nuo Chinchillat tulee toimeen kaniineiden kanssa? kun meillä on kaksi kaniinia jotka vilistää vapaana kokoajan niin tuleeko reviiri tappeluita tai vastaavaa..ja oppiiko nuo käymään ns toiletissa. meillä puput käy suht hyvin mutta välillä n99% kuitenkin papanat menee mishin sattuu eli lisää läjiä ei tarvitsisi sillä häkkiin moista tuskin hentois laittaa..
mitenkäs
3
470
Vastaukset
- ja chinchilla
ei tuu toimeen keskenään. Eikä chicut kauheesti vessalaatikkoa käytä. Irti niitten tulis olla joten Voisithan esim hankkia ison häkin missä ne voi olla puolet ajasta kun kanit on irti ja sit puolet ajasta toisin päin.Chincujen papanat on kyllä ihan kuivia jos nen syö oikeaa ruokaa joten niitä ei tarvis ku lakasta pois. Niillä ei tuu sellasta pehmosta kakkaa niin ku kanilla joskus. Vaikka kani usein syö tällaset pehmokakat niin meillä ainaki ne on aina ongelma. Pystyt kyllä ottaan chincuja, ilman suurempia ongelmia. Häkin tulee kyllä olla melko iso jos niitä pitempään pidät häkissä. Suuri lintuhäkki on ollut meillä paras.
- Star*
papanat chincut tekee miten sattuu, eli ne ei sillä tavalla opi käyttämään vessaa. Mutta lätäköt ne tekee mielellään jollekin imukykyiselle alustalle, kuten tyynylle. =/ Tai johonkin sellaseen, missä niiden turkki ei sotkeennu. Ne yleensä nostaa häntää sillon ku ne on tekemässä lätäköitä.
Eli periaatteessa chincuille voi laittaa jonkin matalan laatikon, johon .. itse olen laittanut sanomalehteä ja vessapaperia alustaksi. - *Neito*
Siis kanin kanssa cincu voi tulla toimeen, tai sitten ei.. Ihan persoonasta kiinni..
Enkä välttämättä lähtisi edes yrittämään moista.
Jos cincua meinaa ottaa, kannattaa sitten muistaa, että eläimillä on täysin erilaiset ruoka-valiot..
Yhden cincun olen kuullut käyttäneen vessalaatikkoa, joten aika toivoton idea saada oppimaan käyttämään moista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799