Olisin kysellyt sellaista että jos ostaa koiran Venäjältä ja saa mukana sille Export pedigreen, niin voiko viedä pelkästään sillä paperilla koiraa näyttelyihin täällä suomessa vai pitääkö koira sen lisäksi rekisteröidä suomen kennelliittoon?
-tiina
Export pedigree
1
374
Vastaukset
- ....
Riippuu ostatko koiran luotettavalta kasvattajalta - osa rekisteröi koiransa ainoastaan Venäjän rekisteriin ja tuolla rekisteröinti paperilla ei pääse Suomessa näyttelyihin. Itse olen tuonut rotukoiran Venäjältä ja olen saanut koiran että export pedigreen - tosin koira tuli ensiksi ja sitten vasta exportti. Suomalaisiin näyttelyihin voit viedä exportilla koirasi, mutta joka näyttelyyn joudut lähettämään kopion exportista.Helpommalla pääsee, kun rekisteröi koiran Suomen Kennelliittoon. Kennelliiton sivuilta saat tiedot miten ulkomaantuonti rekisteröidään Kennelliittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058