planet-sports?

ccuizz

Hei! Onko kukaan tilannut mitään nettikaupasta planet sport? Olitko tyytyväinen? Löysin sieltä haluamani pipon mutten uskalla tilata ennenkuin varmistun sivustosta. :) kiitos!

40

8137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nike

Hei,

Itse tilasin ko. kaupasta parit housut. Pari viikkoa siinä meni ja paketti tuli perille. Eli ainakin omasta puolesta voin suositella. Toimittavat pienemmät ostokset DHL:n kautta, postimaksut oli muistaakseni n. 15 euroa, joten kantsii tilata kerralla jotain muutakin kuin vain yhden pipon.

• ghjgh

Mitä ite katellu sivuja, nii alle 8€ on postimaksu Suomeen ja joihinki muihin euroopan maihin.

• tilannut.
        ghjgh kirjoitti:

Mitä ite katellu sivuja, nii alle 8€ on postimaksu Suomeen ja joihinki muihin euroopan maihin.

Mistä noita Planet Sportsin lähetyksiä voi seurata. Omalle tilisivulle ilmestyi seurantakoodi, mutta sillä ei löydy mitään DHL:n jutuista. Viitsisikö joku antaa linkin, joka omassa tilauksessasi toimi.

• Marttta

Pari kertaa ollaan tilattu, ja ollaan oltu ihan tyytyväisiä.

Pari viikkoa siinä toimituksessa kestää, vaikka tuotteen kohdalla muuta lupailtaiskin.

• asmartt

olen tilannu ja osa tavaroista saapuu ihan ajoillaan mut seurantajärjestelmä on ihan paska koska eivät kaupassa anna suoraa linkkiä. Oon tilannu myös saksalaisesta biker-boarder.de liikkeestä tavaraa ja homma toimi ku unelma, tavarat tuli koti-ovelle parissa päivässä ja koko ajan pysty seuraamaan rahtia. Kuljetusmaksu oli 15 e eli vähän kalliimpi ku planet-sportsis, siel oli 7,90. Vieläki odottelen planet-sportsista vastausta yhdestä tavarasta jonka tilasin ja jota oli mukamas varastossa mut nyt ei yhtäkkii ookkaan vaik olivat jo lähettämäs ensin tilausta...eli ei ihan takuuvarmaa...:(

• j
        asmartt kirjoitti:

olen tilannu ja osa tavaroista saapuu ihan ajoillaan mut seurantajärjestelmä on ihan paska koska eivät kaupassa anna suoraa linkkiä. Oon tilannu myös saksalaisesta biker-boarder.de liikkeestä tavaraa ja homma toimi ku unelma, tavarat tuli koti-ovelle parissa päivässä ja koko ajan pysty seuraamaan rahtia. Kuljetusmaksu oli 15 e eli vähän kalliimpi ku planet-sportsis, siel oli 7,90. Vieläki odottelen planet-sportsista vastausta yhdestä tavarasta jonka tilasin ja jota oli mukamas varastossa mut nyt ei yhtäkkii ookkaan vaik olivat jo lähettämäs ensin tilausta...eli ei ihan takuuvarmaa...:(

Planet sports aivan perseestä!!!! tilasin yli 3 vikkoo sitte ja ne lähettelee viestejä että tavaroita ei valitettavasti ole enää varastoss...mitä vittua!!?!?

• nipari123234
        j kirjoitti:

Planet sports aivan perseestä!!!! tilasin yli 3 vikkoo sitte ja ne lähettelee viestejä että tavaroita ei valitettavasti ole enää varastoss...mitä vittua!!?!?

Jep sama homma mulla yksien pöksyjen kans. Näky et in stock ja sit tuli viestiä et niitä ei oo eikä niitä valmistajalta saa. Vähän kyllä ärsytti. Taitaa olla aika yleistä tuolla. Tilasin sieltä nyt takin ja oottelen et se tulis. Toiv ei taas sama homma tiedossa. Asiakaspalvelu siellä on kyllä hyvä ja tuntuu tosi luotettavalta. Ei taida vaan olla ihan varaston tilanne ajantasalla sivujen kans =(

• loltastic
        nipari123234 kirjoitti:

Jep sama homma mulla yksien pöksyjen kans. Näky et in stock ja sit tuli viestiä et niitä ei oo eikä niitä valmistajalta saa. Vähän kyllä ärsytti. Taitaa olla aika yleistä tuolla. Tilasin sieltä nyt takin ja oottelen et se tulis. Toiv ei taas sama homma tiedossa. Asiakaspalvelu siellä on kyllä hyvä ja tuntuu tosi luotettavalta. Ei taida vaan olla ihan varaston tilanne ajantasalla sivujen kans =(

Millä tavalla olette maksaneet nuo tilauksenne tuolla. postiennakkoahan pystyy vain saksalaiset käyttämään?

• SXN
        j kirjoitti:

Tilasin itse Biker-boarderista. Ensimmäinen sähköposti tuli heti ja ilmoitti, että tilaus on rekisteröity. Seruraavana päivänä tuli toinen viesti, jonka mukaan tavaraa on varastossa varattuna lähetystä varten. Paketti lähtee heti, kun maksu on kirjautunut niiden tilille.

Hyvä paikka sikäli, että lasku tulee vasta kun tavaran saatavuus on varmistettu.

• pettynyt/kö

Itse tilasin Planet Sportista kengät ja odotin niitä 5-6 viikkoa. Ei kuulunut eikä näkynyt joten päätin lähettää palautetta, jossa kysyin mikä mättää kun odottamani kengät eivä ole tulleet. Vastauksena sain pelkästään, että tuotetta ei ole ollut varastossa eikä valmistajalla (Adidaksella), joten tililtäkään ei ole veloitettu rahaa ollenkaan. Itse vähän epäilen tilaanko enää paikasta mitään, koska jouduin pettymään kovasti koska rakastuin kenkiin hurjasti.

• vihainen kuluttaja

ei kannata tilata! tuotteita näkyy olevan hyllyssä mutta ei kuitenkaan ole! tnä tuli tieto että kengät jotka oli tilannut ja maksanut, nii ei oli saatavilla vaikka nettisivuilla toista väitettiin

• pettynyt-asakas

Tilasin repun, sen piti sivujen mukaan olla varastossa 24 h lähetysajassa, eipä ollut ja kun reppu viikkojen päästä lopulta tuli, oli se eri malli kuin mikä nettikaupan sivuilla oli ollut. Lähetin kuukausi sitten takaisin eikä ole vielä hyvitystä kuulunut.

Olen useasti tilannut netistä Saksasta ja muualtakin, ja aina on toimitukset olleet nopeampia ja tavara kohdillaan. Planet Sports kannattaa kiertää kaukaa.

• Tardi
        pettynyt-asakas kirjoitti:

Tilasin repun, sen piti sivujen mukaan olla varastossa 24 h lähetysajassa, eipä ollut ja kun reppu viikkojen päästä lopulta tuli, oli se eri malli kuin mikä nettikaupan sivuilla oli ollut. Lähetin kuukausi sitten takaisin eikä ole vielä hyvitystä kuulunut.

Olen useasti tilannut netistä Saksasta ja muualtakin, ja aina on toimitukset olleet nopeampia ja tavara kohdillaan. Planet Sports kannattaa kiertää kaukaa.

Olen tilannut 3 kertaa sieltä. Joka kerta on tullut alle 2 viikossa.

• Petettykö

Tilaaminen kyllä toimii erittäin sujuvasti, mutta teepä asiakaspalautus niin ongelmat alkavat. Rahan palauttamiseksi vaativat tilinumeroa ja sitten kun sen antaa, jostain kumman syystä palautuksen maksaminen aina epäonnistuu - mukamas väärän tilinumeron takia. En ole vieläkään saanut rahojani sieltä, vaikka palautus on tapahtunut jo lokakuussa!

• planet-sport

Oon tilannu sielt skeitti lautoi ja vaatteit ni nopeesti on tullut ja sillee tilaan itekki sielt koht yhe hupparin XD XD XD XDX XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

• joojoooojooooojooojo

MUL TULI 4 PÄIVÄS SIELT KAMAA KU TILASIN AIVAN OIKEAT JA TÄLLEE YHEN TUOTTEEN PALAUTIN JA SAIN RAHAT TAKASIN

• pettynyt..

Minä ja siskoni tilasimme lumilaudat planet-sportista, ja kun 10 päivää oli kulunut (toimituksen pitäisi olla perillä), sähköpostiin tuli viesti, että jokin maksukuitti pitäisi lähettää, ja siskolle tuli viestiä että lautaa ei ole varastossa.. eli turhaa odottelua. En ollut tyytyväinen kauppaan lähetyksen suhteen.

