pienet pöydät ja tuolit

????

mistä löytyis pienten lasten pöytäryhmiä, esim. pöytä ja pari tuolia, lastenhuoneeseen. Ikeasta katsoin mutta olivat sellasia että pitää melkein itse maalata, ja hobbyhallissa oli prinsessa/nallepuh pöytiä mutta aivan liian kalliita. Löytyykö jostain muualta???

5

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :).

      Katsoppa uudelleen sieltä ikeasta, heillä on 7 lastepöytää tuoleineen, joista ainoastaan yksi pitää joko maalata tai petsata, joten valinnanvaraa heillä on:)

    • ostin...

      kodin ykkösestä. Pyöreä koivupöytä ja samanlaiset tuolit, selkänojilla tai ilman. Eikä ole kalliit alle 50 e pöytä ja 3 tuolia.

    • itse ostin

      pyöreän pöydän ja muutaman jakkaran. Ovat siistit ja helppo koota. ja hinta oli ihan mitätön kun olivat vielä tarjouksessa.

    • tykky

      Hei,
      Niemen tehtailla on kivoja lasten kalusteita. Pääasiassa toimittavat päiväkoteihin jms, mutta ota selvää jos löytyisi jälleenmyyjiä yksityisille. Erittäin kestäviä ja hyvin tehtyjä kalusteita. Omamme löysimme pienestä huonekaluliikkeestä, joka ei kuulu mihinkään isoon ketjuun.

    • kaikkea ihanaa

      Olen jo parikymmentä vuotta sitten ostanut aivan ihastuttavan lasten pienet pöydät ja tuolit (ruusu kuviointi).
      Samaan sarjaan ostin myös muitakin kalusteita.
      Sittemmin olen samasta liikkestä hankkinut pari sänkyä lapselle. Vankilamyymälässä on hinta laatu kohdillaan. Tavarat on hyvä laatuisia, eikä mitään lastulövy hökötyksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe