Hei, onko kukaan ollut Peace Resortissa Bophutissa? Kokemuksia? Pääseekö sieltä helposti Chawengille ja millaisella summalla?
Peace Resort Bophut
5
1207
Vastaukset
- laffet
Bophutista pääsee lavataksilla tai mopotaksilla helposti Chawengille 50:llä bhatilla. Yöaikaan ottaa sitten enemmän.
- Samuille
Minäkin olen harkinnut tätä hotellia Samuilla joten jos kokemuksia löytyy niin olisi tosi kiva saada tietoa hotellista ja rannasta!
- samui hotla
Samuille kirjoitti:
Minäkin olen harkinnut tätä hotellia Samuilla joten jos kokemuksia löytyy niin olisi tosi kiva saada tietoa hotellista ja rannasta!
Takasin tultiin viikko sitten ja itse pidin paikan rauhallisuudesta todella paljon :) Suosittelen lämpimästi ihmisille jotka eivät halua Chawengin hulinaan
- hhk
Suosittelen lämpimästi kyseistä hotellia, menisin kyllä uudestaankin! Jos haluat kysellä jotakin kyseistä paikasta niin vastaan kyllä mielelläni.
- tipsu
kiinnostaisi kuulla hotellista enemmän henkilökohtaisia mielipiteitä. Onko puutarhassa olevat Bungalovit millaisia? Kuvissa näyttää melko pieneltä ja sänky kapealta. Miten on? Millainen on hotellin alue? Entä matka hotellista Fisherman Villageen? Millainen kylä on? Millaiset shoppailumahdollisuudet? Onko siellä joku kenkäkauppa? Kaikki kiinostaisi.Entä Bophutin ranta, millainen se on? vastauksia ja ensi talven matkaa odotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869