Onnea alkavalle kaudelle, toivotaan mäccärin kohtelevan kuskeja tasa-arvoisesti!
Onnea ekana
6
2496
Vastaukset
- itekkin entinen kaenuun lik...
Kylla se on vain niin että iloisempaa ja elämän eloa ja iloa täynnä olevaa kaveria saa hakea,mitä Heikki on.!Olen aina uskonut sinuun ,ja me kaikki entiset ja siellä olevat kainuulaiset annamme täyden kannustuksen ja tukemme Sinulle.Herrasmies ja sanavalmis aina .joka tilanteessa.Näytä niille Heikki että sinä osaat ja pystyt!Katajaisen kansan oma poika!Jee-jee!
- ent kainuulainen
Tottakai oman kotikunnan poikaa täytyy kannustaa,on päässyt maailman kartalle ja ompa vielä sattumoisin sukulaispoikakin....
Ei vaan tiedä sitä ja sillä ei ole ollenkaan väliä!
Vaikka asunkin kaukana Kainuusta,olen aina "mukana"hänen matkoillaan ja pidän peukkuja pystyssä! Hyvä hyvä,näytä maailmalle mitä olet!
Että kyllä löytyy ytyä maalaispojastakin!
Suukkoja ja haleja ja tsemppiä!!
- JMP67
kyllä heikki vie suomussalmee maailmankartalle!!!
- Anonyymi
Heikki Kovalainen neuvottelee paikasta McLarenille Carlos Sainzin tilalle kaudelle 2020!
- Anonyymi
Nyt meni tallipaikka sivu suun, eikä Tojotallakaan enää kuin itse maksaville autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 807792
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857781Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1676110Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist575063- 94769
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204189Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53930- 383682
- 353668
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..353543