pienet pöydät ja tuolit

????

mistä löytyis pienten lasten pöytäryhmiä, esim. pöytä ja pari tuolia, lastenhuoneeseen. Ikeasta katsoin mutta olivat sellasia että pitää melkein itse maalata, ja hobbyhallissa oli prinsessa/nallepuh pöytiä mutta aivan liian kalliita. Löytyykö jostain muualta???

5

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :).

Katsoppa uudelleen sieltä ikeasta, heillä on 7 lastepöytää tuoleineen, joista ainoastaan yksi pitää joko maalata tai petsata, joten valinnanvaraa heillä on:)

• ostin...

kodin ykkösestä. Pyöreä koivupöytä ja samanlaiset tuolit, selkänojilla tai ilman. Eikä ole kalliit alle 50 e pöytä ja 3 tuolia.

• itse ostin

pyöreän pöydän ja muutaman jakkaran. Ovat siistit ja helppo koota. ja hinta oli ihan mitätön kun olivat vielä tarjouksessa.

• tykky

Hei,
      Niemen tehtailla on kivoja lasten kalusteita. Pääasiassa toimittavat päiväkoteihin jms, mutta ota selvää jos löytyisi jälleenmyyjiä yksityisille. Erittäin kestäviä ja hyvin tehtyjä kalusteita. Omamme löysimme pienestä huonekaluliikkeestä, joka ei kuulu mihinkään isoon ketjuun.

• kaikkea ihanaa

Olen jo parikymmentä vuotta sitten ostanut aivan ihastuttavan lasten pienet pöydät ja tuolit (ruusu kuviointi).
      Samaan sarjaan ostin myös muitakin kalusteita.
      Sittemmin olen samasta liikkestä hankkinut pari sänkyä lapselle. Vankilamyymälässä on hinta laatu kohdillaan. Tavarat on hyvä laatuisia, eikä mitään lastulövy hökötyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      91
      4253
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      227
      1700
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1430
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1130
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      330
      1062
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1050
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      49
      1029
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      136
      959
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      944
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      919
    Aihe