Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Astra H -05 RUOSTUU

astranruoste

On se nyt kumma kun ei vieläkään osata tai viitsitä tehdä ruostumattomia autoja. Sangen mieltä alentavaa ostaa uusi auto ja todeta parin hyvän ja asiallisen käyttövuoden jälkeen, että kärry ruostuu. Konepellillä aika ylhäällä kaksi pikkurillinkynnen kokoisia kukkia (ei kiveniskeytymiä). Takaluukussa kanssa yksi.

Onko samoja ilmiöitä havaittu muualla?

15

4238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt aivan

      varma?
      "Konepelti" on kylläkin alumiinia Astrassa, joten ei se sen paremmaksi kyllä tule...

    • Astraattori

      Jokin tässä viestissä haisee siltä, että kyseessä on sama tyyppi joka taannoin huuteli Astran poltinten vaihdosta & mainosti sitä rumaa farmari-Golfia :-)

    • golffinruoste

      Laittaisitko jonkun valokuvan nettiin nähtäville. Mutta älä siitä ruosteisesta meksikolaisesta.

      • astranruoste

        Täytyy mun ottaa jokatapauksessa digikuvia maahantuojaa varten, saavat tehdä asiallisen korjauksen ja reklamoida sitten tehdasta.
        Laitan linkin minne latasin kuvat.

        Enkä mä mitään polttimoita oo vaihtanut. Mulla on xenonit, ei niitä tarvitse niin usein vaihdella. eikä mulla ole koskaan ollut golffia eikä TULE :) ovat kuten astraattori sanoi "rumia"


      • Petel
        astranruoste kirjoitti:

        Täytyy mun ottaa jokatapauksessa digikuvia maahantuojaa varten, saavat tehdä asiallisen korjauksen ja reklamoida sitten tehdasta.
        Laitan linkin minne latasin kuvat.

        Enkä mä mitään polttimoita oo vaihtanut. Mulla on xenonit, ei niitä tarvitse niin usein vaihdella. eikä mulla ole koskaan ollut golffia eikä TULE :) ovat kuten astraattori sanoi "rumia"

        Muistaaksi joistain -05 mallisista Astroista on raportoitu maalivikoja, liekö tuossa yksi sellainen? Eiköhän maahantuoja hoida homman kuntoon veloituksetta.


      • astranruoste
        Petel kirjoitti:

        Muistaaksi joistain -05 mallisista Astroista on raportoitu maalivikoja, liekö tuossa yksi sellainen? Eiköhän maahantuoja hoida homman kuntoon veloituksetta.

        kumma juttu jos auto vielä vahataan kahdesti vuodessa kunnolla niin mikä ihme saa sen ruostumaan ja kohdista johon ei lennä nastat ja kivet.


      • opelit
        astranruoste kirjoitti:

        kumma juttu jos auto vielä vahataan kahdesti vuodessa kunnolla niin mikä ihme saa sen ruostumaan ja kohdista johon ei lennä nastat ja kivet.

        ovat karmeita ruostepesiä ! Ruosteen seasta on vaikea löytää maalipintaa parin käyttövuoden jälkeen ! Voit tehdä Astrastasi vaikka kukkapenkin keväällä.


      • staar
        opelit kirjoitti:

        ovat karmeita ruostepesiä ! Ruosteen seasta on vaikea löytää maalipintaa parin käyttövuoden jälkeen ! Voit tehdä Astrastasi vaikka kukkapenkin keväällä.

        Mikäs mies täällä taas örisee,itellä 95 omega
        eikä ruosteen pilkkua,tuo se ruosteises oma
        paskas viereen niin verrataan


      • astranruoste
        staar kirjoitti:

        Mikäs mies täällä taas örisee,itellä 95 omega
        eikä ruosteen pilkkua,tuo se ruosteises oma
        paskas viereen niin verrataan

        munakarvaton tutinimijä, jonka isukilla on Toyo. Isukki perhana aivopessyt taaperoa, että muut kuin Tojot on vain kotteroita... varsinkin ooppelit. Käy kakaraa sääliksi.

        Toinen vaihtoehto on, että se on se taaperon faija itse :D


      • Alatukivarsi
        Petel kirjoitti:

        Muistaaksi joistain -05 mallisista Astroista on raportoitu maalivikoja, liekö tuossa yksi sellainen? Eiköhän maahantuoja hoida homman kuntoon veloituksetta.

        Se olikin Volkswagen ja se raportoitu ongelma oli öljynkulutus. Eiköhän maahantuoja hoida homman kuntoon veloituksetta.


      • tylppä
        opelit kirjoitti:

        ovat karmeita ruostepesiä ! Ruosteen seasta on vaikea löytää maalipintaa parin käyttövuoden jälkeen ! Voit tehdä Astrastasi vaikka kukkapenkin keväällä.

        jo on taas joku tojun omistaja tullut pätemään miesten sivuille,eli joka osaa valita auton itse et ei tarvii ottaa toisista mallii niinkuin ennen kun tuulipuku oli joillakin muotia eli mauton kulkuneuvo niin onhan se toju mainetta saanut vuona 2005 valittiin suomen rumimaksi ja nyt tituleerattiin matti meikeläisen kulkupeliksi eli ei mistään kotoisin


      • k mikko
        opelit kirjoitti:

        ovat karmeita ruostepesiä ! Ruosteen seasta on vaikea löytää maalipintaa parin käyttövuoden jälkeen ! Voit tehdä Astrastasi vaikka kukkapenkin keväällä.

        Löysin ruostetta 06-mallin astrasta ihan vahingossa.Takana olevan muovisen "kromi" listan alta alkoi valua ruosteista vettä.Lupasivat tottakai laittaa kuntoon,mutta ei hyvä.


    • huoltomiesvain

      eipä oo tullu vielä vastaan moista valitusta vaikka tässä ollaan kateltu noita kärryjä jo 04 lähtien merkkipajalla.astra h:n korroosio suojaus on varmaan 1 parhaista tämän hintaluokan autoista.vw konsernin autoissa myös hyvä.

    • Anonyymi

      06 mallissa helmat ja etusiivet aivan ruosteessa.

      • Anonyymi

        Oliskohan opelin kohdalla ruostesuojaus parantunut kun siirtyivät PSA / stellantiksen alle.

        Eli jostain vuosimallista 2020 lähtien voi toivoa parannusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe