R21 kommentteja

utöb

Millainen auto? Wikipedioissa oli jotain juttua, mutta Suomen osalta ei juuri mitään. Laguna I:n edeltäjä.

7

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rellunpippana

      Tulihan tuommoisella aikoinaan ajettua 170 000 km ja 8 vuotta. 1,7 l kaasarikone ja 4-ovinen sedan. Olihan noita 2,0 - koneellakin ja 5-ovisena ja farmarina. Sitten vielä se 7 hengen farmari Nevada. Onhan noita vielä liikenteessäkin. 1,7 kaasarikone oli ihmeen pieniruokainen ja sitkeävääntöinen. Lagunan edeltäjä ja nykyän Lagunan omistajana sanoisin, että vähemmillä ongelmilla 21:llä pääsi, vaikka oli siinäkin pikkuvikoja, mutta ei koskaan mitään isompaa. Ruostui ne kyllä herkemmin kuin nykyiset Rellut.

      • Itselläni oli 21 Nevada Familiale 1,7 koneella ja 7 hengen penkeillä. Matkaa kertyi kahdeksassa vuodessa noin 200 tkm. Ainoan kerran kun meinasi jättää tielle, oli kun herätevirtajohto katkesi. Työntöavulla siitä selvittiin. Auto ruostui takaovien kohdalta helmoista läpi, muualla en ruostetta havainnut.Tykkäsin autosta kovasti, itse asiassa enemmän kuin nykyisestä GS:stä. Vai kultaako aika muistot?


    • ollut

      voisi sanoa että vähävikainen oli. vm. 90 ja 260tkm tuli mittariin, yksi tyyppi vika niissä oli eli lämmityslaitteen kytkin menee, ainakin vanhemmassa kopassa. Muuten pääsi normi huolloilla.
      Tosi lämmin auto talvella, jos on kupari kennolla.
      Facelift malli parempi tuli 90 jälkeen.
      Korit varmaan nyt jo aika lopussa, jos ei ole suojattu...
      Turbolla 2.0 4x4 oli aika kiva kulkemaan...

      • Tuplamegane

        Kosketinpinnat vaan karstautuivat ja lakkasivat johtamasta virtaa. Muutaman kerran puhdistin. Moisen homman joutui tekemään useampiakin kertoja vuodessa. Sitten paloi pinna ja päällystin kosketinpinnat tinalla. Ongelmat loppuivat tähän.


    • Göggels

      Jep mulla oli vm 87 1.7 GTS ja tosi mukava auto ajaa oli se. Päihitti jousituksen/ajomelun kannalta monet 10v uudemmat autot selvästi.

      Etupää on R21:ssä raskas joten pallonivelten uusimista riittää. Ruoste kannattaa myös katsoa miten helmat ja varsinkin takapään lokarit on kestänyt.

      Mitään pikkuvikoja/sähkövikoja ei ainakaan minulla ollut.

    • Kulutukseltaan teholtaa parhaimmistoa mitä on olemassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe