mistä löytyis pienten lasten pöytäryhmiä, esim. pöytä ja pari tuolia, lastenhuoneeseen. Ikeasta katsoin mutta olivat sellasia että pitää melkein itse maalata, ja hobbyhallissa oli prinsessa/nallepuh pöytiä mutta aivan liian kalliita. Löytyykö jostain muualta???
Vastaukset 5
- :).
Katsoppa uudelleen sieltä ikeasta, heillä on 7 lastepöytää tuoleineen, joista ainoastaan yksi pitää joko maalata tai petsata, joten valinnanvaraa heillä on:)
- ostin...
kodin ykkösestä. Pyöreä koivupöytä ja samanlaiset tuolit, selkänojilla tai ilman. Eikä ole kalliit alle 50 e pöytä ja 3 tuolia.
- itse ostin
pyöreän pöydän ja muutaman jakkaran. Ovat siistit ja helppo koota. ja hinta oli ihan mitätön kun olivat vielä tarjouksessa.
- tykky
Hei,
Niemen tehtailla on kivoja lasten kalusteita. Pääasiassa toimittavat päiväkoteihin jms, mutta ota selvää jos löytyisi jälleenmyyjiä yksityisille. Erittäin kestäviä ja hyvin tehtyjä kalusteita. Omamme löysimme pienestä huonekaluliikkeestä, joka ei kuulu mihinkään isoon ketjuun. - kaikkea ihanaa
Olen jo parikymmentä vuotta sitten ostanut aivan ihastuttavan lasten pienet pöydät ja tuolit (ruusu kuviointi).
Samaan sarjaan ostin myös muitakin kalusteita.
Sittemmin olen samasta liikkestä hankkinut pari sänkyä lapselle. Vankilamyymälässä on hinta laatu kohdillaan. Tavarat on hyvä laatuisia, eikä mitään lastulövy hökötyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471502Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64921Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87647
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 46598
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56574- 7562
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24551- 44531
- 61525
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37506
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14501Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469- 45454
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409