• Pentti22

Menetitkö rahaa?

• kyshymyshys

Joo tota itekki kattelin eka supran sivuilta yhtii kenkii ku hienot on mut sit siel supran sivuille kuiteski luki ettei suomee lähellekkään toimiteta mitään joten rupesin ettii toista kauppaa/nettikauppaa joka myisi kyseisiä kenkiä ja löysin juuri tämän sports planetin http://www.planet-sports.com/en/product127805/manufacturer564/product_info.html

Ja sieltä nämä hienot etsimäni kengät sitten löytyikin , mutta en tiedä onko kannattavaa koska kengät kuitenkin ovat 119,95€ postikulut...

Mutta pidän kengistä ja niitä kun ei nyt muualta saa niin en ole varma luotanko sivustoon vaikka Sivusto ihan luotettavaksi todettu muiden ihmisten kokemuksien perusteella sivustosta lukuunottamatta muutamaa tapausta...

• kyshymyshys

Lisäystä vielä tuohon äsköiseen kommenttiini ''Mutta en tiedä onko kannattavaa koska kengät kuitenkin ovat 119,95€ postikulut jos tilaus ei sitten saavukkaan''

• jantsuu

mulla ei ainakaan mitään ongelmia ole ollut ja nejä kertaa oon tuolta tilannu.

• vastauksia, kiitos.

jaahas voisiko joku jolla on toi kaupankäynti onnistuntut nii kertoo et mitens homma eteni eli millä tavalla hoitimaksun ja kaiken muun eli niiku voisiko joku onnistuja antaa yksityiskohtaisen asioiden etenemis järjestyksen että näin tulisi onnistua :D????

• OK!!!

Tilasin tiistaina ja nyt tullut jo 40% matkasta. Ongelmitta onnistuu pay-pla maksaminen ja palauttaminen. DHL seurantakoodin löytää kaupan sivuilta, mutta ei tule sähköpostiin!

• Odottava ihminen

Kertoisitko että kauan kestää tuo pay-play toimitus? Olet varmaan jo saanut paketin sieltä aika päiviä sitten.. :) Itse tilasin juuri tuolla menetelmällä parin sadan euron edestä, pakettia ootellessa :)

• Hälly

Tilasin itelleni takin jota ei tullu kun oli kuulema loppu. Isännälle tilaamani takki kyllä tuli ja n.viikossa..nyt tilasin itselleni toisen takin,paidan ja laukun. Toivottavasti tulee pian! Minulla tuota tulematta jäänyttä takkia ei koskaan visalta veloitettu, joten ei ollut mitään palautus/rahanpalautuksia..

Mun mielestä toimii ihan jees, jokainen varmaan osaa lukea ne ehdot mitä sitoutuu noudattamaan kaupankäynnissä..esim.just toi palautuksen itse maksaminen..ym..

Mulla oli vielä kysyttävää yhdestä tuotteesta ja asiakaspalvelusta vastattii emailiin heti seuraavana päivänä, eli sekin homma toimii jos on jtn epäselvää..

• hyvä kauppa

iha hyvin ne tilaukse tulee

• Nopea liike

Ite tilasin hupparin, joka tosin tuli lasten kokona ja lähetin niille palautetta niin vastaus sieltä tuli alle 24 h! Se oli hienoa ja ne sanoivat, että jos lähetät kyseisen tuotteen meille takaisin niin saat rahat takaisin. Tosin postikulut pitää itse maksaa.

Nyt tilasin hupparin, jota oli varastossa sivun mukaan useita kappaleita ja nyt on mennyt vähän alle viikko tilauksesta. Eka huppari jonka tilasin sieltä tuli 4 päivässä.

Mut suosittelen sivustoa, kyllä vaatteet perille tulee, mutta tuo varastopäivitys on mitä on.

• Toimii!

Useanpaan otteeseen olen tuolta tilaillut ja ikinä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia.

• DAKINE

Viikkoa sitten lähti paketti postiin, kaikki oli alennuksessa ja hyllyssä parin tuotteen kohdalla vain yksi kappale. Heti tilaamisen jälkeen ne katoskin hyllyssä eli varastotilanne päivittyi heti! Kaikki oli juurikin sitä mitä tilattu ja loistavasti pakattu, postisetä toi ovelle saakka. Annan täydet 10p tälle firmalle!

• RT

Tilaus meni hyvin. Oli 1 tuote varastossa kun tilasin ja 24h sisällä tilauksesta tuli sähköpostia, että tuote on lähetetty. Viikossa tuli perille ja juuri oikea tuote.
        Suosittelen omalta kohdaltani.

• vipeq

pitääkö tuote maksaa etukäteen? Omassa tunnuksessa lähetyksen kohdalla lukee että ''Waiting for payment'' nii en tiedä uskaltaako maksaa etukäteen, koska on ennenkin ollut palautus ja takaisin maksu ongelmia.!

• No voi herrajumala... "Waiting for payment" tarkoittaa, että ODOTETAAN MAKSUA! Eli totta helvetissä se pitää maksaa -.- Mitä vittua säkin oot tehny enkun tunneilla?!

• elzzuuuuuuuuuuu

pitäis kans tilaa yks reppu( 130€ ) , reppu on 2013 vuoden malli enkä mistään muualta oo kyseistä reppua löytäny ni päätin jättää tilaamatta..

• Prkl

Mä tilasin kuukausi sitten yli 400 eurolla kamaa eikä ole kuulunut eikä näkynyt. Kolme kertaa olen lähettänyt asiakaspalveluun viestiä, ei vastausta. Nyt alkaa todela loppumaan kärsivällisyys.

• Kilakko

Itse tilasin niin mitään ei tullut perille :( Ja tilaus oli peruttu :( En suosittele ! Katsotaan palauttaako ne rahoja.

• Palautus kusetus

Älkää tilatko täältä! Just tulin nettiin etsimään, löytyykö muitakin kusetettuja. Palautus systeemi on hei haloo. Sinne (Saksaan) pitäis soittaa jonnekin heidän kuumalle linjalle. En soittanut, koska Suomesta ei voi soittaa toll-free. Pyysin KAKSI KUUKAUTTA SITTEN meilillä palautustiedot. Kaksi meiliä laitoin. Äsken tuli vastaus. Liian myöhäistä. Nyt ylisuuret farkut on käytössä. Never ever palaan heidän asiakkaakseen.

• Potta

En suosittele tilaamista! Muutama viikko sitten tilasin takin tyttärelleni. Paketti tuli perille ihan ok, mutta palautussysteemi on pahasti vinksallaan. Jos haluat palauttaa tuotteen, sinun pitää ensin soittaa kaupan asiakaspalveluun Saksaan asti saadaksesi palautuslomakeen. Puhelut ovat todella kalliita, ja kaiken lisäksi jouduin tänään soittamaan sinne neljättä kertaa, sillä palautuslomaketta ei ole ilmestynyt sähköpostiini, vaikka aina asiakaspalvelija on langan toisessa päässä niin luvannut.

Kohta alkaa olla palautusaika ummessa, eikä ole kyllä todellakaan minun saamattomuudestani kiinni.. Takki maksoi kuitenkin reilusti yli satasen, joten rahat ottaisin mieluusti takaisin.

• Pettynyt mieli

Tilasin kolme viikkoa sitten 300 eur edestä tavaraa.
        Varastossa näytti olevan tuotteet ja saldona useita kappaleita.
        Viikon päästä tuli vain 100 euron edestä tuotteita. Kyselin emaililla että milloin loput tulee... Vastasivat että tuotteet loppu. Huijaus hommaa. Varaston saldo näytti tilatessa että tavaraa on ja tilausvahvistus myös niin mutta eipä ollut. Olen todella pettynyt. En voi suositella muille. Jäi sellainen maku että houkutellaan tilaamaan edullisia tuotteita mutta kaikkea ei edes ole saatavilla. Erittäin huono maku jäi. EI VOI SUOSITELLA ton perusteella.
        Ne mitä tuli oli ihan ok mutta eipä tuu tilattua uudelleen.

• Palautus ei toimi

Sama ongelma, ostin takin joka oli liian iso minulle. Olen nyt soittanut sinne 3 kertaa ja aina lupailee että se on lähetetty. Spam kansio ja maili osoite tarkistettu mutta ei mitään. Katsotaan miten käy.

• hessu4

ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO MITÄÄN Planet sportilta. Tilasin juuri yhden takin ja koska se ei ollutkaan sellainen, mitä kuva oli antanut ymmärtää, haluan palauttaa sen ja palautusmaksu on 21 e!!! Ja itse pitää se maksaa! Aivan järkyttävän kallista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe