mistä löytyis pienten lasten pöytäryhmiä, esim. pöytä ja pari tuolia, lastenhuoneeseen. Ikeasta katsoin mutta olivat sellasia että pitää melkein itse maalata, ja hobbyhallissa oli prinsessa/nallepuh pöytiä mutta aivan liian kalliita. Löytyykö jostain muualta???
pienet pöydät ja tuolit
5
1298
Vastaukset
- :).
Katsoppa uudelleen sieltä ikeasta, heillä on 7 lastepöytää tuoleineen, joista ainoastaan yksi pitää joko maalata tai petsata, joten valinnanvaraa heillä on:)
- ostin...
kodin ykkösestä. Pyöreä koivupöytä ja samanlaiset tuolit, selkänojilla tai ilman. Eikä ole kalliit alle 50 e pöytä ja 3 tuolia.
- itse ostin
pyöreän pöydän ja muutaman jakkaran. Ovat siistit ja helppo koota. ja hinta oli ihan mitätön kun olivat vielä tarjouksessa.
- tykky
Hei,
Niemen tehtailla on kivoja lasten kalusteita. Pääasiassa toimittavat päiväkoteihin jms, mutta ota selvää jos löytyisi jälleenmyyjiä yksityisille. Erittäin kestäviä ja hyvin tehtyjä kalusteita. Omamme löysimme pienestä huonekaluliikkeestä, joka ei kuulu mihinkään isoon ketjuun. - kaikkea ihanaa
Olen jo parikymmentä vuotta sitten ostanut aivan ihastuttavan lasten pienet pöydät ja tuolit (ruusu kuviointi).
Samaan sarjaan ostin myös muitakin kalusteita.
Sittemmin olen samasta liikkestä hankkinut pari sänkyä lapselle. Vankilamyymälässä on hinta laatu kohdillaan. Tavarat on hyvä laatuisia, eikä mitään lastulövy hökötyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot243409Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112818- 282504
- 421907
- 511749
- 141641
- 421525
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101458- 541404
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2631151