nuo Chinchillat tulee toimeen kaniineiden kanssa? kun meillä on kaksi kaniinia jotka vilistää vapaana kokoajan niin tuleeko reviiri tappeluita tai vastaavaa..ja oppiiko nuo käymään ns toiletissa. meillä puput käy suht hyvin mutta välillä n99% kuitenkin papanat menee mishin sattuu eli lisää läjiä ei tarvitsisi sillä häkkiin moista tuskin hentois laittaa..
Vastaukset 3
- ja chinchilla
ei tuu toimeen keskenään. Eikä chicut kauheesti vessalaatikkoa käytä. Irti niitten tulis olla joten Voisithan esim hankkia ison häkin missä ne voi olla puolet ajasta kun kanit on irti ja sit puolet ajasta toisin päin.Chincujen papanat on kyllä ihan kuivia jos nen syö oikeaa ruokaa joten niitä ei tarvis ku lakasta pois. Niillä ei tuu sellasta pehmosta kakkaa niin ku kanilla joskus. Vaikka kani usein syö tällaset pehmokakat niin meillä ainaki ne on aina ongelma. Pystyt kyllä ottaan chincuja, ilman suurempia ongelmia. Häkin tulee kyllä olla melko iso jos niitä pitempään pidät häkissä. Suuri lintuhäkki on ollut meillä paras.
- Star*
papanat chincut tekee miten sattuu, eli ne ei sillä tavalla opi käyttämään vessaa. Mutta lätäköt ne tekee mielellään jollekin imukykyiselle alustalle, kuten tyynylle. =/ Tai johonkin sellaseen, missä niiden turkki ei sotkeennu. Ne yleensä nostaa häntää sillon ku ne on tekemässä lätäköitä.
Eli periaatteessa chincuille voi laittaa jonkin matalan laatikon, johon .. itse olen laittanut sanomalehteä ja vessapaperia alustaksi. - *Neito*
Siis kanin kanssa cincu voi tulla toimeen, tai sitten ei.. Ihan persoonasta kiinni..
Enkä välttämättä lähtisi edes yrittämään moista.
Jos cincua meinaa ottaa, kannattaa sitten muistaa, että eläimillä on täysin erilaiset ruoka-valiot..
Yhden cincun olen kuullut käyttäneen vessalaatikkoa, joten aika toivoton idea saada oppimaan käyttämään moista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681130
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76879Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli76855Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti372775- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52763- 67727
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk9703Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35662Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16550