iveco vai man

jepulis jee.......

kumpi on parempi iveco vai man....??????. vai päihittääkö iveco muutkin merkit.....?????

7

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä kysymys!

      Minä ajan Scanialla muut taas ei. Eikö se ole makuasia millä ajaa. Jos istuu hytissä 10h/päivä kuusi päivää viikossa on kyllä parempi ajaa autoa missä viihtyy kun ajaa autoa mikä on suomi24 mielestä parempi.

      Kysymykseen Iveco vai Man niin älä osta kumpaakaan.

    • ivecosta eroon

      kokemusta molemmista ja ivecoa en huolis enään takas (enemmän aikaa korjaamolla kuin tien päällä), man oli myös parempi ajaa. ehkä paras mitä on tarjolla. mut kyl silti kallistuisin ruotsalais merkkien suuntaa. nykyään ollaan taas scanian ratis

    • öllölä

      Sanoisin että osta ennemmin Volvo, Scania tai Sisu kun kumpaakaan noista. Itse ajoin jonkin aikaa vm 2005 Stralis puoliperäveturilla jossa 400hv Euro4 cursor moottori. Ihan paska vääntö ja helvetinmoiset räminät ja tärinät hytissä tietyillä kierroksilla. Ja kaikenmaailman vikailmotuksia heitti näytölle päivittäin, vaikka oikeasti kaikki oli kunnossa. Ajoltaan tosin oli ihan ok, mutta jotenkin vehkeen laatu ei vakuuttanut, ohjaamokin jotenkin halvalla tehdyn oloinen sisältä verrattuna muihin. Ainiin ja kurakelillä se paskaa peilit itsestään jo 5kmn ajon jälkeen. Varsinkin kuskin puoleisen. Niitä on ihan turha pestä. Vissiin joku suunnitteluvirhe aerodynamiikassa.

    • kysyt?

      ...........? (MAN tietysti) !

    • kille korjaamo

      voi vittu mitä kysytkin.ei kumpikaan ole auto.
      melkein kysyisin mielummin scania vai mersu........
      mutta jos tykkää remontista niin kannattaa hankkia iveco tai manni........
      noh mutta onhan kaikilla mielipiteet.

      • kanikka :D

        juuh...

        se kaania... muuten hyvä mutta aivan paska ajaa ja vara-osiakin joutuu odottelemaan aivan liian kauan RUOTSISTA, siis jopa ajamalla ne sais välillä nopeemmin... ajamalla polkupyörällä


    • the best or nothing.

      MERSU RULES!!!! mut noista man koska ivecolla vietät enemmän aikaakorjaamolla, ja ivecolla teet tappioo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe