Tervehdys!
Paljon on palstan matkailijat olleet Balilla helmikuussa, mutta onko kukaan ollut siellä tammikuussa/lähi aikoina? Ollaan lähdössä reissuun viikon päästä, ja ylläriylläri sääkartat hirvittävät!!! Onko todella näin; ukkosta ja sadetta päivästä toiseen? Olimme viime vuonna samoihin aikoihin Malesiassa, vettä tuli siellä yleensä öisin ja pari kertaa ripautti päivällä oikein olan takaa... mutta sääkartat eivät niin hurjilta silloin näyttäneetkään. Mikäli sinulla on kokemuksia lomailusta Balilla tammikuussa, niin olisin todella kiitollinen vastauksestasi.
Oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille :)
Balille viikon päästä...
2
935
Vastaukset
- grtyhieur
Olin vuosi sitten melkein koko tammikuun Balilla eikä ole jäänyt mieleen että olisi kovin sateiset ilmat ollut. Toki sadekuuroja oli mutta sehän on normaalia tuolla.
En usko että päivä tolkulla sataa kuitenkaa. - jmk_136
reilu viikko on nyt paistanut aurinko non-stop, sateita on ollut muutama ja tosiaan nekin illalla ja yolla. eli ihan hyvat saat lomailuun :) laita sahkopostia jos tarvitset lisatietoja, voin myos auttaa loma-aktiviteettejen (sukellus, surffaus, nahtavyydet yms) jarjestamisessa koska itse saarella asuvana olen saanut hyvat kontaktit eri palveluiden jarjestajiin :) sahkposti nimimerkilla hotmailissa. tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319