ihan oikeasti sheriffi palstalle?Nyt minusta tuntuu,että se on ihan tarpeellinen.Raspikurkku tai joku muu,mutta kun on muutenkin paha olla,ja sitä lisätään.
Pyyydetäänkö
18
806
Vastaukset
- Dinku
Olisi pitäny saaha jo kauan sitten. Raspis olis munki suosikki. Kun ei kaikki pärjää niin hyvin noille häiriköille. Olen minäkin sellanen hyvin herkästi mieleni pahoittaja ja siksi en uskalla kirjotella tänne.
- Elisama
Vastasin sinulle tuolla alempana.
Sheriffi olisi tarpeen täällä, siitä olen samaa mieltä. hyvä vaihtoehto tännekkin palstalle, minkä ihmeen takia tämä palsta on yleensäkin ilman jätetty, ihmettelen.
Mutta huomenta vain kaikille, uusi päivä -uudet kujeet.
Tehdään tästä päivästä elämämme ikimuistoisin päivä.
:) Ostaisinko itselleni ruusuja tai tulppaaneita piristämään...- Ira¤
tulppaanit keväisimpiä,päivät kun muutaman minuutin
pitenevät,vaikka kyllä ruusutkin ovat kukkien aatelia.
- Vilma-t
jotenkin helpottaa tuota sinun pahaa mieltä. Tulin ihan surulliseksi luettuani sinun ukkokullan sairastumisesta ja olen ihan samaa mieltä kanssasi siitä, että kenenkään kuormaa ei saa lisätä asiattomilla kirjoituksilla.
Valitettavasti vaan ei taida mennä päivääkään etteikö täällä palstalla ilmenisi noita säröääniä. Onkohan ihmisillä nykyään niin paha olla itsensä kanssa, että sitä apua pitää huutaa negatiivisella tavalla toisten mieltä pahoittaen?
Joka tapauksessa toivon teidän perheelle tervehtymistä ja sitä ihan "tavallista tylsää arkipäivää" ilman mitään takapakkeja. Toivon, että jaksaisit olla töissä ja hyvillä mielin muutenkin.- mumsku
Vilma-t,en nyt ihan hyvillä mielin pysty olemaan,jakselen kylläkin.Onkos sinun sädetys jo ohi?En nyt muista.
- Vilma-t
mumsku kirjoitti:
Vilma-t,en nyt ihan hyvillä mielin pysty olemaan,jakselen kylläkin.Onkos sinun sädetys jo ohi?En nyt muista.
eli ensi keskiviikkona on viimeinen sädetys. Tänään oli sydänfilmi ja tiistaina on lääkäri, sitten tämä ruljanssi on toivon mukaan ohi.
Helmikuun olen vielä vuosilomalla ja sen jälkeen palaan töihin. Tuntuu, että pää on totaalisesti tyhjentynyt tämän 10 kuukauden sairasloman aikana ja kaikki ohjelmien salasanatkin on autuaasti unohtuneet, joten saavat sitten perehdyttää minut uudestaan talon tavoille.
- Karjalankägönen
että Elisama vois olla se meijän sheriffi?Häneltä löyttyy tarppeeks teettooliäketietteestä,hiän in inhimillisistä inhimillisin ihminen-huumorilla höystetty kansanmies-ei syrji murrejuttuja,antaa anteeksi niillekin,jotka ovat hänta loukanneet-aina riittää kannustavia sanoja ja aitoa inhimillisyyttä hdässä oleville!Mitä muuta sheriffiltä enää voisi vaatia?=Inhimillinen-läheisistään huolta kantava,ystävä hyvässä ja pahassa-ei tuomitse-ymmärtää-kannustaa-rukoilee puolestamme!ELISA ON UUSI SERIFFI,AINAKIN MINUN MIElESTÄNI-HÄN ON KULTAKIMPALE JOUKOSSAMME!!!
- kenestä
tulee sheriffi palstalle? Älä nyt isottele! Ei sentään yksi ihminen kaikkea määrää. Ehdotan Raspikurkkua sheriffiksi.
- nuuskamuikkunen`
kenestä kirjoitti:
tulee sheriffi palstalle? Älä nyt isottele! Ei sentään yksi ihminen kaikkea määrää. Ehdotan Raspikurkkua sheriffiksi.
vaikkei kukaan kysynytkään ;-D
Mitäs jos oltaisiin jokainen omien kirjoitustemme sheriffejä? Mietittäisiin hetki, ennenkuin aletaan naputtelemaan. Ja selviin provoihin jätetään vastaamatta, koska sehän on nähty, ettei niistä loppua tule. Rauhaa ja rakkautta kaikille t: vieläkin sairaalareissua vastaan sinnittelevä nuuskamuikkunen nuuskamuikkunen` kirjoitti:
vaikkei kukaan kysynytkään ;-D
Mitäs jos oltaisiin jokainen omien kirjoitustemme sheriffejä? Mietittäisiin hetki, ennenkuin aletaan naputtelemaan. Ja selviin provoihin jätetään vastaamatta, koska sehän on nähty, ettei niistä loppua tule. Rauhaa ja rakkautta kaikille t: vieläkin sairaalareissua vastaan sinnittelevä nuuskamuikkunenKoska kaikista helpoin olisi pitää palstan taso ylevänä, kun jokainen tarkastas oman tekstin ja vaikka joku ärsyttäs niin ei kukaan ärsyyntyis takaisin vaan hyppäisi ihan heti seuraavaan viestiin..:)
Ja jos ärsyyntyy niin antaa tuulen mennä sekunnissa ohi, ja kirjoittaa uuden viestin eikä vastaa provoihin kuten nuuskis sano..
Mutta itsekkin jos seriffiä aletaan "palkkaamaan" niin joku vanhoista?? Ira? Raspi? Kägönen? näitähän on..- Raspikurkku
kenestä kirjoitti:
Nuuskamuikkusen ajatus on hyvä mutta käytäntö on osoittanut ettei se toimi. Me ihmiset kun emme ole aina niin fiksuja ja ajattelevaisia.
Jos palstalle sheriffi pitäisi saada niin minusta vaatimuksina olisi jotain seuraavaa:
- Puolueettomuus, sheriffin pitäisi katsoa hommaa vähän kuin ulkopuolisen silmin. Hyökkäykset ovat yleensä tulleet ulkoa mutta vakikirjoittajatkin joskus syyllistyvät turhaan herkkänahkaisuuteen ja sota saadaan aikaiseksi asiasta joka oli itse asiassa mielipide-ero eikä mikään hyökkäys ketään vastaan. Meikäläinen kuulunee näihin vakikirjoittajiin enkä uskalla taata puolueettomuuttani.
- Mielestäni sheriffillä pitäisi olla myös läheinen kosketus syövän sairastamiseen jotta voisi paremmin ymmärtää syöpäläisten moninaiset mielialat ja niiden vaihtelut.
- Sheriffin tulisi olla myös neutraali uskonnollisuuden, hoitomuotojen yms. suhteen eli ei itse mikään tietyn asian hehkuttaja.
- Tajuta että sheriffin tehtävä on palvella palstan toimintaa, ei päättää mistä puhutaan ja mistä ei tai kuka puhuu ja kuka ei silloin kun ei kyseessä ole loukkaava kirjoittelu.
Siinä muutama ajatus kirjoitettuna heti verikokeiden jälkeisessä henkisesti ehkä heikohkossa tilassa mutta onneksi minä en voi kuulla teidän nauruanne :-) . - nuuskamuikkunen`
Raspikurkku kirjoitti:
Nuuskamuikkusen ajatus on hyvä mutta käytäntö on osoittanut ettei se toimi. Me ihmiset kun emme ole aina niin fiksuja ja ajattelevaisia.
Jos palstalle sheriffi pitäisi saada niin minusta vaatimuksina olisi jotain seuraavaa:
- Puolueettomuus, sheriffin pitäisi katsoa hommaa vähän kuin ulkopuolisen silmin. Hyökkäykset ovat yleensä tulleet ulkoa mutta vakikirjoittajatkin joskus syyllistyvät turhaan herkkänahkaisuuteen ja sota saadaan aikaiseksi asiasta joka oli itse asiassa mielipide-ero eikä mikään hyökkäys ketään vastaan. Meikäläinen kuulunee näihin vakikirjoittajiin enkä uskalla taata puolueettomuuttani.
- Mielestäni sheriffillä pitäisi olla myös läheinen kosketus syövän sairastamiseen jotta voisi paremmin ymmärtää syöpäläisten moninaiset mielialat ja niiden vaihtelut.
- Sheriffin tulisi olla myös neutraali uskonnollisuuden, hoitomuotojen yms. suhteen eli ei itse mikään tietyn asian hehkuttaja.
- Tajuta että sheriffin tehtävä on palvella palstan toimintaa, ei päättää mistä puhutaan ja mistä ei tai kuka puhuu ja kuka ei silloin kun ei kyseessä ole loukkaava kirjoittelu.
Siinä muutama ajatus kirjoitettuna heti verikokeiden jälkeisessä henkisesti ehkä heikohkossa tilassa mutta onneksi minä en voi kuulla teidän nauruanne :-) .mitä kirjoitit raspis, ei mitään nauramista. Ja myönnän kyllä sen, että ajatukseni oli vähän idealistinen. Mutta minkäs sitä luonteelleen voi, kun sisällä asustaa pieni pelle miljoona, joka yrittää aina parantaa maailmaa ;-) .Eräs rakas hörhöystäväni sanoikin, että sain syövän juuri sinne, mihinkä sain, kun olen liian kiltti.
- Ira¤
nuuskamuikkunen` kirjoitti:
mitä kirjoitit raspis, ei mitään nauramista. Ja myönnän kyllä sen, että ajatukseni oli vähän idealistinen. Mutta minkäs sitä luonteelleen voi, kun sisällä asustaa pieni pelle miljoona, joka yrittää aina parantaa maailmaa ;-) .Eräs rakas hörhöystäväni sanoikin, että sain syövän juuri sinne, mihinkä sain, kun olen liian kiltti.
Raspis,olisiko selvemmin voinut ilmaista.
- Karjalankägönen
kenestä kirjoitti:
ou piättänä-sehän oli vain ehotus-ei tiällä yks immeinen pysty mittää miärreemmään-elä nyt joutavvoo keuhkkoo!
- Karjalankägönen
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Koska kaikista helpoin olisi pitää palstan taso ylevänä, kun jokainen tarkastas oman tekstin ja vaikka joku ärsyttäs niin ei kukaan ärsyyntyis takaisin vaan hyppäisi ihan heti seuraavaan viestiin..:)
Ja jos ärsyyntyy niin antaa tuulen mennä sekunnissa ohi, ja kirjoittaa uuden viestin eikä vastaa provoihin kuten nuuskis sano..
Mutta itsekkin jos seriffiä aletaan "palkkaamaan" niin joku vanhoista?? Ira? Raspi? Kägönen? näitähän on..varsinkkaa seriffiks ois-oun vähä liian kiivas sanommaan vasttaan-varsinnii niille hyökkeejille.Enkä mie ees halluu olla seriffi-heh,nyt suattaa kohta tulla jolttaa suunnalta tuutin täyveltä teksttii,jotta ei sinnuu kyllä kukkaa ois valinnakkaa-ja oikkein,niin se pittää männähi!
- Elisama
Nyt punastun. Odotas kun käyn nurkan takana punastelemassa ettei kukaan näe.--------------------------------No nyt on väri tasaantunut.
Kiitos vain luottamuksesta ja kauniista sanoista. Meinaa taas alkaa punastuttaa.--------
Olen kuitenkin näin sen harkinnut etten aio noita lainvartijan virkoja hakea.
Olen vain tällainen sissi joka puollustaa teitä sivusta.
Kyllä tuo Raspis on edelleen minun suosikki siihen virkaan.
Niinkun hän on vielä sovinisti soroptimisti;;)))
(niinhän kuulema minäkin olen). - puoluettomuus
Raspikurkku kirjoitti:
Siinä muutama ajatus kirjoitettuna heti verikokeiden jälkeisessä henkisesti ehkä heikohkossa tilassa mutta onneksi minä en voi kuulla teidän nauruanne :-) .on tärkeä ominaisuus muuten tulisi palstasta hiljainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285319Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072032- 1391455
- 1041306
- 1081298
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121- 491077
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271069Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861