odotan mielenkiinnolla

irma

Kolmen viikon päästä alkaa loma Santa Mariassa.
Haluaisin tietää mitenkä on tapana tipit tai muut lahjat siellä.Saako kuvata vapaasti ihmisiä.

6

3501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Tipsu-

Palattiin eilen Santa Mariasta. Kuuleman mukaan siellä pitäisi antaa kuvattaville vähän rahaa, mutta ei ainakaan minulta kukaan pyydellyt, tosin kuvasin mielummin maisemia ym. Tippiä kannattaa vähän antaa. Paikka oli pieni, eikä kovin paljoa ollut nähtävyyksiä. Ilma oli 20-25 astetta, tuuli kovaa koko ajan. Aurinko paistoi viikon aikana kahtena päivänä ja silloinkin tuuli lujaa. Yleensä aurinko oli paksun harson takana ja tuuli teki ilmasta viileän. Joten jos matkan tilasit esim Finnmatkoilta niin sellaisia kuvia mitä heidän sivuilla näkyy, siis sinistä taivasta ei ainakaan meidän loman aikana pahemmin näkynyt. Kaupustelijoita joka paikassa odottelemassa mutta sehän kuuluu kulttuuriin.Ruoka oli todella hyvää, samoin palvelu. Rahaa meni uskomattoman paljon. Vesipullo maksoi kaupassa 2-3€, cola 2€, t-paidat 10-20€, tässä muutama esimerkki.Kaikesta huolimatta nauti tulevasta lomasta, mekin nautimme !!

• irma

Hyvä tietää minkälaista kampetta pakkaamme mukaan.
        Toivottavasti kahden viikon aikana on aurinkoistakin ja lämmintä.

• -Tipsu-
        irma kirjoitti:

Hyvä tietää minkälaista kampetta pakkaamme mukaan.
        Toivottavasti kahden viikon aikana on aurinkoistakin ja lämmintä.

Me kyllä tarkenimme uida meressä vaikka kuinka paljon, surffareiden lisäksi ei siellä tainnut muut käydä :-)
        Illat oli viileitä, joten lämmintä mukaan. Ja varautukaa siihen että jos rannalla olette niin hiekkaa löytyy joka paikasta hotellille palatessa, tuuli lennättää sitä ihanasti... Aurinkolasit vaan päässä, niin silloin pärjää..
        Alla linkki josta voit tiirailla säätiloja jos kiinnostaa...
        http://www.weatherunderground.com/global/stations/08594.html

• mummula

meillä ainakin paistoi todellakin aurinko. Olimme 2 viikkoa ja 3 päivää pilvistä. aurinkoisina päivinä oli tosi kuuma 30 astetta, meidän aikanamme ei tuullut kovasti kuin ekana päivänä. hiekka ei lentänyt ja vietimme kaikki päivät aamusta iltaan rannalla, merivesi todella lämmintä, ja kirkasta, simpukoita löytyi ämpäri kaupalla. Moitittavaa oli yleinen epäsiisteys, huonot ravintolat ja huono ruoka, joka kamalan kallista, kaupoissa huonot valikoimat ylipäänsä mitään ruokaa. Tekemistä siellä ei ole, vaan pitää olla todellinen rantaleijona ja lueskella kirjoja ja kävellä samoja katuja ihmetellen sitä heidän meinikiään, yleinen sanonta siellä oli no stress, sitä sai kuulla päivästä toiseen ja sanoa kaupustelijoille no thanks. Nautin lomasta, mutta en mene toiste. Minua ei illalla pahemmin palellut, mutta pukeuduin pitkiin jousuin ja pitkähihaiseen. enemmän on palellut kanarialla

• heppatyttö.

Me ollaan menos 28.2 santa mariaan 2 viikoks lomalle, koska sä oot menossa?

• äitikarhu

Hei heppatyttö, mekin lähdemme 2 viikoksi kap verdeen 28.2. Mukaan lähtee myös heppatyttömme Katja 11v. Otappa yhteyttä jos seuraa kaipaat, hotellimme on Da Luz. Tuttavaperheemme asustelee Nelorizontessa, joten sielläkin tulemme olemaan paljon. Yst.terv. toinen Kap verdeen lähtevä perhe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe