovat kuuliaisuutta Jumalalle, Horoskoopeille ja Amerikan Presidentille"
        Amerikalla ei ole presidenttiä ja hyvä niin :)

        "Onko vaikkapa eläimen syöminen lounaaksi vahingoittamista ja siten mustaa magiaa? Entä hyttysen tappaminen? Entä jonkun ihmisen lyöminen kasvoihin? Tämä on epämääräinen kysymys joka ei millään tavoin edistä mustan magian määrittelyä."
        Eläimen syöminen, hyttysen tappaminen ja ihmisen lyöminen eivät ole _pelkiltään_ magiaa. Hyttysen tappaminen esim. siinä tapauksessa olisi, jos samalla visualisoisi vihamiehensä kuoleman (huom. tämä lause kertoo omista käsityksistäni mustasta magiasta). En halua 'edistää mustan magian määrittelyä' vain saada jonkun linjauksen jonka pohjalta voidaan käydä rakentavaa keskustelua mustasta magiasta.

        Kuten tuossa aiemmin tuli ilmi, itse miellän mustan magian vahingoittamisena (esim. elämän vahingoittamisena). Musta magia on mielestäni myös vapaa kaikista säännöistä (kuten sinäkin taisit todeta), ehkä yksi sääntö on olemassa: Tee mitä tahdot. Tällainen ajattelutapa on suorastaan pelottava: Musta maagi sinkoaa kirouksia ympärilleen ilman, että niiden seuraukset häntä hetkauttaisivat. Jos saisit kuulla, että naapurisi, musta maagikko, aikoo kirota työtoverinsa siksi, koska tämä oli vienyt ylennyksen hänen nenänsä edestä, olisiko tämä mielestäsi oikein? Kokisitko kenties tarvetta tehdä asialle jotain?

        Minusta nämä ovat juuri sellaisia kysymyksiä, joita siellä musta magia -alueella voitaisiin alkaa pohtimaan ja selvittämään, kunhan sellainen ensin saadaan. Sitä vartenhan minä sen musta magia -alueen tahdon, että voitaisiin keskustella siitä, mitä se musta magia on. Eh!?

        Itse en yleensä hirveästi kirouksia langettele. Pyrin optimoimaan energiankäyttöni, ja yleensä psykologinen aikido toimii paremmin kuin kiroaminen. Fyysisen hyökkääjän voi kampittaa, ja psykologisen hyökkääjän voi kampittaa psykologisin keinoin, niin että hän satuttaa itse itseään. Se on todella kieroa noituutta se. Osaahan nyt jokainen kuusivuotiaskin kiroilla ja vaikka kirotakin, mutta ei se välttämättä mitään kovinkaan hienostunutta mustaa magiaa ole.

        :Agwé:


      • melinda
        Agwé kirjoitti:

        Minusta nämä ovat juuri sellaisia kysymyksiä, joita siellä musta magia -alueella voitaisiin alkaa pohtimaan ja selvittämään, kunhan sellainen ensin saadaan. Sitä vartenhan minä sen musta magia -alueen tahdon, että voitaisiin keskustella siitä, mitä se musta magia on. Eh!?

        Itse en yleensä hirveästi kirouksia langettele. Pyrin optimoimaan energiankäyttöni, ja yleensä psykologinen aikido toimii paremmin kuin kiroaminen. Fyysisen hyökkääjän voi kampittaa, ja psykologisen hyökkääjän voi kampittaa psykologisin keinoin, niin että hän satuttaa itse itseään. Se on todella kieroa noituutta se. Osaahan nyt jokainen kuusivuotiaskin kiroilla ja vaikka kirotakin, mutta ei se välttämättä mitään kovinkaan hienostunutta mustaa magiaa ole.

        :Agwé:

        ..kiroamisesta sen verran vaikka se luetaan yleensä mustaan magiaan, pahoille pimeille voimille..niin pyydän huomioimaan että poikkeuksiakin on. Sillä voidaan saada tavallaan myös hyvääkin aikaan. Katsokaas kun ehkä yhden henkilön kiroaminen pelastaa monta muuta.. En kiroa ihmisiä (enkä muutakaan), mutta kerran oli melkeinpä pakko.. muiden takia.. Se ei ollut kivaa, mutta mitä minulle tapahtui ei saa tapahtua enää muille..niin moni on kärsinyt jo..


    • aivan

      saako seksiä?

      • Agwé

        Tottakai. Seksi kuuluu olennaisesti mustaan magiaan. Varsinkin kaikenlainen irstailu ja tabujen rikkominen.

        :Agwé:


    • tulikivi

      mä en kyllä ymmärrä tuota ajatusta mustasta magiasta.
      tarkoitatteko mustaa magiaa siinä mielessä, että voimat saataisiin joltain paholaisolennolta ja käytettäisiinkin "pahoihin" eli satuttaviin ja tuhoaviin asioihin?

      omasta mielestäni on olemassa vain yhden väristä magiaa, jonka voima/energia tulee samasta paikasta. on vain itsestä kiinni kuinka tuota käyttää. pahoja, satuttavia asioita tekevälle maksu teoista on lopulta edessä, ehkäpä kalliimpanakin.

      korjatkaa nyt näitä käsityksiäni "mustan magian ystävät", jos olen väärässä.

      • Agwé

        Musta väri käsitetään aika yleisesti joksikin, joka kuvaa pimeyttä, sekä kiellettyjä ja pelottavia asioita, joten se soveltuu hyvin tähän.

        Tietysti eri kulttuureissa väreillä on eri merkitys. Haitilla valkoinen on pahuuden väri ja egyptissä se on punainen.

        En minä näitä värejä ole päättänyt, mutta koska vallitsevan kulttuurin käyttämää kieltä on niin vaikea muuttaa, minä tyydyn puhumaan mustasta magiasta. Se viestii hyvin sitä, että kysymys on jostain muusta kuin yrttiteen juomisesta ja ufojen rakkaudesta spekuloimisesta.

        :Agwé:


      • Tellu
        Agwé kirjoitti:

        Musta väri käsitetään aika yleisesti joksikin, joka kuvaa pimeyttä, sekä kiellettyjä ja pelottavia asioita, joten se soveltuu hyvin tähän.

        Tietysti eri kulttuureissa väreillä on eri merkitys. Haitilla valkoinen on pahuuden väri ja egyptissä se on punainen.

        En minä näitä värejä ole päättänyt, mutta koska vallitsevan kulttuurin käyttämää kieltä on niin vaikea muuttaa, minä tyydyn puhumaan mustasta magiasta. Se viestii hyvin sitä, että kysymys on jostain muusta kuin yrttiteen juomisesta ja ufojen rakkaudesta spekuloimisesta.

        :Agwé:

        Musta on musta koska siinä ei ole mitään värejä. Sikäli sopinee siis vapauden symboliksi.

        Itseäni kiinnostaa vastaavassa mielessä LÄPINÄKYVÄ (transparentti?) mutta sehän ei myöskään ole väri senkään vertaa kuin musta... Ja tuskin sentään lähtisin singerillä nyhertämään rituaalikuteita muovipusseista... Äh. En harrasta rituaaliroinaa, tosin se tikari-juttu toisaalla kuulosti mielenkiintoiselta.


      • Agwé
        Tellu kirjoitti:

        Musta on musta koska siinä ei ole mitään värejä. Sikäli sopinee siis vapauden symboliksi.

        Itseäni kiinnostaa vastaavassa mielessä LÄPINÄKYVÄ (transparentti?) mutta sehän ei myöskään ole väri senkään vertaa kuin musta... Ja tuskin sentään lähtisin singerillä nyhertämään rituaalikuteita muovipusseista... Äh. En harrasta rituaaliroinaa, tosin se tikari-juttu toisaalla kuulosti mielenkiintoiselta.

        Minulle musta on vapauden symboli, koska musta edustaa pimeää. Pimeässä mikä tahansa on mahdollista, siellä voi olla mitä tahansa. Et koskaan voi tietää etukäteen, et tutkimalla tai analysoimalla. On vain mentävä sinne pimeään katsomaan, astuttava rajan yli tuntemattomaan ja koettava kaikki suoraan. Musta edustaa siis myös uutuutta ja tuntemattomuutta (naguaalia).

        Ei värisymboliikkaa ole pakko käyttää, mutta musta magia on jo niin vakiintunut termi, että puutteineenkin minä hyväksyn sen ihan mielelläni.

        :Agwé:


    • Agwé

      Olet tässä: Suomi24-etusivu > Keskustelu > Uskonto > Luonnonuskonnot > Musta magia


      Sisältö
      Kaikki keskustelut
      Autot & liikenne
      Café
      Elokuvat
      Harrastukset
      Horoskoopit
      Huuhaa
      Hyvinvointi
      Julkkikset
      Kaupungit
      Kehitysideat
      Kirjat & novellit
      Koti & rakentaminen
      Kännykät
      Laki & rikos
      Lemmikit
      Maailman menoa
      Matkailu
      Moottoripyörät
      Musiikki
      Nuoret
      Opiskelu
      Pelit
      Politiikka
      Ruoka & juoma
      Seksi
      Seksinovellit
      Suhteet
      Taide & kulttuuri
      Talous & raha
      Tietotekniikka
      Tori - Myydään
      Tori - Ostetaan
      Tv & radio
      Työpaikat
      Urheilu & kuntoilu
      Uskonto
      Veneily
      Vitsit
      Yhteiskunta
      Äidit & isät
      Ohjeet

      Linkkejä

      Hae internetistä:







      Uskonto Lisää keskusteluja
      Arvot ja etiikka Ateismi Evoluutio ja kreationismi
      Herätysliikkeet Idän uskonnot Islam
      Juutalaisuus Kristinusko Luonnonuskonnot
      Mitä kuoleman jälkeen? Raamattu Rippikoulu ja Prometheusleiri
      Rukoukset Synti Uskonto
      Yliluonnolliset ilmiöt


      --------------------------------------------------------------------------------

      Tähän voit kirjoittaa viestisi.
      Otsikko, Nimimerkki ja Viesti ovat pakollisia.
      Sähköposti on vapaaehtoinen.

      Keskusteluissa ei saa:

      Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
      Kirjoittaa rasistisia tekstejä
      Kirjoittaa tai kuvata karkeaa pornografiaa
      Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
      Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja
      Lue tarkemmat keskustelun ohjeet ennen kuin kirjoitat viestin.

      Uskonto > Luonnonuskonnot > Musta magia -keskustelualue!
      --------------------------------------------------------------------------------

      Nimimerkki:

      Otsikko:

      Sähköposti:


      Viesti:





      Musta magia -keskustelualue!
      Kirjoittanut: Agwé, 3.7.2003 klo 15.59

      Tämä on koolle kutsu!

      Kutsun kaikki mustan magian ystävät, saatananpalvojat, satanistit, thelemiitit, seksimaagikot, sethiläiset, okkultistit (nojatuoli- ja einojatuolisellaiset), old school noidat, voodootohtorit, kuoleman mysteereihin paneutuneet shamaanit, anarkistimystikot, Kalin palvojat, Pimeä Puolen Jediritarit, anonyymit ateistit, Siitoimen oppilaat, Saturnialaiset, Typhoonialaiset, Castanedalaiset, Vasemman Käden Polun kulkijat, Aghorit, Yetzidit, Tantrikat sekä muut kapinallisen elämäntien sankarit ynnä muut heerokset osallistumaan koko äänenpainollanne keskusteluun jonka olen aloittanut alueella "kehitysideat".

      Pyrkimyksenäni on saada tänne Uskonto-keskustelu -alueille uusi ja oma alueensa jossa voitaisiin keskustella puhtaasti mustasta magiasta ja siihen liittyvistä asioita. Huom: Musta magia _ei_ ole luonnonuskonto!

      Jos kerran anaaliseksillekin on omistettu oma alue täällä Suomi24:ssä, niin miksei sitten mustalle magialle? Ja huomatkaapa kuinka monta aluetta on varattu kristinuskosta keskustelemiseen! Kristinusko, Raamattu, Synti, Rukoilu, Rippikoulu... kyllä sinne sekaan nyt yksi alue meitä mustia maagikkojakin varten mahtuu.



      Mainoksia


      Kiitos kaikille jotka yrititte saada selkoa mitä yllä olevalla tarkoitetaan. Ei mitään. 8¤]



      --------------------------------------------------------------------------------
      Suomi24 on osa Eniroa Etusivu | Mainosta | Palaute | Opastus

      • Agwé

        Nyt on kyllä jollakin tainnut mennä pasmat vähän sekaisin. Olen kyllä imarreltu että pidät nimimerkistäni ja käytät sitä, mutta en mielestäni ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Kutsuni lähettämistä kolmelle eri alueelle tuskin voi vielä kutsua massapostitukseksi, vaan pikemminkin kyse oli tarkka-ammunnasta, sillä valitsin alueet sen perusteella, mistä löytäisin todennäköisimmin ateisteja, satanisteja, noitia ynnämuita. Massapostitus tarkoittaa sitä, että lähettää jotain paskaa kymmenille eri alueille riippumatta siitä onko sillä mitään tekemistä niiden aihepiirin kanssa.

        En myöskään ole pilkannut ketään taikka syyllistynyt rasismiin, joten jos sinulla vielä oli jokin pointti tuossa, niin ole hyvä ja kerro.

        :Agwé:


      • NadrealiaTheWitch
        Agwé kirjoitti:

        Nyt on kyllä jollakin tainnut mennä pasmat vähän sekaisin. Olen kyllä imarreltu että pidät nimimerkistäni ja käytät sitä, mutta en mielestäni ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Kutsuni lähettämistä kolmelle eri alueelle tuskin voi vielä kutsua massapostitukseksi, vaan pikemminkin kyse oli tarkka-ammunnasta, sillä valitsin alueet sen perusteella, mistä löytäisin todennäköisimmin ateisteja, satanisteja, noitia ynnämuita. Massapostitus tarkoittaa sitä, että lähettää jotain paskaa kymmenille eri alueille riippumatta siitä onko sillä mitään tekemistä niiden aihepiirin kanssa.

        En myöskään ole pilkannut ketään taikka syyllistynyt rasismiin, joten jos sinulla vielä oli jokin pointti tuossa, niin ole hyvä ja kerro.

        :Agwé:

        Mikset tekisi toiselle sivulle foorumia, esim. Bravenet tai Msn.groups?
        Perustaisit maagien centrumin.. olisi sellainen tarpeellinen..

        T: [email protected]


      • Agwé
        NadrealiaTheWitch kirjoitti:

        Mikset tekisi toiselle sivulle foorumia, esim. Bravenet tai Msn.groups?
        Perustaisit maagien centrumin.. olisi sellainen tarpeellinen..

        T: [email protected]

        Mielestäni tämä Suomi24 olisi ihanteellinen paikka. Tämä lienee nimittäin Suomen suosituin keskustelupaikka, ja täällä on eniten ihmisiä. Pienten piirien keskustelupalstoja on ihan riittämiin (ainakin englanniksi) mutta yhtäkään kunnon koko kansan magia-aluetta ei oikein ole.

        Sen takia Suomi24.


      • Nadrealia
        Agwé kirjoitti:

        Mielestäni tämä Suomi24 olisi ihanteellinen paikka. Tämä lienee nimittäin Suomen suosituin keskustelupaikka, ja täällä on eniten ihmisiä. Pienten piirien keskustelupalstoja on ihan riittämiin (ainakin englanniksi) mutta yhtäkään kunnon koko kansan magia-aluetta ei oikein ole.

        Sen takia Suomi24.

        Niinpä. Sellaisia pikkufoorumeita on vaikee löytää..
        En tiedä yhtäkään suomenkielistä magiasivua.. sillain hienoo.. Venäjässähän on toi nekromantia, noituus ym. melkein kansanuskoa tai jtn.. helppo löytää sit sielt.. :) jos osaa kieltä.
        Itse luin aiheesta ee.. 4 vuotta tai 5, mut päässä vieläkin tyhjää..plaah.
        Missä ois suomalaisia sivuja paitsi vasemman polun ja pakanaverkko, tai wicca..
        Jtn "underground"- sivuja..? Kun mul on sellainen käsitys, et saatananpalvojat, mustat maagit ja adeptit eivät oikein viihdy netissä.. tai sitten en tiedä mistä etsiä..:(
        Satanistejä on näkynyt.. ja wiccoja..


      • Agwé
        Nadrealia kirjoitti:

        Niinpä. Sellaisia pikkufoorumeita on vaikee löytää..
        En tiedä yhtäkään suomenkielistä magiasivua.. sillain hienoo.. Venäjässähän on toi nekromantia, noituus ym. melkein kansanuskoa tai jtn.. helppo löytää sit sielt.. :) jos osaa kieltä.
        Itse luin aiheesta ee.. 4 vuotta tai 5, mut päässä vieläkin tyhjää..plaah.
        Missä ois suomalaisia sivuja paitsi vasemman polun ja pakanaverkko, tai wicca..
        Jtn "underground"- sivuja..? Kun mul on sellainen käsitys, et saatananpalvojat, mustat maagit ja adeptit eivät oikein viihdy netissä.. tai sitten en tiedä mistä etsiä..:(
        Satanistejä on näkynyt.. ja wiccoja..

        Hyvä kysymys, että mistä tuollaisen listan löytäisi. En tiedä. Ainoat järkevät listat joilla olen itse ollut ovat kaikki olleet suljettuja vain jonkin tietyn sisäpiirin jäsenille, joiden kesken voi puhua luottamuksellisesti. Itse ratkaisin ongelman liittymällä sellaiseen ryhmään. Tietysti jos on onnekas ja löytää hyviä kollegoita jostakin niin heidän kanssaan voi itsekin perustaa oman forumin.

        :A:


    • Tommi

      teille palsta: "huuhaa"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe