Kaunis Kuningatar

Ylväs

ja vaikutusvaltainen ja hääpukukin niin valtaisan kaunis!

10

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?+?+?+?

      Olisi ollut mukavaa nähdä nuo kaksi yhdessä, puku ja kuningatar, vasta sitten olisin voinut ottaa kantaa tuohon kauneuteen ?

      • uudempaa


      • mun mielipide.
        uudempaa kirjoitti:

        kuvaa Todellisesta Kuningattaresta!

        http://members.fortunecity.com/verenad/swedenfamily.html

        Kyllä noi Ruotsin Kuninkaalliset ovat vaan hienoa väkeä ja tosi hyvännäköisiäkin. Onneksi ovat kiertäneet kaikki skandaalit kaukaa. Sekin jo kertoo heidän korkeasta moraalistaan sekä sivistyksestä.

        Mielestäni tuo heidän sivistys sekä hieno luonne säteilee heistä tuolla komealla ja tyylikkäällä ulkomuodolla sekä ylväällä käytöksellä.

        Tietysti on ISO ero leikkiä höpöhöpöpalstan prinsessaa. Tietysti on hyvä päämäärä tavoitella tuollaista. Mutta -- PITKÄ -- on matka.


      • oikeella ja feikillä

      • tottakait
        majorica kirjoitti:

        mahtaakohan olla palstalaisten tekemät?

        Tai muuten vaan huutonetistä tilatut ?

        Relaa jo vähä. Uskoksä ihan oikeesti kaiken, mitä sä tälläkin palstalla luet ? - Koita kasvaa aikuiseksi joka suhteessa.


      • tottakait kirjoitti:

        Tai muuten vaan huutonetistä tilatut ?

        Relaa jo vähä. Uskoksä ihan oikeesti kaiken, mitä sä tälläkin palstalla luet ? - Koita kasvaa aikuiseksi joka suhteessa.

        kehitä sinä vähän huumorintajuasi siitä edestä ;-)))


      • tottakait.
        majorica kirjoitti:

        kehitä sinä vähän huumorintajuasi siitä edestä ;-)))

           sovittu....
        majorica 2.1.2008 klo 20.17
           kehitä sinä vähän huumorintajuasi siitä edestä ;-)))

        Minulla ON huumorintajua: siinäkin voitan sinut RINNANMITALLA !


      • tottakait. kirjoitti:

           sovittu....
        majorica 2.1.2008 klo 20.17
           kehitä sinä vähän huumorintajuasi siitä edestä ;-)))

        Minulla ON huumorintajua: siinäkin voitan sinut RINNANMITALLA !

        just sanoit ettei kaikkea pidä uskoa ;-)))


      • oikeella ja feikillä kirjoitti:

        Vai mitäs ootte mieltä?

        Pääseks palstalle tällä edes prinsessaks

        http://www.dvdnet.fi/catalog/images/sopivastilihava.jpg

        Kyllä minun mielestäni pääsee :O)

        Minusta on kiva katsella iloista,itseensä tyytyväisen näköistä ihmistä,"sisäistä kuningatarta":O)

        Kun on rahaa,niin toiset pystyy taas vaikuttamaan sillä,ulkomuotoonsa,jos haluaa,vaikka "nuorentamalla" itseään.

        Minä arvostan vaan enemmän sisäistä kauneutta,ja niitä,jotka myös uskaltavat ja haluavat vanhetakkin tuunaamatta itseään ;)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe