Sims autiosaari - ohjeita ps2

DisturbedCactus

Ite oon jo jonkun verran pelannut ja nyt täydentelen noita vastauksia/kysymyksiä yhteen viestiin... Joku sen on jo tehnytkin, mutta lisäilen vielä hieman :)

1. Radiolähettimen (tai mikä olikaan) osat saat pudonneiden lentokoneiden luota. Sieltä löytyy radio ja antenni. Kun klikkaat radiosta, sieltä ilmestyy valinta "rakenna radiolähetin". Sitä klikkaamalla simisi liittää antennin radioon. Tästä hökötyksestä on apua tulivuoren huipulla...
Peli ei lopu lähetettyäsi hätäviestin, vaikka "loppukuvat" tulevatkin. Voit siis jatkaa peliä vielä tämän jälkeen.

2. Karttoja olen itse ainakin löytänyt/kuullut löydettävän:
a) simpukoista
b) pullopostista
c) hailta saa yhden sen kalastettuasi
d) juoksuhiekan toiselta puolelta (sinne pääsee, kun olet hankkinut kruunun temppelistä ja käyttänyt sitä merirosvoluolassa olevaan oveen. Siellä on salainen laguuni ja kun menet eteenpäin, pääset juoksuhiekan toiselle puolen. Siellä voit tutkia kivipylvästä...)
e) kun hyppäät kalliolta (pitää olla täydet kuntopisteet)
f) yhden taisin maasta löytää
g) jollekin oli apina tuonut yhden
h) kristallisaarelta (se ilmestyy jossain pelin vaiheessa muiden kolmen saaren väliin {sinulle kyllä imoitetaan siitä} ja sinne pääsee uimalla)
i)joku/jotkut olivat saaneet palan kuumasta lähteestä kolmannella saarella
j) joidenkin tavotteiden täyttämisestä taisi saada... Lisään kunhan muistan/löydän (kaksi puuttuu)

3. Hieroglyfi-laattoja löydät ympäri saarta samalla tavalla kuin aarrekartan palojakin. Kyn olet kerännyt kaikki, tarvitset työpöydän rakentaaksesi niistä taulun.

4. Kiven tiputtaminen lähteen päälle:
Tarvitset kivitaltan ja -vasaran ja energiaa sen toteuttamiseen. Sitten vain tutkit...

5. Hain saa onkimalla, kunhan vain yrität tarpeeksi...

6. Itse ainakin mietin miten villisian saa kaadettua:
Villisika "hyökkää" kimppuusi jossain pelin vaiheessa. Siinä sitten tappelette ja itse ainakin voitin sen heti ekalla kerralla, en tiedä miten muita on onnistanut.

7. Et voi tehdä uusia pelaajia kesken pelin.

8. Autiosaari/Castaway ei ole lisäosa vaan erillinen peli. Et siis tarvitse sims 2 erikseen.


Nyt ei ainakaan pelaamiseen muuta tule mieleen... Jos oli sekavaa tai muuta kysyttävää, niin kysykää ihmeessä, autan parhaani mukaan.

:)

10

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhe

      kiitos noista oli paljon apua :)
      Mutta mulla on yksi ongelma. Olen siis rakentanut kanootin, mutta en pääse komanelle saarelle, koska aina, kun yritän lähteä melomaan similläni ei muka ole tarpeeksi energiaa vaikka se on juuri ukkunut :o!

      • DisturbedCactus

        Itelläni oli siis sama ongelma aluks. Mut se ainakin autto kun rakensin niistä sen ""parhaimman"" sängyn, eli sen parivuoteen ja nukuin siinä. Jotkut ovat sanoneet että syö sen jälkee, energiahan kasvaa siinäkin... :)


    • Hmm..

      Vastailkaa, jos osaatte auttaa. :>

      1. Mistä hieroglyfi-laattoja löytyy?
      Muistan muutaman..
      1) Temppelistä valtaistuimen
      takaa
      2) Erään kuuman lähteen vierestä sieltä
      tulivuorimestoilta
      3) Merirosvoluolan uloskäynnin tienoilta..
      Siis sieltä päästä, kun kivuttiin ylös
      kalliota.
      4) Rannalta, mihin haaksirikkoutui..
      ..No nyt ei tuu enempää mieleen. :/

      2. Onko kukaan löytänyt kalmankukkaa? Sitä
      tarvitsee rohtoon. (Se kuvauksen mukaan
      herättää kuolleet henkiin. Ajattelin, jos
      se toimisi niihin muutamaan luurankoon..)

      3. Lentsikka-Saaren LÄNTINEN TASANKO..
      (On ylittänyt sillan, jos teki sen. Se
      on Merirosvoluolan jälkeen kolmas alue.
      Tasangolta pääsee sinne rannalle, mistä
      pääsee tulivuorelle kanootilla..)
      Varmaan tiedätte..

      SIIS, kun sillalta menee vähän eteenpäin
      ja sitten vasemmalle, tulee eteen semmonen
      "portti", jonka takana on jalanjäljet, eli
      siinä on reitii. MUTTA en pääse sen hiekan
      yli.. Vai ymmärsinkö jotain väärin? :/

      • DisturbedCactus

        1. En kyllä muista yhtään mistä kaikkialta niitä laattoja löytyy... Löytyy vähän joka puolelta saaria :)

        2. Kalmankukkaa en muistaakseni ole löytänyt... Eiköhän se jossain siellä muiden kukkien joukossa ole. Jos löydät niin kerro! Ja saattaa kyllä liittyä niihin luurankoihin, olenkin miettinyt niiden merkitystä jo pitkään...

        3. Muistaakseni selitin tuon jo tuolla ylempänä... Eli tarvitset sen laamakuninkaan kruunun, joka löytyy temppelistä. Sillä saat avattua salaoven merirosvoluolassa josta löytyy salainen laguuni. Sieltä eteenpäin ja löytyy jalanjäljet jotka vievät sen hiekan toiselle puolen. Sieltä löydät kartanpalan ja voit tutkia pilareita...


      • trol
        DisturbedCactus kirjoitti:

        1. En kyllä muista yhtään mistä kaikkialta niitä laattoja löytyy... Löytyy vähän joka puolelta saaria :)

        2. Kalmankukkaa en muistaakseni ole löytänyt... Eiköhän se jossain siellä muiden kukkien joukossa ole. Jos löydät niin kerro! Ja saattaa kyllä liittyä niihin luurankoihin, olenkin miettinyt niiden merkitystä jo pitkään...

        3. Muistaakseni selitin tuon jo tuolla ylempänä... Eli tarvitset sen laamakuninkaan kruunun, joka löytyy temppelistä. Sillä saat avattua salaoven merirosvoluolassa josta löytyy salainen laguuni. Sieltä eteenpäin ja löytyy jalanjäljet jotka vievät sen hiekan toiselle puolen. Sieltä löydät kartanpalan ja voit tutkia pilareita...

        Ei mun mielestä kalman kukka kasva muiden kukkien seassa koska oon ettiny sitä kukkaa yli kolme tuntii kaikista saarista,ja en oo löytäny sitä kukkaa. Mut kyl se kukka liityy niihin luurankoihin koska sillä voi herättää henkiin muita.


    • Apua pliis!

      Tartteisin apua siinä että en pääse kiipeämään sinne tulivuorelle koska se sim on olevinaan liian väsyny kiipeämään sinne, vaikka mulla on kunto taso kympillä,ja oon nukkunu kaikissa sängyissä mitä mulla on, ja se ei silti tepsi! Jos tiedätte miksi en voi kiivetä tulivuorelle,niin pliis kertokaa

    • Apua pliis!

      ja viel yks kysymys. miten simin voi tappaa?!! koska mä haluun tappaa mun turhan simin!!

    • Jasmine

      Kalmankukan saa kun sim kuolee.

    • Minä Minä

      No mul ois vaa nää kysymykset:

      1. Mistä saisi Kalmankukan?

      2. Mulla puuttuu 1 kartan pala keskeltä enkä löydä sitä mistään ):

      3. Tokast saarest puuttuu yks paikka enkä tiiä miten pääsen saamaan sen auki.

    • Anonyymi

      Jos teet rummun ja marakassin, voit soittaa yhdessä muiden simien kanssa asetettuasi soittimet ensin maahan ja sitten lähestymällä toista soitinta. Valitse 'soita' kun toinen simeistä soittaa toista soitinta. Saat siitä sosiaalisuutta ja hauskaa samaan aikaan 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe