Millainen auto? Wikipedioissa oli jotain juttua, mutta Suomen osalta ei juuri mitään. Laguna I:n edeltäjä.
R21 kommentteja
7
724
Vastaukset
- rellunpippana
Tulihan tuommoisella aikoinaan ajettua 170 000 km ja 8 vuotta. 1,7 l kaasarikone ja 4-ovinen sedan. Olihan noita 2,0 - koneellakin ja 5-ovisena ja farmarina. Sitten vielä se 7 hengen farmari Nevada. Onhan noita vielä liikenteessäkin. 1,7 kaasarikone oli ihmeen pieniruokainen ja sitkeävääntöinen. Lagunan edeltäjä ja nykyän Lagunan omistajana sanoisin, että vähemmillä ongelmilla 21:llä pääsi, vaikka oli siinäkin pikkuvikoja, mutta ei koskaan mitään isompaa. Ruostui ne kyllä herkemmin kuin nykyiset Rellut.
Itselläni oli 21 Nevada Familiale 1,7 koneella ja 7 hengen penkeillä. Matkaa kertyi kahdeksassa vuodessa noin 200 tkm. Ainoan kerran kun meinasi jättää tielle, oli kun herätevirtajohto katkesi. Työntöavulla siitä selvittiin. Auto ruostui takaovien kohdalta helmoista läpi, muualla en ruostetta havainnut.Tykkäsin autosta kovasti, itse asiassa enemmän kuin nykyisestä GS:stä. Vai kultaako aika muistot?
- ollut
voisi sanoa että vähävikainen oli. vm. 90 ja 260tkm tuli mittariin, yksi tyyppi vika niissä oli eli lämmityslaitteen kytkin menee, ainakin vanhemmassa kopassa. Muuten pääsi normi huolloilla.
Tosi lämmin auto talvella, jos on kupari kennolla.
Facelift malli parempi tuli 90 jälkeen.
Korit varmaan nyt jo aika lopussa, jos ei ole suojattu...
Turbolla 2.0 4x4 oli aika kiva kulkemaan...- Tuplamegane
Kosketinpinnat vaan karstautuivat ja lakkasivat johtamasta virtaa. Muutaman kerran puhdistin. Moisen homman joutui tekemään useampiakin kertoja vuodessa. Sitten paloi pinna ja päällystin kosketinpinnat tinalla. Ongelmat loppuivat tähän.
- Göggels
Jep mulla oli vm 87 1.7 GTS ja tosi mukava auto ajaa oli se. Päihitti jousituksen/ajomelun kannalta monet 10v uudemmat autot selvästi.
Etupää on R21:ssä raskas joten pallonivelten uusimista riittää. Ruoste kannattaa myös katsoa miten helmat ja varsinkin takapään lokarit on kestänyt.
Mitään pikkuvikoja/sähkövikoja ei ainakaan minulla ollut. Kulutukseltaan teholtaa parhaimmistoa mitä on olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041