Tervehdys!
Paljon on palstan matkailijat olleet Balilla helmikuussa, mutta onko kukaan ollut siellä tammikuussa/lähi aikoina? Ollaan lähdössä reissuun viikon päästä, ja ylläriylläri sääkartat hirvittävät!!! Onko todella näin; ukkosta ja sadetta päivästä toiseen? Olimme viime vuonna samoihin aikoihin Malesiassa, vettä tuli siellä yleensä öisin ja pari kertaa ripautti päivällä oikein olan takaa... mutta sääkartat eivät niin hurjilta silloin näyttäneetkään. Mikäli sinulla on kokemuksia lomailusta Balilla tammikuussa, niin olisin todella kiitollinen vastauksestasi.
Oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille :)
Balille viikon päästä...
2
955
Vastaukset
- grtyhieur
Olin vuosi sitten melkein koko tammikuun Balilla eikä ole jäänyt mieleen että olisi kovin sateiset ilmat ollut. Toki sadekuuroja oli mutta sehän on normaalia tuolla.
En usko että päivä tolkulla sataa kuitenkaa. - jmk_136
reilu viikko on nyt paistanut aurinko non-stop, sateita on ollut muutama ja tosiaan nekin illalla ja yolla. eli ihan hyvat saat lomailuun :) laita sahkopostia jos tarvitset lisatietoja, voin myos auttaa loma-aktiviteettejen (sukellus, surffaus, nahtavyydet yms) jarjestamisessa koska itse saarella asuvana olen saanut hyvat kontaktit eri palveluiden jarjestajiin :) sahkposti nimimerkilla hotmailissa. tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264091
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563559
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793427
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633280- 812856
- 542775
- 202524
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264