the sims 2 autiosaari

MIKÄ MÄTTÄÄ?!?!?

olen nyt siellä viimisellä kolmannella saarella,lähdetasangolla. olen päässyt sinne laamatemppelii ja oon tehny kaikki maholliset työkalut jo(luulisin) mitä voi tehdä eli:kivestä,raudasta,ja siit jostaa obiksiantist tai mistä lie..nii sit oon yrittääs menee siit lähteest mis on se iso kivi yläpuolel mikä pitäs putoo ku painaa tutki.. oon varmaa sata kertaa painanu sit tutki, mut joo ei se sims tee mitää, se vaa kohauttaa olkapäit. mikä mättää???

Ja sitten vielä toisenlainen ongelma..mistä ne loput aarrekartan palat löytyy?? oon käyny kristallisaaressakin, mut sielt löyty vaa yks sen kuopan keskelt,mis on siin ees se ''taulu'' mihin se aarrekartta tulis kai laittaa, ja siin on myös jotaa tulikärpäsien näköst vihreet hile juttuu leijuu sen kuvan ees...
ja sitä ennen olin keränny ku niit vielä löyty. nyt puuttuu viel 3. mitstä ne löytää?

-jos tiedätte jotain, niin pliis kertokaa.
tiiän, että näit tälläsii juttui on kysytty mutta edelleen kukaan ei ole vastannut. joten vaivautuisitteko kertomaan. -kiitos! :)

25

3301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 55555556

aarrekartan paloja oon löytäny pullopostinmukana ja ainakin kun käy kuumassa lähteessä kolmannella saarella siellä temppelin pihan vieressä.. kuinka olet päässyt neljännelle saarelle?

• hjhjhjhjhj

uimalla pääset(: mutta onko kukaan saanut haita keihästämällä/ miten yleensä voi saada hain ? ja loppuuko peli jos lähtee kolmannelta saarelta sillä siellä rakennetulla laivalla pois? juu ja tosiaan kuinka sitä aarrekarttaa käytetään?

• hjhjhjhjhj

uimalla pääset(: mutta onko kukaan saanut haita keihästämällä/ miten yleensä voi saada hain ? ja loppuuko peli jos lähtee kolmannelta saarelta sillä siellä rakennetulla laivalla pois? itse laitoin aarrekartan seinälle ja tutkin sitä niin ensimmäiseltä saarelta vieritin suuren kiven pois ja pääsin tutkimaan uusia paikkoja;) en tiedä liittyykö sitten aarrekarttaan mutta kuitenkin..

• alkuper.

sitä kristallisaarta?
        se ei ole mikään varsinainen saari, niinkuin esim jyskäsaari,lentskarisaari,tai haaksirikkosaari.
        se on pieni ''välisaari'' joka ilmestyy (jossain pelin vaiheessa)haaksirikkosaaren ja lentskarisaaren väliin.
        kun se on ilmestynyt, niin voit uida sinne haaksirikko saaren satamarannasta, se on siinä rannan vasemmalla puolella (mereen katsoessa) tai sitten jos se ei ole siellä niin se ei ole vielä ehtinyt ilmestyä.. kristallisaaresta löytyy mm. hienoa hiekkaa, mitä siis kaivetaan samaan tapaan kuin savea, ja sitten sieltä löytyy myös yksi aarrekartan pala kuopasta..
        jos et älyä näit paikan nimii nii kato kartasta,siihen siis pääsee kun painat start nappia ja siel on se kartta..ja sieltä kartasta löytyy saaret ja niiden paikat (oletan, että kaikki sen jo tiesivät)

• alkuper.
        hjhjhjhjhj kirjoitti:

uimalla pääset(: mutta onko kukaan saanut haita keihästämällä/ miten yleensä voi saada hain ? ja loppuuko peli jos lähtee kolmannelta saarelta sillä siellä rakennetulla laivalla pois? itse laitoin aarrekartan seinälle ja tutkin sitä niin ensimmäiseltä saarelta vieritin suuren kiven pois ja pääsin tutkimaan uusia paikkoja;) en tiedä liittyykö sitten aarrekarttaan mutta kuitenkin..

en usko että haita voi onkia tai keihästää, tai käyttämällä merta.tai saada mitenkään

peli loppuu kun on tehnyt sen jonkuu veneen ja ne pääsee sielt saarelta ja siin tulee kuvia.. MUTTA jos haluat, niin voit jatkaa peliä olemalla saarella tai voit lopettaa pelin jolloin se loppuu siihen ja kaikki tekemäsi lähtee,eli ei ole väliä lähteekö, koska siinä voi sitten valita kuvien jälkeen, että jääkö jolloin peli jatkuu vai lopettaako jolloin peli loppuu.
        mutta kaipaisin tuohon minun ensimmäiseen kysymykseen eli alkuperäiseen vastauksia.. ja mistä löytyy nuo kaikki aarrekartan palat, muista kuin pulloposteista.

• JaahasJaahasJoop
        hjhjhjhjhj kirjoitti:

Hain voit kalastaa ihan tavallisella ongella .
        Ja mistä ne kaikki aarrekartan palaset löytää ??
        Mulla on nyt niitä 8 ja yksi puuttuu, mutta en millään löydä sitä.

Olen saanut ne palaset pullopostista, simpukasta, kuumasta lähteestä ( se mikä oli 3 saarella ), apina toi sellaisen, kun hyppäsin sieltä vuorelta, juoksuhiekan vierestä ja jostain paikasta, mutta en muista mistä ..

Osaako joku sanoa mistä sen viimeisen löytää .. ??
        :(

• Deca
        JaahasJaahasJoop kirjoitti:

Olen saanut ne palaset pullopostista, simpukasta, kuumasta lähteestä ( se mikä oli 3 saarella ), apina toi sellaisen, kun hyppäsin sieltä vuorelta, juoksuhiekan vierestä ja jostain paikasta, mutta en muista mistä ..

Yksi pala löytyy ainakin sieltä Kristallisaarelta.

• Surinka
        alkuper. kirjoitti:

en usko että haita voi onkia tai keihästää, tai käyttämällä merta.tai saada mitenkään

peli loppuu kun on tehnyt sen jonkuu veneen ja ne pääsee sielt saarelta ja siin tulee kuvia.. MUTTA jos haluat, niin voit jatkaa peliä olemalla saarella tai voit lopettaa pelin jolloin se loppuu siihen ja kaikki tekemäsi lähtee,eli ei ole väliä lähteekö, koska siinä voi sitten valita kuvien jälkeen, että jääkö jolloin peli jatkuu vai lopettaako jolloin peli loppuu.
        mutta kaipaisin tuohon minun ensimmäiseen kysymykseen eli alkuperäiseen vastauksia.. ja mistä löytyy nuo kaikki aarrekartan palat, muista kuin pulloposteista.

haita saadaan onkimalla

• babyloos
        JaahasJaahasJoop kirjoitti:

sieltä kristalli saarelta saa vikan

• saan..

eli miten saan sen kiven tippumaa siihen kolamnnen saaren lähdekuoppaa??
      sata kertaa tullu painettuu sit 'tutki', mut ukko vaa kohauttaa olkapäit.
      -oon päässy laamatemppeliikii jo
      -oon tehny kaikki työkälaut
      -kaikki nää kunto, ruoanlaitto jne on täys 10:ssä
      -oon päässy kristallisaareekii

• 223

itse ainakin pääsin läpi niin, että menin kiven luokse, otin vasaran käteen ja painoin tutki.

• Simsmimmi

Sun pitää mennä sen lähdekuopan oikealta puolelta alkavasta polusta ylös ja sul pitää olla joku taltta millä saat sen pudotettua ja paina siellä ylhäällä tutki.

• moroo

miten oot päässy sinne laama temppeliin, koska mä en ymmärrä miten sinne voi päästä... tai miten niistä muinaisista ovista pääsee? ja miten sen pelin voi päästä läpi.

• en tiiä mutta mulla on pulma

miten voi pyydystää kanan ku on tehny pyydyksen tiedän että miten laite taan pyydys mutta ku ei tuu kanoja.

• gnhrzegd

miten voi pyydystää kanan ku on tehny pyydyksen tiedän että miten laite taan pyydys mutta ku ei tuu kanoja.......................

• simmimmimmi
        gnhrzegd kirjoitti:

miten voi pyydystää kanan ku on tehny pyydyksen tiedän että miten laite taan pyydys mutta ku ei tuu kanoja.......................

sun pitää vaan laittaa sellasee paikkaa se pyydys mistä kana on lähteny, kun se nokkkii siinä sitä maata ja kun meet sen luo se lähtee ja laitat sen pyydyksen...

• Hölömöntti
        simmimmimmi kirjoitti:

sun pitää vaan laittaa sellasee paikkaa se pyydys mistä kana on lähteny, kun se nokkkii siinä sitä maata ja kun meet sen luo se lähtee ja laitat sen pyydyksen...

MITEN siellä toisen saaren pohjoisrannikolla ihan siellä rannan vasemmalla puolella SAA sen ISON PYÖREÄN KIVEN POIS? Olen testannut pitää simillä kaikki tarpeet täynnä ja kaiken näköisiä työkaluja pitänyt kädessä, mikään ei tunnu auttavan, ja tästä ei olla paljon netissäkään kyselty, olen kyllä googlannut! Voimatkin ovat simillä täydet! Muuten olen vetänyt pelin kummallakin kahdella tavalla, mutta yhtä kiveä en saa pois vieritettyä!!! >:0

• Ninzaah

Sun pitää olla tarpeeks kaukana siitä kivestä, niin se töytäsee sen alas :)
      Ja titenki sun pitää olla siinä samalla kukkulalla jossa se kiviki on :D

• xsrdtcrfyvghbjn

mistä niitä kartan palasia löytää mä oon löytäny simpukasta,pullopostista,apinalta,jakunhyppäsinsielt,ja juoksu hiekalta nii mist muualta niit löytää

• Wwalzu

Mistä saisin savea? En löydä sitä mistään.

• sims 2 ja 3

mistä saan sita kasvia siihe köytee minkä niminen en löydy oon 1 saarella ja 2 saarella

• Mävaan

Oon pelannu tän pelin monta kertaa läpi ;D ELI: Jos oot jumissa kolmossaarella sen Hemmetin veneen kanssa, niin mee vaan tulivuoren huipulle ja pystytä se radio siihen ja lähetä hätäviesti. Se tulivuori on ainoo tarpeeks korkee paikka josta se löytää sen singnaalin tjtn ja sit jokku hyybät löytää sut sieltä ja peli loppuu. Ja jos et pääse sinne tulivuoren sisään ollenkaa nii sulla ei oo kaikkia hieroglyfin palasia. Niitä löytyy niiltä saarilta pitkin matkaa ja sit kun oot koonnu niistä sen taulun ja painat "tutki" niin se älyää et se älytön laamataulu avaa sen oven xD

Sit sieltä Laamatemppelistä löytyy se kruunu, niin kakkossaaren merirosvoluolassa ( Vai mikä saari olikaa) se ovi avautuu kun se kruunu on sun simillä. Ja sitte löydät uuden "Salaisen Kuninkaallisten Laamahallitsijoiden juhlintapaikan" Huuu! :O

Itse en ole koskaan kaikkia kartan palasia löytänyt,vain 8/9 ja se kyllä ketuttaa.. :p

• rethot

Kaikki aarrekartan kappaletta:
        - Löydettiin viestipullossa
        - Löydät lehtipakan apinoilta
        - Sukella West Beachin simpukoita
        - Saadut kun sukellat Ancient Teatterista alas uima-altaaseen
        - Kuumavesilähteissä Volcano Jungle
        - Matkustaminen ylös portaiden Volcano Summit Volcano Overlook
        - Crystal Islandissa suuressa ympyrässä
        - Saadut, kun saalis tiger hain vuoroveden altaat
        - East River Plains piilotettuun laguuniportaaliin. Muinaisen tuhon takana sinä koput

• rethot

Kaikki aarrekartan kappaletta:
      - Löydettiin viestipullossa
      - Löydät lehtipakan apinoilta
      - Sukella West Beachin simpukoita
      - Saadut kun sukellat Ancient Teatterista alas uima-altaaseen
      - Kuumavesilähteissä Volcano Jungle
      - Matkustaminen ylös portaiden Volcano Summit Volcano Overlook
      - Crystal Islandissa suuressa ympyrässä
      - Saadut, kun saalis tiger hain vuoroveden altaat
      - East River Plains piilotettuun laguuniportaaliin. Muinaisen tuhon takana sinä koput

• Anonyymi

Siitä aarrekartan palasta ni löysin ainenkin sen yhen tulivuoren huipulta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe