HEi. Mulla on sellainen ongelma etten voi lähettää tai vastaanottaa multimediaviestejä e250 kännykällä.
Oon kyllä tilannu ne asetukset elisalta muttei kuitenkaan viestit lähde. Onks kellään mitään neuvoja???
e250 ja elisa
5
1213
Vastaukset
- 654564654
Niin miten ootte muut saaneet multimedia-asetukset???
Onko mun känykäs jotain vikaa vai sitten elisas!- Soneraman
useita mahdollisuuksia...
1.Soita Elisan asiakaspalveluun ja pyydä asetukset...(joo,vaikeeta,mutta ruuhka'aikojen ulkopuolella onnistuu).
2.Lähetä tekstari Elisalle,sen tarkka muoto löytyy Elisan sivuilta.
3.Samoilta sivuilta VOI löytyä myös asetusten tilausohje mallikohtaisesti.
4.Huutele "samsung osaa" nicciä apuun...
- Samsung osaa
Naputtele asetukset käsin. Tilattujen asetusten kanssa on ollut paljon ongelmia.
Asetusryhmän nimi Elisa MMS
Siirtotie GPRS
Yhteysosoite mms
Käyttäjätunnus [tyhjä]
Salasanan kysely Ei
Salasana [tyhjä]
Todentaminen Normaali
Yhdyskäytävän IP-osoite 213.161.41.57
Aloitussivu http://mms.elisa.fi
Yhteyden suojaus Ei käytössä
Yhteystyyppi Jatkuva
WAP-asetukset
Asetusryhmän nimi Elisa WAP
Siirtotie GPRS
Yhteysosoite wap
Käyttäjänimi rl
Salasanan kysely Ei
Salasana wap
Todentaminen Normaali
Yhdyskäytävän IP-osoite 213.161.040.040
Aloitussivu http://wap.elisa.net/
Yhteyden suojaus Ei käytössä
Yhteystyyppi Jatkuva
GPRS-asetukset
Asetusryhmän nimi Elisa GPRS
Siirtotie GPRS
Yhteysosoite internet
Käyttäjänimi [tyhjä]
Salasanan kysely Ei
Salasana [tyhjä]
Todentaminen Vahva
Yhydkäytävän IP-osoite 0.0.0.0
SMTP-palvelin
smtp.kolumbus.fi
Viestikeskus
358508771010
Ellei nämä ala toimimaan, niin ota yhteys asiakaspalveluun. Joidenkin tietojen mukaan toimintaan aktivointi tapahtuu Elisan toimesta.- apua ????
Sori, mutta ei neuvot vielä riittäneet. Eli wappiin olen aina päässyt, mutta multimediaviestejä en voi lähettää tai vastaanottaa. Oon tilannut asetukset tekstarina pari kertaa, muttei ole auttanut. Pistän tähän alle ne valikot jotka kännykäs on.
Profiilin nimi:Elisa MMS
Palvelimen URL-osoite:http://mms.elisa.fi
Välityspalvelin:päälle
GPRS asetukset -> IP osoite:213.161.41.57
Portti: 80
Yhteyspisteen nimi(APN):mms
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Versio: 1.2 (300kt) (tätä voi vaihtaa muihin versioihin)
Niin aina kun yritän lähettää multimediaviestin, kännykkä vain yrittää lähettää sitä hetken, sitten
tulee teksti:osoite tuntematon - ropetus
apua ???? kirjoitti:
Sori, mutta ei neuvot vielä riittäneet. Eli wappiin olen aina päässyt, mutta multimediaviestejä en voi lähettää tai vastaanottaa. Oon tilannut asetukset tekstarina pari kertaa, muttei ole auttanut. Pistän tähän alle ne valikot jotka kännykäs on.
Profiilin nimi:Elisa MMS
Palvelimen URL-osoite:http://mms.elisa.fi
Välityspalvelin:päälle
GPRS asetukset -> IP osoite:213.161.41.57
Portti: 80
Yhteyspisteen nimi(APN):mms
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Versio: 1.2 (300kt) (tätä voi vaihtaa muihin versioihin)
Niin aina kun yritän lähettää multimediaviestin, kännykkä vain yrittää lähettää sitä hetken, sitten
tulee teksti:osoite tuntematonkun yritän lähettää multimedia viestei ni tulee tuntematon tilaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793